Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Geert-Jan

Citaat van: 850Tim op 13-06-2011 11:18:34
Citaat van: Svenneh op 12-06-2011 23:15:12
http://www.autoweek.nl/video/1626/Klokje-rond-Volvo-850-R Wie is dit eigenlijk?

Aah, gespot ;D

Ja, dat ben ik met m'n toenmalige 855 R. Het was een grote verrassing dat ik werd uitgenodigd door de AutoWeek redactie. Ik heb nog een hele hoop AutoWeek nummers liggen met mijn artikel erin.... Het Ultime PK nummer, tssss
Dus we kunnen een exemplaar bij jouw bestellen  ;)

Volvo850Club lidnr.0504409

Easterboy

Ging Roger (rpakuypers) nu net een patatje halen bij Pierrot in Wolvega?
Daar stond een 10 minuten geleden een blauwe V70 met stickert dus ik toeterde maar even. :eusa_angel:

rpakuypers

Citaat van: Easterboy op 13-06-2011 20:26:23
Ging Roger (rpakuypers) nu net een patatje halen bij Pierrot in Wolvega?
Daar stond een 10 minuten geleden een blauwe V70 met stickert dus ik toeterde maar even. :eusa_angel:

Nope, het was een softijsje ................ ik heb niets gehoord, en dat zelfs zonder de 850 10V met zijn heerlijke geluid  :P

Groet,
Roger

Easterboy

Tssssss... ik schroef mijn uitlaat eronder vandaan, hoor ik ook eindelijk mijn auto eens...  :evil: ;D
En ik moet een claxon monteren die wat luider is. :eusa_shifty:

rpakuypers

Citaat van: Easterboy op 13-06-2011 20:45:37
Tssssss... ik schroef mijn uitlaat eronder vandaan, hoor ik ook eindelijk mijn auto eens...  :evil: ;D

Heb je soms een claxon van een Prius  ???  :P  ;D

Groet,
Roger

The Demon

Ik heb nog een Dixie hoorn (Dukes of Hazzard) liggen, nieuw in verpakking.

Groet,
The Demon.

rpakuypers

Citaat van: The Demon op 13-06-2011 20:49:10

Ik heb nog een Dixie hoorn (Dukes of Hazzard) liggen, nieuw in verpakking.

Groet,
The Demon.

Kijk, en als je die meteen op de plaats van je einddemper plaatst sla je twee vliegen in één klap ............

Groet,
Roger

Easterboy

Whahaha, en voortaan via het raampje naar binnen springen i.p.v. de deur te gebruiken.
Nee dat is toch niet iets voor mij, hoewel ik dan natuurlijk wel weer in het Wolvegaaster straatbeeld pas.. :P

rpakuypers

Citaat van: Easterboy op 13-06-2011 20:56:24
Whahaha, en voortaan via het raampje naar binnen springen i.p.v. de deur te gebruiken.
Nee dat is toch niet iets voor mij, hoewel ik dan natuurlijk wel weer in het Wolvegaaster straatbeeld pas.. :P

Zeker in je eigen straat ............... voor onze straat moet je nu dan wel even een ontheffing aanvragen  ;)

Groet,
Roger

Easterboy

Er mogen geen Volvo's meer over de Steenwijkerweg als deze weer klaar is, dit i.v.m. het verzakken van de weg.. ;D

Maar we dwalen af geloof ik...... iemand nog een sticker gezien?  :eusa_angel:

The Demon

Citaat van: Easterboy op 13-06-2011 21:03:20
iemand nog een sticker gezien?  :eusa_angel:

Ja vanmiddag nog.................................

.................................achterop Olijfje...... ;D

Groet,
The Demon.

rpakuypers

Citaat van: Easterboy op 13-06-2011 21:03:20
Er mogen geen Volvo's meer over de Steenwijkerweg als deze weer klaar is, dit i.v.m. het verzakken van de weg.. ;D

Maar we dwalen af geloof ik...... iemand nog een sticker gezien?  :eusa_angel:

Nope, ik mag er gewoon komen met mijn twee Volvo's. Op de Steenwijkerweg springen mensen niet door een raam in hun auto .......... En ik zag de zwarte LL-ND-XX weer staan op de Gentiaan om 19:00 en 20:05. Zonder stickert ..

Groet,
Roger

KIM

Citaat van: Sbv op 13-06-2011 08:59:18
Net in zweden nabij kungsbacka een hele mooie rode 850 r. Heb nog even gezwaaid naar bestuurder
En hoewel ik nooit naar auto's zonder formsticker zwaai, heb ik je gewoon uitgezwaaid :)

850-2.520V-Driver

Al eens eerder gespot bij ons in Helmond, een witte V70 classic met dakspoiler.
Relatief jonge bestuurder die volgens mij 't gaspedaal wel weet te vinden... De eerste keer dat ik 'm zag haalde ie me op een kort stukje met zo'n snelheid in dat ik 't idee kreeg dat 't een R betreft, maar ik heb 't nog niet kunnen zien.

san

Nog 2 minuten geleden een rode estate met eland en forumsticker,bij de Total in Meppel.Zei je nog vriendelijk gedag (he een forummer?)maar je had waarschijnlijk haast........... :(