Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Justin-850

Vanochtend om half elf een blauwe V70 classic met forumsticker, een diesel denk ik.

Hoenderparkweg apeldoorn. Had persus velgen.

Wie o wie?

Gr. Justin

pwassink

Kort voor 12 uur , centrum maerkel een met Hoegaarden kleurtjes beschilderd truckje ...

Zall wel niet maar ?
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

Pennyfield

Citaat van: san op 14-06-2011 13:38:43
Nog 2 minuten geleden een rode estate met eland en forumsticker,bij de Total in Meppel.Zei je nog vriendelijk gedag (he een forummer?)maar je had waarschijnlijk haast........... :(

Dat was ik!  Ik had inderdaad een beetje haast om op tijd op 't werk te komen.
Spijtig, ben ik eindelijk gespot neem ik er niet de tijd voor  :eusa_wall: ...  tot de volgende keer!

Gr. Rik

EdenAli

Citaat van: pwassink op 14-06-2011 16:04:14
Kort voor 12 uur , centrum maerkel een met Hoegaarden kleurtjes beschilderd truckje ...

Zall wel niet maar ?
Nope
Wie was het gisteren in Apeldoorn met een 854 die naar mij toeterde.
Ik was in die grijze 854 met schoonmoeders en meiske en zoon terug van Beekbergen naar Voorthuizen

Loezzie850

Ik zag een Sandstone V70 XB-**-** die reed achter me in Zuidbroek en Muntendam vanochtend.
Ik kon niet echt een mogelijkheid vinden om te zwaaien want ik reed ervoor en met vele zijweggetjes is het wellicht wat gek om met je knippers te gaan spelen. Geen idee ook of het een forumauto is, maar ik vond 'm wel mooi.

Blackfox

Vanochtend op de A28 vlakbij Den Dolder rond een uur of 8,  een 850 aubergine? kenteken N.....
of ben ik kleurenblind ;D   aubergine ???

Justin-850

Citaat van: EdenAli op 14-06-2011 17:42:44
Citaat van: pwassink op 14-06-2011 16:04:14

Zall wel niet maar ?
Nope
Wie was het gisteren in Apeldoorn met een 854 die naar mij toeterde.
Ik was in die grijze 854 met schoonmoeders en meiske en zoon terug van Beekbergen naar Voorthuizen

Jeps, dat was ik! Zag een forumsticker, dus ik dacht: TOETEREN! :P Haha! Ik was ook met volle belading onderweg zoals je wel kon zien ;)

Gr. Justin

san

Saffron V70R op de carpoolplaats in Wezep nabij A28,vanmiddag gespot in mijn ooghoek zag ik een forumsticker. ;)
dat je um daar durft te laten staan.

blauweroffel

Vanmiddag een CY estate met kleine aanhanger. Kwam ik tegen tussen Wierden en Niverdal rond 14.30 uur.
Jij reed rg Nijverdal
kenteken niet zo snel kunnen zien

BR

bertilv70

Citaat van: blauweroffel op 14-06-2011 22:42:22
Vanmiddag een CY estate met kleine aanhanger. Kwam ik tegen tussen Wierden en Niverdal rond 14.30 uur.
Jij reed rg Nijverdal
kenteken niet zo snel kunnen zien

BR

Ik denk dat dat Eland(Jos) was, die reed hier vanmiddag ook bij mij voor het huis langs MET aanhangertje.

Tom850

Vanmiddag Beril gespot bij de garage.

Leuk je ff gesproken te hebben.

Groeten Tom

Thys

Vanmorgen in Harderwijk bij een garagebedrijf langs het spoor een groene T-5R estate, kenteken was iets met LR-BT.

bertilv70

Citaat van: Tom850 op 14-06-2011 23:33:14
Vanmiddag Beril gespot bij de garage.

Leuk je ff gesproken te hebben.

Groeten Tom

Insgelijks Tom, schade van moeders afgehandeld?

Erik_M.

Citaat van: Thys op 14-06-2011 23:47:04
Vanmorgen in Harderwijk bij een garagebedrijf langs het spoor een groene T-5R estate, kenteken was iets met LR-BT.

Vast niet deze : http://link.marktplaats.nl/452969268

gRoet
eRik

hanss850

Gister middag Javastraat den haag bij de stoplichten

Donkergrijs metallic 855 TDI met 850 forum stikker en elandjes op de voorschermen.

heb je nog even aangesproken vanuit m'n rooie
Ik grijze Land Rover defender 90, Wij V70 2.5T AWD