Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

mikky

Citaat van: macdriver op 05-07-2011 12:58:04
Citaat van: mikky op 05-07-2011 12:08:23
Citaat van: macdriver op 05-07-2011 09:06:10
Citaat van: mikky op 04-07-2011 13:38:03
Citaat van: macdriver op 04-07-2011 08:59:21
Citaat van: ulkeman op 03-07-2011 20:21:24
Citaat van: macdriver op 03-07-2011 13:36:56
met de volvo of de daf  ;D(en waar)

hmm was een scania op de a27

Dan was ik het niet  ;D
heb nu nog een daf 85 maar ga binnen nu en 3 maanden over naar een witte slaktros  :eusa_sick:

Kom er net één tegen, mooooi spul man.
Zul je veel plezier mee beleven    ;D
op dit moment rijd er een witte rond met Havi en reclame van het ronald mcdonald huis(combi)en een witte trekker met een mcdonalds oplegger :eusa_sick:
we hebben een duitse baas dus of een slaktros of een schamia en jammer genoeg geen Daf meer  >:(
heb jij nog UN stickers  ;D

Nog 1paar en die ben ik zelf nodig, wij gaan ook over naar wit :eusa_shifty:
welk merk  :eusa_whistle:

Sgania und Iveco

rsnhakan

Deze V70 (90-DX-xx) reed 's morgens weer achter mij. Zit deze persoon wel hier op het forum?

Easterboy

Een uur geleden Bij de Volvo dealert in Heerenveen, een groene (volgens mij DOP) 855 met op de achterzijruit een volvo-forum sticker. Misschien stiekem toch bekend hier?

jrkalf

Citaat van: Erik_M. op 05-07-2011 13:11:41
Citaat van: Wibren V70RAWD op 05-07-2011 12:30:18
Een witte 855 met BTCC stickers op het TT circuit :eusa_think:

;D

http://pethconi.nl/   , kijk maar bij evenementen    :eusa_dance:

Citaat van: Thys op 05-07-2011 13:20:03
Zag 'm gisteren rijden op de A28 net onder Zwolle, had al zo'n vermoeden dat ie die kant op zou gaan.

Ohh Jochen, vandaag nog even een handje gegeven.

Hij heeft in de trainingen van de DNRT tourklasse met 8 vingers in z'n neus en 2 duimen aan het stuur een tweede tijd gereden.
In de eerste rit moest hij een paar rondjes pitten er zat wat onbalans in de auto.

Mooie bak en een zeer bescheiden geluidje wat er uit komt ondanks die brute power.
---

Vandaag eerst nog wat meer brutere dingen moeten doen. Ik kwam voor de e30 met nummer 399. Daar bleek bij aankomst dat de differentieel stuk was. Met een gelukje hebben de coureurs een andere kunnen regelen en zo met 4 man hebben we hem snel omgehangen en dankzij een code rood tijdens het starten (5 man botsing in de top 5) kon de wagen net klaargemaakt worden voor de herstart en als nog aan de sportklasse mee doen.

Leuk dagje :)
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

arjenT5R

beunmaatje en ik stonden net bij het stoplicht in middelburg naast een dop of zwarte t-5r op pegs was al redelijk donker,
wat duimpjes heen en weer en een sprintje geen sticker gezien wel lol gehad  ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

ulkeman

Citaat van: Siemen op 04-07-2011 18:18:36
Net rond 16.45 bij de oude ijsselbrug Hattem/Zwolle een prachtige Saffron. Jij reed van Wezep richting Zwolle en ik sloeg af richting Hattem.

en kwam je rond half 7 weer vanaf de ijsselbrug vandaan?
meende jou gezien te hebben.

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

Wibren

Citaat van: jrkalf op 05-07-2011 18:56:05
Citaat van: Erik_M. op 05-07-2011 13:11:41
Citaat van: Wibren V70RAWD op 05-07-2011 12:30:18
Een witte 855 met BTCC stickers op het TT circuit :eusa_think:

;D

http://pethconi.nl/   , kijk maar bij evenementen    :eusa_dance:

Citaat van: Thys op 05-07-2011 13:20:03
Zag 'm gisteren rijden op de A28 net onder Zwolle, had al zo'n vermoeden dat ie die kant op zou gaan.

Ohh Jochen, vandaag nog even een handje gegeven.

http://static.pixelpipe.com/2e19fe54-36dd-462e-a73f-473059fc1ab9_m.jpg
http://static.pixelpipe.com/cd9a47ae-6e76-423d-ba41-7ac7468ae18e_m.jpg

Hij heeft in de trainingen van de DNRT tourklasse met 8 vingers in z'n neus en 2 duimen aan het stuur een tweede tijd gereden.
In de eerste rit moest hij een paar rondjes pitten er zat wat onbalans in de auto.

Mooie bak en een zeer bescheiden geluidje wat er uit komt ondanks die brute power.
---

Vandaag eerst nog wat meer brutere dingen moeten doen. Ik kwam voor de e30 met nummer 399. Daar bleek bij aankomst dat de differentieel stuk was. Met een gelukje hebben de coureurs een andere kunnen regelen en zo met 4 man hebben we hem snel omgehangen en dankzij een code rood tijdens het starten (5 man botsing in de top 5) kon de wagen net klaargemaakt worden voor de herstart en als nog aan de sportklasse mee doen.

Leuk dagje :)
Zekers een leuk dagje :eusa_dance: Kwam net die nacht terug uit Amsterdam van het werk, en opeens schoot het me te binnen dat Thys Jochen tegenkwam t.h.v. Zwolle. Dus om 9 uur even langs de baan geweest om om 3 uur weer weg te gaan :angel: na 30 uur wakker te zijn geweest vond ik het wel welletjes :eusa_shifty:

Geluid is inderdaad wat bescheiden voor een 3" JT uitlaat met maar 1 demper!
1997 V70R ex-AWD: Trackday driver

jrkalf

Gisteren op de weg naar Assen trouwens in de achteruitkijk spiegel nog een rode estate gezien. Maar helemaal niets van terug gezien, gaat het me dan toch gebeuren dat ik ook in deze uithoek van het land rond kan rijden zonder gespot te worden? Groen is zeker wel een goede schutkleur.... ;D
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

Emiel

Gisterochtend in Nijkerk een rode C70 cabrio met de kap open. Lag aardig plat op z'n buik zo te zien.

En rond half 8 een rode S70 met heckflugel op de A28 richting Utrecht thv Amersfoort Zuid.

Thys

Citaat van: Wibren V70RAWD op 06-07-2011 06:21:37
Zekers een leuk dagje :eusa_dance: Kwam net die nacht terug uit Amsterdam van het werk, en opeens schoot het me te binnen dat Thys Jochen tegenkwam t.h.v. Zwolle. Dus om 9 uur even langs de baan geweest om om 3 uur weer weg te gaan :angel: na 30 uur wakker te zijn geweest vond ik het wel welletjes :eusa_shifty:

Geluid is inderdaad wat bescheiden voor een 3" JT uitlaat met maar 1 demper!

Jij kwam hem maandag anders ook tegen hoor, je reed immers 100 meter voor me :D

verron

Citaat van: jrkalf op 06-07-2011 09:45:24
Gisteren op de weg naar Assen trouwens in de achteruitkijk spiegel nog een rode estate gezien. Maar helemaal niets van terug gezien, gaat het me dan toch gebeuren dat ik ook in deze uithoek van het land rond kan rijden zonder gespot te worden? Groen is zeker wel een goede schutkleur.... ;D

Groen is de kleur van het noord-oosten he....maar pas op er rijden er genoeg met een forumstickert..........zelf niet volvo's  :angel:
850 T5 Blackstone (=exit)
V70XC 2.5T Dark bleu Pearl (=exit)
S70 2.4 10V Smoke Silver zoonlief
V50 1.8 Saville Grey Pearl
855 R AT  Bright Red zoonlief/pa (soon to be here)

Bas850

Wie reed er net achter me met zijn S70 donker blauw, was op de Gelderse Dreef in Lelystad. Ik reed in de V70N T5.
"to finish first, you first have to finish"

Loezzie850

Citaat van: jrkalf op 06-07-2011 09:45:24

Hier vice versa. Vanuit Groningen naar de Belgische kust en terug... geen enkele sticker gezien, en ook zeer weinig 850's.
Maar die zaten zo te lezen allemaal in Groningen ;)

Siemen

Citaat van: ulkeman op 05-07-2011 23:50:15
Citaat van: Siemen op 04-07-2011 18:18:36
Net rond 16.45 bij de oude ijsselbrug Hattem/Zwolle een prachtige Saffron. Jij reed van Wezep richting Zwolle en ik sloeg af richting Hattem.

en kwam je rond half 7 weer vanaf de ijsselbrug vandaan?
meende jou gezien te hebben.

Dat zou goed kunnen, maar dan heb je de auto gespot, niet mijn persoontje. Mijn vrouw was rond die tijd met de auto onderweg.

Thys

Vanavond rond half 10 een laserblauwe V70 op de A32 thv. Steenwijk Zuid richting Meppel. Bekende?