Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

jrkalf

Citaat van: cas op 17-07-2011 16:33:28
Citaat van: Wibren V70RAWD op 17-07-2011 16:20:59
Zo zwaar zou een BTCC body + motor toch niet zijn :eusa_think:

Nee, daarom ook een net niet.... geloof dat het trekkende voertuig dus max iets van 1600 tot 1800 mag trekken, de hanger zelf is net geen 600. Dus zou de BTCC iets van max 1250 mogen zijn ( om niet de hanger te overbelasten, trekvermogen auto dus daarbuiten). standaard t-5r is 1494.
Daarom is z'n body met motor en al maar 1200kg :) Vergeet niet dat een lege auto veel minder weegt.
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

Jur

Stordal, Noorwegen: Witte 850 estate met R spoiler en Turbo velgen NL platen. Wij staan op de camping.

maruska

vanmiddag op de A12 richting den haag/rotterdam, op het stuk trajectcontrole, een donkere 850 met pech.. wie o wie ? zag het te laat om te stoppen voor eventuele hulp.
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Easterboy

Ik kwam vanmiddag rond een uur of 3 Roger tegen in de 850 op de Stellingerweg net buiten Wolvega. Wij kwamen net bij de hertjes vandaan. :)
Ik zag je veel te laat omdat ik druk in gesprek was met de jongedame naast mij.. 8)
Volgende keer ga ik uitgebreid zwaaien, toeteren, knipperen en gas geven zodat je mijn motorgeluid hoort.

rpakuypers

Citaat van: Easterboy op 20-07-2011 17:27:12
Ik kwam vanmiddag rond een uur of 3 Roger tegen in de 850 op de Stellingerweg net buiten Wolvega. Wij kwamen net bij de hertjes vandaan. :)
Ik zag je veel te laat omdat ik druk in gesprek was met de jongedame naast mij.. 8)
Volgende keer ga ik uitgebreid zwaaien, toeteren, knipperen en gas geven zodat je mijn motorgeluid hoort.

Ik zag al dat je geen oog voor mij had.................en maar goed ook (als er een jongedame naast je zit dan moet je geen oog hebben voor andere mannen ;) ). Ik was ook diep in gedachten verzonken dus had je zo snel niet opgemerkt. Volgende keer zet ik hem even in de N en zal ik even het gaspedaal kietelen, dan hoor je mij zeker ..... :)

Groet,
Roger

Easterboy

Je had mij niet zo snel opgemerkt omdat je zeker ook op mijn bijrijdster aan het letten was.. :eusa_angel: ;D
En geef de volgende keer inderdaad maar een flinke dot gas, het liefst net onder de snelweg. Leuk voor het echo effect!  8)

Soms zijn we, ondanks onze leeftijd, net een stel kleine kinderen... :evil:

Quota

Zojuist een donkere C70 ingehaald die achter een tractor bleef hangen op de N322 met forumstickert!

p.s. dame in kwestie was aan het bellen ennuh, niet van het handevrije soort zeg maar.... :eusa_naughty:

rpakuypers

Citaat van: Easterboy op 20-07-2011 17:38:12
Je had mij niet zo snel opgemerkt omdat je zeker ook op mijn bijrijdster aan het letten was.. :eusa_angel: ;D
En geef de volgende keer inderdaad maar een flinke dot gas, het liefst net onder de snelweg. Leuk voor het echo effect!  8)

Soms zijn we, ondanks onze leeftijd, net een stel kleine kinderen... :evil:

Sorry, ik heb je bijrijder niet gezien  ............... maar ik mag nu weer om me heen kijken dus watch me ;)

Groet,
Roger

volvotje850

Vanmiddag rond 13.25 een V70 in de mooie kleur safron op de afrit Ouder-Amstel.Ik draaide op dat moment net de snelweg op richting Utrecht.

beunmaat

Citaat van: Wout309t op 18-07-2011 21:02:25
Citaat van: beunmaat op 18-07-2011 18:39:51
Net een zwarte s70 r gespot in Middelburg bij de Esso.
En een kleine 10 minuten later kwam ik geloof ik Geert-jan tegen in zwarte v70R, met xenon erin

Dat was ik in Middelburg;-)  Dacht al dat jij het was....

hihi, ik dacht ook al dat jij dat was! Kom het alleen moeilijk zien, wat bracht je in het mooie zeeuwse landschap? Voor het weer hoefde je het niet te doen ;D

T-5R Jorn

Vandaag veel gespot, 3 in het totaal :eusa_dance:.

Vanochtend eerst gezellig met Claudia opgereden vanaf Knooppunt ouddijk t/m Arnhem. de forumsticker op je prachtige V70N viel mij direct op maar van afstand dacht ik eerst dat het een volvoforum sticker, totdat ik dichterbij kwam en zag dat het een wit-rood exemplaar was ;)

Vervolgens om 8:10/8:15 een zwarte 854 met blokjesgrill op de brug van de N325/Pleiroute Arnhem gespot, je reed richting centrum, ik reed de andere kant(richting Gelredome). Heb zo snel niet kunnen zien of er een sticker opzat en je kenteken kon ik ook niet lezen omdat er een vangrail tussen zat maar het was een mooie auto om te zien. :eusa_clap:

En om 17:10 een zilver kleurige C70 met een paar dikke velgen en een meegespoten bolkjes grill op het kruispunt van de rijksweg west en de Burgemeester Matsersingel in Arnhem(bij het Ohra gebouw) jij stond still voor het stoplicht en kwam vanuit de Rijksweg west.   
MY RIDE 855 DOP T-5R

maruska

Jorn jongen, je hebt het maar duk met kilometers maken en bijhouden ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

T-5R Jorn

Citaat van: maruska op 20-07-2011 19:14:33
Jorn jongen, je hebt het maar duk met kilometers maken en bijhouden ;D
;D ja het is bijna een dagtaak aan het worden :angel:
MY RIDE 855 DOP T-5R

T-5R Jorn

Citaat van: Claudia op 20-07-2011 19:51:58
Citaat van: T-5R Jorn op 20-07-2011 19:08:39

Vanochtend eerst gezellig met Claudia opgereden vanaf Knooppunt ouddijk t/m Arnhem. de forumsticker op je prachtige V70N viel mij direct op maar van afstand dacht ik eerst dat het een volvoforum sticker, totdat ik dichterbij kwam en zag dat het een wit-rood exemplaar was ;)

;D

Was leuk al zo vroeg gespot te worden!
Ik vond het ook gezellig om zo op de vroege ochtend samen een stukje op te rijden.
Citeer
Toen je me naderde wist ik eigenlijk al wel dat er een sticker op moest zitten....mooie auto!
thanx ;D
Citeer
Nou rijd ik deze route 3x per week om deze tijd, maar jij blijkbaar niet....had je nog niet eerder gespot op de A18/A12!
Ik ben net begonnen in een nieuwe functie vandaar dat je me nog niet eerder hebt gespot. Dus wellicht komen we elkaar nog vaker in de ochtend tegen ;)
MY RIDE 855 DOP T-5R

T-5R Jorn

Citaat van: Claudia op 20-07-2011 20:19:31
Volgende keer thermoskan koffie mee....kunnen we in de file (want die is er meestal wel vanaf de Duitse grens tot waar jij af gaat als er geen vakantie is) de koffie doorgeven! ;D

Goed idee! :eusa_dance: Ik ben trouwens wel blij dat het nu i.d.d vakantie is, dat scheelt toch wel in tijd, alhoewel ik afgelopen Maandag ook in de file heb gestaan(op de N18) maar dat kwam door het verkeer vanaf de zwarte cross. Ik heb de gekste dingen voorbij zien komen :eusa_eh: volgens mij was het meeste niet apk-waardig :eusa_think:  maar het was een grappig zooitje om te zien.
MY RIDE 855 DOP T-5R