Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

bertilv70

Citaat van: Risjat op 18-07-2011 20:01:58
Een uurtje geleden een (de ?) V 70 R Laserbleu in de G. Bomansstraat in Hengelo !

Dat was ik(met de dochter uitnodigingen aan het rondbrengen)
Ik zag al wel iemand belangstellend kijken naar mijn LBP, dat zal jij geweest zijn ;D
Er staan daar in de buurt ook 2 mooie 850-ers(1x DOP onder een carport en 1x antraciet? Een van jou bij?
Staat ook wel eens bij WC Groot Driene volgens mij.

Risjat

Citaat van: bertilv70 op 20-07-2011 22:04:22
Citaat van: Risjat op 18-07-2011 20:01:58
Een uurtje geleden een (de ?) V 70 R Laserbleu in de G. Bomansstraat in Hengelo !

Dat was ik(met de dochter uitnodigingen aan het rondbrengen)
Ik zag al wel iemand belangstellend kijken naar mijn LBP, dat zal jij geweest zijn ;D
Er staan daar in de buurt ook 2 mooie 850-ers(1x DOP onder een carport en 1x antraciet? Een van jou bij?
Staat ook wel eens bij WC Groot Driene volgens mij.

Joa,

De T5-R is van mij en de 850 R van de buurman op de hoek. Antraciet klopt trouwens niet, dat WC Groot Driene wel.

Henk855

Va morgen op de A2 richting Utrecht een saffron V70 ter hoogte van Breukelen en op de terugweg op de A8 ter hoogte van Oostzaan een witte C30 met sticker en belettering op de zijkant. Ik was met de Ducato camper.
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

jgvdv

vanmiddag rond 3 uur op de snelweg bij gorredijk , RPAKUYPERS in de 850 met een vaartje van 100. Vrouwlief kwam hem tegen
760 2.3 FB 1986 Turbo Amerikaan

rpakuypers

Citaat van: jgvdv op 21-07-2011 00:54:17
vanmiddag rond 3 uur op de snelweg bij gorredijk , RPAKUYPERS in de 850 met een vaartje van 100. Vrouwlief kwam hem tegen

Klopt helemaal .............. ik heb vakantie en geen haast. Liefst 2 maal gespot rond 3 uur op een afstand van pakweg 20km  :P

Groet,
Roger

Frankglt

Citaat van: Quota op 20-07-2011 17:42:55
Zojuist een donkere C70 ingehaald die achter een tractor bleef hangen op de N322 met forumstickert!

p.s. dame in kwestie was aan het bellen ennuh, niet van het handevrije soort zeg maar.... :eusa_naughty:

Grote kans dat dat mijn vriendin was. Op de achterkant van mijn donkergrijze C70 staat geen enkele aanduiding, alleen een forumsticker. En ja, in de auto zit ze ALTIJD te bellen, en niet handsfree!

Edit: was op Van Heemstraweg, net gecheckt bij haar!

johnn54

Citaat van: Frankglt op 21-07-2011 08:14:54

Grote kans dat dat mijn vriendin was. Op de achterkant van mijn donkergrijze C70 staat geen enkele aanduiding, alleen een forumsticker. En ja, in de auto zit ze ALTIJD te bellen, en niet handsfree!

Wil geen reclame maken...maar wel eens aan een Parrot gedacht??
1 x een bekeuring en je hebt die er al bijna uit.
op een heel klein schermpje na, zie je er niets van (telefoon blijft gewoon in je zak/tas).
stelt zich (na een éénmalige koppeling) zelf in elke keer, dus je kunt hem nooit vergeten 'aan' te zetten.
Ik heb hem zelf ook.......en had dat veel eerder moeten doen....ben er erg tevreden over.

Quota

Citaat van: johnn54 op 21-07-2011 12:43:36
Citaat van: Frankglt op 21-07-2011 08:14:54

Wil geen reclame maken...maar wel eens aan een Parrot gedacht??
1 x een bekeuring en je hebt die er al bijna uit.
op een heel klein schermpje na, zie je er niets van (telefoon blijft gewoon in je zak/tas).
stelt zich (na een éénmalige koppeling) zelf in elke keer, dus je kunt hem nooit vergeten 'aan' te zetten.
Ik heb hem zelf ook.......en had dat veel eerder moeten doen....ben er erg tevreden over.

Ik heb hem zelf ook, en ik snap niet dat mensen dat niet aanschaffen, maar goed mijn vrouw rijdt ook nog steeds met een bedraad headsetje rond wat stoort als een achtelijke....  :eusa_doh:

Om nog maar te zwijgen van het feit dat je dan gewoon zo'n trekker in kunt halen, zodat er niet een hele lange sliert achter zo'n langzaam voertuig ontstaat.... :eusa_naughty:

Nu had ik er geen moeite mee om 6 voertuigen in 1x in te halen, maar het maakt het verblijf op de linkerbaan toch onnodig langer.... :eusa_whistle:

rammstein01

Details kloppen allemaal, maar ik was het niet.

Misschien StefanCJ?

StefanCJ

Helaas .... Ik was het niet .... De S70 staat bij Auto en Emotie nu ...

rammstein01

Citaat van: StefanCJ op 21-07-2011 17:55:31

Was ist loos mit die Roffel Stefan?

Douwe

Citaat van: rammstein01 op 21-07-2011 18:06:00
Citaat van: StefanCJ op 21-07-2011 17:55:31

Was ist loos mit die Roffel Stefan?

Ik wou eerst tikken van: dat is een autoshow,denk ik. 8) 8)
Maar na gegoogeld te hebben weet ik dat het een garage is  ;D
"If life is just a highway, then the soul is just a car"
Volvo 242  2.0 LPG Automaat 1974
Volvo 245 V6  LPG  Automaat 1978
Volvo 854 2.5 20v Handbak 1992
Volvo 854  2.3 T5   Automaat 1995
Volvo 855 2.5 10v LPG G3 Handbak1996

rammstein01

BIJNA..................................op het verkeerde been. Ja, je moet wat doen om je garage onder de aandacht te brengen.

StefanCJ

Ik ging van de week de brandstofpomp vervangen, eigenlijk erg simpel totdat de snelkoppeling geen zin meer had om verbonden te zijn aan de brandstofleiding. Moest één nieuwe op, en dat gaat hier voor de deur gewoon niet.
Één voordeel, ik kan nu lekker in de trein forummen.  ;D

old but fast

vanmiddag op de a35 ,ter hoogte van borne 17,05 uur ,

sh-vz- een zwarte v70 r ,vrouwelijk persoon erin met lange benen ,geen rokje hahahahah

forum sticker
en als je inhaal ,blijf dan links ipv weer terug naar rechts te gaan voor 2 seconden

je zat achter me ,ik reed met de daf 430 vol met runder botten ,richting nijverdal ,richting het ongeluk op n35