Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

maruska

zonder wrs, voor de route naar Jelle is dat handiger ?
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Easterboy

Zonet een nbp v70r awd zonder sticker vlakbij zandhuizen (noordwolde).
Je had een kar achter de auto. Kenteken begon met een S.

CasB

Vanmiddag nog een mooie donkerblauwe V70R awd gezien in Leiden op de Rijnsburgerweg. Zonder sticker ofzo, maar wel een mooi exemplaar.

spijky

Ik reed vanmiddag in blerick (gemeente venlo) daar stond een zilvere v of s70 met de motorkap open. Sleuteldagje ;D
My Bricksquad:
V70R FWD 2.3 Aut.  Nautic Blue Pearl
850 2.3 T-5R AUT Cream Yellow
242 2.1DL AUT.'77 Mojava Beige

Douwe

Zo een spottersrijk weekje zeg: Eerst Morrison 2 keer gespot op ons werk en vandaag een "ex" van Hans Duiven gespot De RF-HR- .. .. een V70 TDI Met stikker!

Misschien Hans Duiven zelf gespot in zijn "bedrijfsauto" een gele bus met opvalende verlichting op de A32 tussen Steenwijk -zuid en Havelte om 19:19 uur

En om 20:00 uur in De Westreen(Zwaagwesteinde) een aubergine 854 T5 met R bumper  op de zuiderstationsstraat geparkeerd thv de Kûle met kenteken LR-PS- .. .. ook met stikker
"If life is just a highway, then the soul is just a car"
Volvo 242  2.0 LPG Automaat 1974
Volvo 245 V6  LPG  Automaat 1978
Volvo 854 2.5 20v Handbak 1992
Volvo 854  2.3 T5   Automaat 1995
Volvo 855 2.5 10v LPG G3 Handbak1996

thijsK

vannochtend rond half 12 op de n242 850 t-5 estate gespot, bij afslag n243. kenteken niet goed gezien, iets met SB en 58 ofzoiets. iemand van hier?
volgens mij zijn er niet veel rondom alkmaar :P

Hans Duiven

Citaat van: Douwe op 30-07-2011 22:10:43
Zo een spottersrijk weekje zeg: Eerst Morrison 2 keer gespot op ons werk en vandaag een "ex" van Hans Duiven gespot De RF-HR- .. .. een V70 TDI Met stikker!

Misschien Hans Duiven zelf gespot in zijn "bedrijfsauto" een gele bus met opvalende verlichting op de A32 tussen Steenwijk -zuid en Havelte om 19:19 uur

En om 20:00 uur in De Westreen(Zwaagwesteinde) een aubergine 854 T5 met R bumper  op de zuiderstationsstraat geparkeerd thv de Kûle met kenteken LR-PS- .. .. ook met stikker

Nee, Hans was met vakans! Ben net terug uit Italië

Douwe

Citaat van: Hans Duiven op 30-07-2011 22:17:18

En de "ex", die weet je nog??Is op dit moment ongeveer 2 jaar een zeer tevreden eigenaar.Rijdt nu rond in de buurt van Nieuwleusen , ik heb er zelfs het service lampje van geresset toen ik een forumtransportje voor Piere had en vandaag een stukje in meegereden ;D
"If life is just a highway, then the soul is just a car"
Volvo 242  2.0 LPG Automaat 1974
Volvo 245 V6  LPG  Automaat 1978
Volvo 854 2.5 20v Handbak 1992
Volvo 854  2.3 T5   Automaat 1995
Volvo 855 2.5 10v LPG G3 Handbak1996

Turbo-Geek

Een knappe silversand 854 gespot op de A27 die me voorbij shoot.
Grote donkere wielen, spoiler, zag er keurig uit. Die ex 854 van ivo ?
Was zelf met de impreza station en wilde ff sporten maar de 854 ging de A1 op terwijl ik richting flevoland verder ging.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

V70 classic

Citaat van: RyanB op 23-07-2011 18:23:39
Volgens mij heb ik V70 classic (Ronald) vanmiddag gespot, niet hier in NL, maar op de A1 in Italie richting Napels.
Wat deed jij trouwens op de "Camperbaan" ;D?

Gr Ryan.

;D ;D

Tja ergens in italie op de A1

mijn eerste sticker spot  :eusa_dance: .
ik ben ontmaagd ;D

Over de kruipstrook  :eusa_think: .
Je gelooft het niet maar ik had er alle tijd.
Liep al voor op schema dus besloot de laatste 100 Km eens in Prius mode te doen.  :evil: .
Hoewel de 6 pitter protesteerde als een arabische volbloed kon ik haar tot plaats bestemming inhouden  :eusa_shifty: .

grts
Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.

Willem Welten

Gister avond kwam er een 854 CY met achter getint glas bij mij door de straat.

Toen ik op mn fietske naar de kroeg ging stond deze langs de zeilbergseweg in Deurne.

Groeten

Chris

Zojuist in Rotterdam in een zijstraat van de Meent:

Wie o wie?

daytonawim

Iemand in Maastricht tijdens zijn trouwerij gespot door vriendelijke BMW rijder uit Franeker :-),
die toevallig weer mijn buurman is :-)

Hans Duiven

Citaat van: Douwe op 30-07-2011 22:44:11
Citaat van: Hans Duiven op 30-07-2011 22:17:18

En de "ex", die weet je nog??Is op dit moment ongeveer 2 jaar een zeer tevreden eigenaar.Rijdt nu rond in de buurt van Nieuwleusen , ik heb er zelfs het service lampje van geresset toen ik een forumtransportje voor Piere had en vandaag een stukje in meegereden ;D

Jah! Dat klopt! Dus die ouwe olieboot rijdt nog steeds?  ;D

jgvdv

die olieboot heeft al heel wat oude 7 en 9 series getrokken ;)

maar ff ontopic,

vandaag op de n381 werd ik ingehaald door een zwarte sedan GF BR xx , mooie rode remmen voor en een forumsticker op de rechterzijruit.
wie was u ?

760 2.3 FB 1986 Turbo Amerikaan