Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

DD

afgelopen vrijdag avond omstreeks half 9 een witte c70 coupe wegrijdend bij winkelcentrum floriande in Hoofddorp. Ik was zelf undercover in een X5

)()()sT

Citaat van: Douwe op 30-07-2011 22:10:43
En om 20:00 uur in De Westreen(Zwaagwesteinde) een aubergine 854 T5 met R bumper  op de zuiderstationsstraat geparkeerd thv de Kûle met kenteken LR-PS- .. .. ook met stikker

Hee, de ex van Chris!

Chris

Citaat van: )()()sT op 01-08-2011 09:06:43
En om 20:00 uur in De Westreen(Zwaagwesteinde) een aubergine 854 T5 met R bumper  op de zuiderstationsstraat geparkeerd thv de Kûle met kenteken LR-PS- .. .. ook met stikker

Hee, de ex van Chris!

Dat is inderdaad mijn oude auto :). Leuk te weten datie nog rondrijdt!

RyanB

Citaat van: V70 classic op 31-07-2011 15:03:56
Citaat van: RyanB op 23-07-2011 18:23:39
Volgens mij heb ik V70 classic (Ronald) vanmiddag gespot, niet hier in NL, maar op de A1 in Italie richting Napels.
Wat deed jij trouwens op de "Camperbaan" ;D?

Gr Ryan.

;D ;D

http://i731.photobucket.com/albums/ww316/V70classic/850%20forum/ForummroffelnabijPercorrenzaLazioItalie.png

Tja ergens in italie op de A1

mijn eerste sticker spot  :eusa_dance: .
ik ben ontmaagd ;D

Over de kruipstrook  :eusa_think: .
Je gelooft het niet maar ik had er alle tijd.
Liep al voor op schema dus besloot de laatste 100 Km eens in Prius mode te doen.  :evil: .
Hoewel de 6 pitter protesteerde als een arabische volbloed kon ik haar tot plaats bestemming inhouden  :eusa_shifty: .

grts

Die eerste "stickerspot" geldt dus ook voor mij.
In NL wordt ik nooit gespot en rijd je diep in Italie dan spotten ze je!
Helaas kon ik geen plaatje meer van jou schieten Ronald want we waren je al voorbij voordat ik het in de gaten had, gelukkig zag ik nog net uit mijn ooghoeken de Forumsticker zitten.
Wij zijn doorgereden tot net achter Napels, toen de snelweg af richting Sorrento, waar ging jij heen?

axelvr

2 dagen geleden op de N44 thv kerkehout.

Een zwarte 854R met Xenon. De beste man seinde nog even voor de flitspaal.

Ik reed in mijn witte S80.

Wie o wie?

LenT-5R

Citeer
In NL wordt ik nooit gespot....

ik spot jou anders keer op keer bij dat tankstation in de buurt !  :D

V70 classic

Citaat van: RyanB op 01-08-2011 10:13:10
Citaat van: V70 classic op 31-07-2011 15:03:56
Citaat van: RyanB op 23-07-2011 18:23:39
Volgens mij heb ik V70 classic (Ronald) vanmiddag gespot, niet hier in NL, maar op de A1 in Italie richting Napels.
Wat deed jij trouwens op de "Camperbaan" ;D?

Gr Ryan.

;D ;D

http://i731.photobucket.com/albums/ww316/V70classic/850%20forum/ForummroffelnabijPercorrenzaLazioItalie.png

Tja ergens in italie op de A1

mijn eerste sticker spot  :eusa_dance: .
ik ben ontmaagd ;D

Over de kruipstrook  :eusa_think: .
Je gelooft het niet maar ik had er alle tijd.
Liep al voor op schema dus besloot de laatste 100 Km eens in Prius mode te doen.  :evil: .
Hoewel de 6 pitter protesteerde als een arabische volbloed kon ik haar tot plaats bestemming inhouden  :eusa_shifty: .

grts

Die eerste "stickerspot" geldt dus ook voor mij.
In NL wordt ik nooit gespot en rijd je diep in Italie dan spotten ze je!
Helaas kon ik geen plaatje meer van jou schieten Ronald want we waren je al voorbij voordat ik het in de gaten had, gelukkig zag ik nog net uit mijn ooghoeken de Forumsticker zitten.
Wij zijn doorgereden tot net achter Napels, toen de snelweg af richting Sorrento, waar ging jij heen?

Wij gingen naar Fondi, aan de kust net voor Napels.

De vakantie was een grote sof.
Ik had er eigenlijk nog moeten zitten.
Maar de SS 213 liep zowat door de caravan waar we hoorde te slapen  :eusa_shifty: .
Ik zag jou ook pas toen je voorbij was.
Wilde eerst nog ff langszij komen maar moeders vondt dat onzinnig  :eusa_think: .
Reed voor de eerste keer met Car Cam.
Heb nog wel leuke plaatjes van leuke situaties.

Zit jij daar nog ?

grts Ronald
Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.

RyanB

Hoi Ronald,

nee wij zijn na 4 dagen Sorrento en 1 dag Rome terug gereden naar Lido de Jesolo aan de Adriatsche kust.
We hebben zo veel regen gehad op de weg van Rome langs de Toscaanse kust naar boven dat we wel aan een beetje zon en zee toe waren.
We hebben in Lido di Jesolo nog 2 dagen van mooi weer en strand genoten en zijn toen richting huis gegaan.
Afgelopen zaterdag waren we weer thuis!

Foto's van wat leuke parkeeractie's en echte zuid-italiaanse auto's heb ik wel gemaakt maar die zet ik wel in mijn Weblog.
Die had ik eigenlijk al moeten maken maar ben er nog steeds niet aan toe gekomen :-[

BBS

Vanmiddag bij de Lidl in Meppel, rond 14.30 uur, een V70 roetmobiel kenteken begon met RT-nog wat, met forumplakker :eusa_dance:
Volgens mij de eerste plakker in pak-em-beet een jaar of 4 :eusa_eh:

Moest even wat BBQ vlees halen, nadat we de caravan hadden laten overschrijven bij de Super de Boer in Meppel :eusa_shifty:
Volvoloos....

Douwe

Citaat van: jgvdv op 01-08-2011 00:19:40
die olieboot heeft al heel wat oude 7 en 9 series getrokken ;)

Vergeet de 200 series niet ;D

Citaat van: Chris op 01-08-2011 09:21:07
Citaat van: )()()sT op 01-08-2011 09:06:43

Hee, de ex van Chris!

Dat is inderdaad mijn oude auto :). Leuk te weten datie nog rondrijdt!

De ex van Cris ziet er nog steeds heel goed uit. :D
"If life is just a highway, then the soul is just a car"
Volvo 242  2.0 LPG Automaat 1974
Volvo 245 V6  LPG  Automaat 1978
Volvo 854 2.5 20v Handbak 1992
Volvo 854  2.3 T5   Automaat 1995
Volvo 855 2.5 10v LPG G3 Handbak1996

elianmars

Van wie is de zwarte V70 XC, kenteken 26-ZP-XX, die vanavond rond 18:00 uur van Gouda over Moordrecht richting A20 reed?

De wagen ziet er zeer strak uit, mijn vader verbaasde zich dat de wagen al dik 12 jaar oud is. Ziet er namelijk als nieuw uit  :eusa_drool: :eusa_clap:

maruska

Citeer

Hee, de ex van Chris!
Ken je haar dan ? ;D

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Hans Duiven

Citaat van: BBS op 01-08-2011 15:28:07
Vanmiddag bij de Lidl in Meppel, rond 14.30 uur, een V70 roetmobiel kenteken begon met RT-nog wat, met forumplakker :eusa_dance:
Volgens mij de eerste plakker in pak-em-beet een jaar of 4 :eusa_eh:

Moest even wat BBQ vlees halen, nadat we de caravan hadden laten overschrijven bij de Super de Boer in Meppel :eusa_shifty:

Yep dat was die van mij  ;D

Wout309t

Vanochtend een DOP T-5R met HGH of zoiets in het midden op de A15 t.h.v. Gorinchem.
2011 V70 2.0T R-Design MT

Thys

En wie reed er vanmiddag heen er terug over de N371 langs Uffelte, in z'n sandstone V70?