Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

joebar

vandaag op de parkeerplaats in beverwijk een safron V70R SN-NN-77????

mijn vrouw had de kleur nog nooit gezien, en zei DAS NOU EEN MOOIE KLEUR >>>>DIE ZIE JE NIET VEEL

Arjanestate

Gister rond het middaguur gespot: een DOP T5-R met kenteken lt-xx-97 in Romagne, Frankrijk
854 T-5 ROOD 1994

combinedforces

Citaat van: volvotje850 op 21-08-2011 10:18:26
Ik zie op de klarinetstraat in Uden regelmatig een CY???? 855 staan.Zit deze persoon ook op dit forum?

Volgens mij niet... Zie hem ook regelmatig staan.

ChristRoffel

Dinsdag 16 Augustus toen ik richting Zeeland ging:
A28 Amersfoort ri Utrecht om 8:14u een donkerblauwe V70 kenteken ZN-HH-XX, en er zat een vrouwtje aan het roer.. ;)
A28 tegenovergestelde richting, 8:15u een donkerblauwe V70 kenteken ZD-JL-XX
A58 bij de Wouwse Plantage om 9:25u, wederom een donkerblauwe met kenteken RS-TG-XX
En toen ik door Grijpskerke of Serooskerke  :eusa_think: reed kwam ik nog langs een geparkeerde rode 855 met aanhanger, de persoon die (nog) achter het stuur zat keek wel opzij toen ik hem ff liet Roffelen..
Weet zo geen kenteken en tijdstip, wel gezien dat er geen sticker op zat..

Donderdag 18 Augustus op de Blaloweg stond er een V70 Laserbleu voor de verkeerslichten..kenteken XG-DL-XX

Toevallig iemand van hier geweest...?!

Easterboy

Gisteravond in Deventer een recentelijk geïmporteerde (kenteken was xx-Rxx-x) DOP 855 T5-R, geen sticker maar het leek mij een liefhebbersauto. Hij zag er goed uit.
Hij stond ergens in het cetrum van Deventer, ik ben er niet bekend dus ik weet helaas niet waar precies.

Johann

Meende dat ik PW zag tegen 3 uur op de Eibergerstraat ? Enschedese straat.

pwassink

Citaat van: Johann op 21-08-2011 23:12:06

EEhm nee ..  ben vandaag alleen in de avond lokaal ah rijden geweest hier, heb ik een dubbelganger  ?
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

Johann

Citaat van: pwassink op 21-08-2011 23:15:13
Citaat van: Johann op 21-08-2011 23:12:06

EEhm nee ..  ben vandaag alleen in de avond lokaal ah rijden geweest hier, heb ik een dubbelganger  ?

iig een met hetzelfde kapsel dan..  ;D

dita

Citaat van: Laserblue op 20-08-2011 12:12:05
Citaat van: dita op 18-08-2011 17:06:52
Zojuist in schoonhoven een blackstone 855R met daarbij de eigenaar gespot/ontmoet. Aardige man, mooie auto maar helaas nog geen lid :-( wel even verteld over de Krimpenerwaard meeting ;-)

Ik heb 'm wel eens gesproken een jaar of 2 terug, hij woont vlakbij de hockeyvelden  ;)

lijkt me stug, ik sprak m in de Olivier van noort straat  ;)
Alcohol doesn't solve any problems.....
But then again, neither does milk

Laserblue

Citaat van: dita op 22-08-2011 00:16:51
Citaat van: Laserblue op 20-08-2011 12:12:05
Citaat van: dita op 18-08-2011 17:06:52
Zojuist in schoonhoven een blackstone 855R met daarbij de eigenaar gespot/ontmoet. Aardige man, mooie auto maar helaas nog geen lid :-( wel even verteld over de Krimpenerwaard meeting ;-)

Ik heb 'm wel eens gesproken een jaar of 2 terug, hij woont vlakbij de hockeyvelden  ;)

lijkt me stug, ik sprak m in de Olivier van noort straat  ;)

Dan is er dus nog één  ;D
Of hij is verhuisd  :eusa_shifty:
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Bas850

Wie reed er vanochtend op de n50 richting zwolle. Leuke uitwijking de berm in. Stond zelf ook gelukkig op tijd stil.
"to finish first, you first have to finish"

Erik_M.

Een zeer Rode mooie 855 R, PB-FV-**, vandaag om plm. 18.00 uur, op het parkeerterrein bij de hockeyvelden van De Kieviten in Wassenaar.

Ik heb mijn DOP 855 R ernaast gezet.  (Als je dochter op maandag rond 18.00 uur stopt met de training, zal ik je wel vaker spotten, mijn zoon start om die tijd n.l. met de training).

Overigens ook RD met zijn fraaie NBP V70 N D5, van het Volvo-forum gespot (en gesproken).

gRoet,
eRik

arjen850

Citaat van: Erik_M. op 22-08-2011 23:26:07
Een zeer Rode mooie 855 R, PB-FV-**, vandaag om plm. 18.00 uur, op het parkeerterrein bij de hockeyvelden van De Kieviten in Wassenaar.

Ik heb mijn DOP 855 R ernaast gezet.  (Als je dochter op maandag rond 18.00 uur stopt met de training, zal ik je wel vaker spotten, mijn zoon start om die tijd n.l. met de training).

Overigens ook RD met zijn fraaie NBP V70 N D5, van het Volvo-forum gespot (en gesproken).

gRoet,
eRik

Licht of donker interieur? :angel:

Erik_M.

Citaat van: arjen850 op 22-08-2011 23:34:10
Citaat van: Erik_M. op 22-08-2011 23:26:07

gRoet,
eRik

Licht of donker interieur? :angel:

;D Net zo'n mooi donker interieur als mijn R heeft....  ;D ;)

aardigebas

vandaag rond 16.15 vanaf A35 richting de A1 (Enschede - Almelo).

Een rode 855 HH-...... met sticker, vrouw achter het stuur.
Na het inhalen kreeg ik even groot licht!