Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

StefanCJ

Citaat van: BBS op 26-09-2011 19:56:17
Wil de eigenaar van de blauwe (NBP ???) S70 2,5T met dubbele uitlaat links/rechts zich melden op het forum ??? ;D

Kenteken RX-DR-**, jij reed vanuit Amersfoort richting Utrecht op de A28 omstreeks 15.30 uur. ;)
Wagen was mooi verlaagd, mooie velgen, heldere koplampen en amerikaanse knippers.

Zat duidelijk een forumsticker linksonder op de achterruit. Veuls te mooie bak om niet actief te zijn op het forum. :evil:

Wie ó wie is dit ???

Ik was zeer undercover (in een witte Renault Kangoo bestelbus met OTTEN Hoogeveen erop geschilderd. :eusa_shhh:)
We hebben over en weer wat ingehaald...

Ha, that`s me. Hebben idd wat ingehaald over en weer  ;D

BBS

Citaat van: StefanCJ op 26-09-2011 20:20:09
Citaat van: BBS op 26-09-2011 19:56:17
Wil de eigenaar van de blauwe (NBP ???) S70 2,5T met dubbele uitlaat links/rechts zich melden op het forum ??? ;D

Kenteken RX-DR-**, jij reed vanuit Amersfoort richting Utrecht op de A28 omstreeks 15.30 uur. ;)
Wagen was mooi verlaagd, mooie velgen, heldere koplampen en amerikaanse knippers.

Zat duidelijk een forumsticker linksonder op de achterruit. Veuls te mooie bak om niet actief te zijn op het forum. :evil:

Wie ó wie is dit ???

Ik was zeer undercover (in een witte Renault Kangoo bestelbus met OTTEN Hoogeveen erop geschilderd. :eusa_shhh:)
We hebben over en weer wat ingehaald...

Ha, that`s me. Hebben idd wat ingehaald over en weer  ;D

Rij jij daar vaker zo rond die tijd? Zo af en toe kom ik daar namelijk ook rond die tijd, maar dan met een DAF...
Volvoloos....

StefanCJ

Wel regelmatig, soms eerder, soms later. Ik rij dit traject nu bijna twee jaar zo`n vijf keer per week.

:)

willem169

Vanmorgen rond 08:30 vanuit woonwijk Moordrecht door industrie de dijk op richting Gouda. Zat achter het invalidenbusje dat achter je zat. Een Cream Yellow 850. Mooi!

maruska

oei, die zie je niet veel in het wild rijden ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Kingfisher

Wie kwam mij vanmorgen op Papendorp (Utrecht), witte 854 met donkere wielen en spoilert tegemoet?
Volgens mij ging je richting oprit A2. kenteken (ff snel gezien) LZ-HX-** meen ik?

BBS

Vandaag gespot zonder forum sticker:

Een DOP V70 met spoiler en bijzonder mooie velgen.
Wagen staat geparkeerd bij een machine fabriek aan de Granaatstraat te Hengelo.
Kenteken RF-FT-** Ik was er even om te laden/lossen :)

Je zou haast denken dat de eigenaar actief moet zijn op het forum, want zo te zien is het wel een liefhebbers auto :eusa_clap:
Volvoloos....

Misha

Citaat van: Kingfisher op 27-09-2011 11:21:05
Wie kwam mij vanmorgen op Papendorp (Utrecht), witte 854 met donkere wielen en spoilert tegemoet?
Volgens mij ging je richting oprit A2. kenteken (ff snel gezien) LZ-HX-** meen ik?

Zal wel LX-HZ zijn  ;)
Mijn eerste 850, nu wederom in bezit van Sas.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

GeertG

Omstreeks 13u op de A2 in zuidelijke richting vanaf aansluiting A73 tot Kerensheide een mooie DOP V70 met kenteken RS-**-**.
En, inclusief sticker !!!

Ik reed voorbij, zwaaide en ben vervolgens iets rustiger gaan rijden..........   ;)
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

Vertigo

Nu Ira grspot op de A1

FGG

Citaat van: Vertigo op 27-09-2011 18:09:25
Nu Ira grspot op de A1

Klopt, ik heb haar nu aan de telefoon. Staat in de file bij Deventer.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Bouke

Gisteren mijn eigen 855 gepot met mijn vrouw er in ;D mooi ding zeg ,oja op de zelfde weg N210 industrie terrein Schoonhoven kwam Ron Verwey met zijn witte 854 glt voorbij brullen ;D je had er lekker de sokken in

Kingfisher

Citaat van: Misha op 27-09-2011 12:25:41
Citaat van: Kingfisher op 27-09-2011 11:21:05

Zal wel LX-HZ zijn  ;)
Mijn eerste 850, nu wederom in bezit van Sas.

Was een bijzonder strakke wagen iig. met naar ik meen een meneer achter het stuur......

Easterboy

Citaat van: Bouke op 27-09-2011 18:21:34
Gisteren mijn eigen 855 gepot met mijn vrouw er in ;D mooi ding zeg ,
De auto of je vrouw? ;D

CarolineB

Citaat van: Bouke op 27-09-2011 18:21:34
Gisteren mijn eigen 855 gepot met mijn vrouw er in ;D mooi ding zeg

Doe je het beter dan mijn vent, die zag gewoon niet dat ik hem vanochtend tegemoet reed  :eusa_doh: