Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

)()()sT

Jack v

Citaat van: wepster op 10-10-2011 02:27:49
Citaat van: Luc op 09-10-2011 23:11:25
Zou t kunnen dat ik Wibo vanmiddag even na 14:00 in een groene Estate met afbladderende daklijsten, tegenkwam op de Windraak?

lijkt me stug ik lach of in mijn bed of op de pot met buikloop ;D
mocht je mij willen spotten moetje op een WC pot of S80 letten ;D

Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

BBS

Vanmorgen gespot op de A50 (Apeldoorn => Arnhem.)
Een DOP V70 Roetmobiel met forumplakker. :D SH-NG-**

Ik was in de DAF die je groete door knipperen. JIJ nam de afslag Arnhem en op het moment dat ik je passeerde heb ik ff ge-toet-toet-erd ;D
We keken daarna elkaar wel even aan. Maar het was donker dus of dat laatste gelukt is :eusa_think:

Wie o wie is U ??? :D
Volvoloos....

mark71

Vandaag op het vliegveld bij lang parkeren  :eusa_clap:

wie o wie

FGG

Citaat van: mark71 op 11-10-2011 17:41:13
Vandaag op het vliegveld bij lang parkeren  :eusa_clap:
http://i54.tinypic.com/10zpwlw.jpg
wie o wie

Ik denk dat 't nog even duurt voor ie reageert. :eusa_whistle:

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

dita

die rode sticker heb ik al eens voorbij zien komen  :eusa_think:
Alcohol doesn't solve any problems.....
But then again, neither does milk

JeroenV

Citaat van: Snipercast op 09-10-2011 04:00:19
In Dronten gespot bij de AH parkeerplaats LV-RH-..  met 850 club sticker. Om 4:00 wie o wie

Foto:

http://i401.photobucket.com/albums/pp92/snipercast/Volvo%20850/IMAG0653.jpg

Da's mijn maatje en collega 850rule en die zal het leuk vinden ook eindelijk eens gespot te zijn ;D Ik heb het m doorgegeven..

Spin!

Afgelopen zondag hebben bekenden van mij een 854 Cream Yellow in de sloot zien liggen in Rosmalen. Auto zou te snel over de turbo-rotonde hebben gereden en is uit de bocht gevlogen...wie-o-wie?

www.vm-parts.nl

cas

Citaat van: Spin! op 11-10-2011 23:18:22
Afgelopen zondag hebben bekenden van mij een 854 Cream Yellow in de sloot zien liggen in Rosmalen. Auto zou te snel over de turbo-rotonde hebben gereden en is uit de bocht gevlogen...wie-o-wie?

Was het een echte CY of een wannabee  ;D
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

Spin!

Citaat van: cas op 12-10-2011 09:33:49

Was het een echte CY of een wannabee  ;D

Welke kleur is een wannabee CY? ;)

www.vm-parts.nl

petrolhead

Gisteren rond 14.00 uur een V70 ST-??-?? Op de A12 met sticker gespiegeld aan de rechtee zijde van de achterruit. We stonden in de file en jij pakte volgens mij afslag bunnik.
Ik was incognito.

haasje

Er rijdt daar in de buurt wel een 854 cy rond, volgens mij komt de eigenaar uit de buurt van uden/veghel, maar heeft hij familie in rosmalen wonen.

markmol

Er staat al een aantal dagen een bordeaux kleurige 855 2.5i op de parkeerplaats bij de Automat in Assen. Zitten inmiddels al een paar bekeuringen op... Kenteken nz-**-76

markmol

Citaat van: markmol op 12-10-2011 11:26:23
Er staat al een aantal dagen een bordeaux kleurige 855 2.5i op de parkeerplaats bij de Automat in Assen. Zitten inmiddels al een paar bekeuringen op... Kenteken nz-**-76

En met vervallen APK per 9-10-2009... Hmmm wordt wel een beetje dodgy...

StefanCJ

Dan was het waarschijnlijk geen échte turbo-rotonde  ;)