Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

big ben

Citaat van: FGG op 23-10-2011 16:58:35
Zojuist Big Ben gespot, of hij spotte mij eigenlijk, in de Daihatsu Move. Bijzonder plaatje! ;D

Tooooeeeet..... Clau zei nog "wat doe je "   :o ,

Oooww, dat is Florian van het forum  ;D, wel een knus gezicht (toch??)

FGG

Citaat van: big ben op 23-10-2011 22:33:16
Citaat van: FGG op 23-10-2011 16:58:35
Zojuist Big Ben gespot, of hij spotte mij eigenlijk, in de Daihatsu Move. Bijzonder plaatje! ;D

Tooooeeeet..... Clau zei nog "wat doe je "   :o ,

Oooww, dat is Florian van het forum  ;D, wel een knus gezicht (toch??)

;D

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Piere

Gisteren op de snelweg Kortrijk - Gent (Balgië dus jah) een NLse 850 gezien, heb niet gelet op een forumsticker
Ik heb even geclaxoneerd toen ik voorbijblaasde ;)
Some people get all the Breaks, Volvo's got just what it takes.

http://plsvolvoprojects.blogspot.com/

JvW

Een beetje laat, maar ik spotte vorige week donderdag een zwarte V70 R (??-JJD-2) bij de Emté in Vlissingen (Paauwenburgweg).
Wie was u?

Kingfisher

Wie was mijn "kenteken-zusje" zojuist rond 14:00 op de N198 in De Meern (richting Utrecht / Papendorp)?
**-DN-XV nautic blue S70 op LPG ?!  Hele mooie auto!

jrkalf

Vandaag om 1700 gespot op de A4 bij het Clausplein. Een 855 gele banaan die richting Voorburg ging en ik ging richting Nootdorp/Zoetermeer. Kenteken **-TV-KF.

Sp1n, kenteken komt je kant op in de PB.
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

maruska

die heb ik eerder gezien.. volgens mij ook op de VKB, en de zandhoop meeting.. ff zoeken in foto archief ^^
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

jrkalf

Citaat van: maruska op 25-10-2011 09:39:33
die heb ik eerder gezien.. volgens mij ook op de VKB, en de zandhoop meeting.. ff zoeken in foto archief ^^
Vertel!! Hij keek wat verdwaasd samen met het aanwezige publiek in z'n auto toen ik langs kwam even remde en zwaaide en uiteraard op gepaste wijze het clauseplein op wilde vliegen. (Wat eindigde in goed remmen omdat je op de A12 in een filefuik rijdt op dat punt).

shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

Galactica

Citaat van: Piere op 23-10-2011 22:36:09
Gisteren op de snelweg Kortrijk - Gent (Balgië dus jah) een NLse 850 gezien, heb niet gelet op een forumsticker
Ik heb even geclaxoneerd toen ik voorbijblaasde ;)

Kan ik geweest zijn. Was de afgelopen paar dagen Gent onveilig aan het maken. Heb trouwens meerdere 850s gespot dat weekend. (al dan niet met forum sticker)

Laserblue

Forum fotograaf, Pa Glastra voor de deur  ;D

krijg altijd trek in winegums als ik zijn auto zie  :eusa_shifty:
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

T-5R Jorn

Zonet een BS V70 bi-feul op de A12 gespot.
Het was rond 17:30, de V70 kwam de A12 oprijden t.h.v Duiven en ging (net zo als ik) er af bij Knooppunt Ouddijk. Volgens mij was dit GJV70 GJ070?

We hebben nog ff naar elkaar gezwaaid net voordat we bij knooppunt oud dijk aankwamen.

MY RIDE 855 DOP T-5R

T-5R Jorn

Afgelopen Zaterdag leek het erop dat er een mini meeting was op de parkeerplaats v/d AH in Lichtenvoorde.
Ik kwam namelijk eind v/d middag 2 x een BS 855 tegen 1x op titans met een R bumper en volledig meegespoten achterklep en 1x met standaard bumper, geen titans, wel een volledig meegespoten achterklep de type aanduiding T-5R achterop maar het twr-logo'tje zat er verkeerd om op ???

Logo welke gedraaid zit :eusa_think:

MY RIDE 855 DOP T-5R

Gj-070

Citaat van: T-5R Jorn op 25-10-2011 19:03:52
Het was rond 17:30, de V70 kwam de A12 oprijden t.h.v Duiven en ging (net zo als ik) er af bij Knooppunt Ouddijk. Volgens mij was dit GJV70?

We hebben nog ff naar elkaar gezwaaid net voordat we bij knooppunt oud dijk aankwamen.

http://i53.tinypic.com/333ep85.jpg

Ja dat was ik op de A12, we vroegen ons al af welke dorpsgek er met een clio hard kwam aanrijden waarop het leek alsof je er rechts langs wilde.
Toen je achter ons bleef hangen en een foto ging maken wisten we het zeker, een dorpsgek of een volvo 850 forum lid, leuk z' on spontane actie in het dagelijkse treintje rijden op de A12 in de spits.
Vanmiddag reed ik hier ook, zat net na Zevenaar achter een doos die niet wilde doorrijden, gelukkig maar want een eindje verderop stond een mobiele flitskast......
Volgende keer graag weer in een Volvo deze acties uitvoeren, scheelt wat rare gezichten.... we hebben er wel smakelijk om gelachen.
Ps Het blijft lastig een Toyota bijrijder uit te leggen dat dit normale acties zijn van 850 forum leden.
Groet

T-5R Jorn

Citaat van: Gj-070 op 25-10-2011 20:06:04
Citaat van: T-5R Jorn op 25-10-2011 19:03:52
Het was rond 17:30, de V70 kwam de A12 oprijden t.h.v Duiven en ging (net zo als ik) er af bij Knooppunt Ouddijk. Volgens mij was dit GJV70?

http://i53.tinypic.com/333ep85.jpg

Ja dat was ik op de A12, we vroegen ons al af welke dorpsgek er met een clio hard kwam aanrijden waarop het leek alsof je er rechts langs wilde.
Toen je achter ons bleef hangen en een foto ging maken wisten we het zeker, een dorpsgek of een volvo 850 forum lid, leuk z' on spontane actie in het dagelijkse treintje rijden op de A12 in de spits.

;D Ik zag je al van een ruime afstand en ik moet toegeven dat het mij wel wat moeite koste om uiteindelijk achter je te komen rijden, vandaar dat ik een beetje gehaaste rijstijl erop nahield :angel:

Vanmiddag reed ik hier ook, zat net na Zevenaar achter een doos die niet wilde doorrijden, gelukkig maar want een eindje verderop stond een mobiele flitskast......
Ze staan er regelmatig :police: dus let op je snelheid ;) ik rij deze route dagelijks, maar ben eigenlijk nog nooit een forumlid tegengekomen buitenom Claudia in haar mooie v70 met sticker.
Volgende keer graag weer in een Volvo deze acties uitvoeren, scheelt wat rare gezichten.... we hebben er wel smakelijk om gelachen.
Ps Het blijft lastig een Toyota bijrijder uit te leggen dat dit normale acties zijn van 850 forum leden.
Groet

Normaal gesproken rijdt ik altijd met de t-5R maar ik kan deze week ff gebruik maken van een clio en die is toch wel iets zuiniger, volgende keer zal ik de volvo meenemen ;)
Het blijft lastig om "buitenstaanders" uit te leggen wat er zo leuk aan is om met z'n alle gezellig op het forum te hangen en al helemaal hoe leuk het is als je dan een medeforumlid in het "wild" tegenkomt ;D
MY RIDE 855 DOP T-5R

Bouke

Citaat van: Laserblue op 25-10-2011 14:33:19
Forum fotograaf, Pa Glastra voor de deur  ;D

krijg altijd trek in winegums als ik zijn auto zie  :eusa_shifty:
Lekker he zo'n cassis winegum ;D was ie bij jou of bij jou in da hood :eusa_think: