Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

knoopie

Citaat van: zwamborn op 15-11-2011 23:15:21
Vanavond gespot in Gouda op de Lange Tiendweg een donkerblauwe roetmobiel met sticker (was zo te horen goed koud, nagelde er heerlijk op los ;)); ik dacht XT-SN-@@
Ik was incognito, want te voet op weg naar de parkeerplaats Klein Amerika, alwaar een witte 854 met R-frontspoiler en aparte wielen stond (geen kenteken of sticker gezien)

was dat op klein amerika met een kenteken beginnend met LB en een ovale glimmende einddemper
deze had ik onder de spoortunnel om een uurtje of 20.15 voor mij. Zag er wel goed uit....

Op de lange tiendweg dat was ik inderdaad rond een uurtje of 22.45 uur, was inderdaad goed koud was 2 graden buiten rustig warm roffelen dus......
Heb je zeker ook wel die M-5 zien staan bronskleurig bij pizzeria "Roma" op het hoekje
In ieder geval ik heb je niet gezien......

;)

Taranis

Citaat van: FGG op 15-11-2011 16:06:57
Door een collega gespot in Groningen afgelopen weekend:

http://dl.dropbox.com/u/31522539/sandstone.jpg

Ik was 't niet, Henry ook niet.

Wel leuk dat ze er aan denkt om op dat moment een foto te maken. :eusa_clap:

Grappig. Nog een ZeerDikke-DubbeleTieten :) Wij hadden de 29, rijdt nog steeds hier in de buurt rond. Rijden hier heel wat ZD-DT's in de buurt rond, maar deze kende ik nog niet.

zwamborn

Citaat van: knoopie op 16-11-2011 00:05:25
Citaat van: zwamborn op 15-11-2011 23:15:21
Vanavond gespot in Gouda op de Lange Tiendweg een donkerblauwe roetmobiel met sticker (was zo te horen goed koud, nagelde er heerlijk op los ;)); ik dacht XT-SN-@@
Ik was incognito, want te voet op weg naar de parkeerplaats Klein Amerika, alwaar een witte 854 met R-frontspoiler en aparte wielen stond (geen kenteken of sticker gezien)

was dat op klein amerika met een kenteken beginnend met LB en een ovale glimmende einddemper
deze had ik onder de spoortunnel om een uurtje of 20.15 voor mij. Zag er wel goed uit....

Op de lange tiendweg dat was ik inderdaad rond een uurtje of 22.45 uur, was inderdaad goed koud was 2 graden buiten rustig warm roffelen dus......
Heb je zeker ook wel die M-5 zien staan bronskleurig bij pizzeria "Roma" op het hoekje
In ieder geval ik heb je niet gezien......

;)
Voor alle duidelijkheid, die witte was niet van mij; die in mijn avatar wel  :eusa_dance:, maar die is het dagelijks vervoer van mijn vrouw. De C70 is met haar of mij reglematig in Gouda, maar nog niet gespot :(. Zelf moet mag ik mij verplaatsen in een Citroën C5 :-\.
Die M5 heb ik gemist; dat overkomt me niet vaak.
Ik kwam van het stadhuis, waar ik mee mocht denken over het toekomstig gebruik er van (als het huis van de stad klaar is...).

Snellebaksteen

Vanochtend op de A17 ri moerdijkbrug een gele verhuisbanaan.
Ik was die zwarte motor met al dat gele licht en veel haast. Ik toeterde nog.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

T-5R Jorn

Citaat van: marc-850 op 03-11-2011 19:53:36
Citaat van: T-5R Jorn op 02-11-2011 19:04:35
Gistermiddag op de Velperweg in Arnhem, stond er onder het tunneltje bij station velperpoort om +/-15:45 een witte 854 alter2 met dakraam(metaal, geen glas) voor het rode verkeerslicht te wachten. Kenteken begon met PL-TB, had elandsticker op de zijschermen en achter het stuur zat een dame. Auto zag er netjes uit heb alleen niet duidelijk kunnen zien of er een sticker op achterruit zat maar het leek er wel op(werd iets verblind door de weerkaatsing v/d zon vandaar dat ik het niet duidelijk kon zien).

Iemand(of wederhelft van iemand) van hier?

Daar baal ik nou van. Zelf nog nooit gespot, maar een vrouw in een witte 850 zien ze wel  ;D
Was mijn vrouw dus. Heb (nog) geen forumstikker achterop.

Ten eerste sorry voor de extreem late reactie :eusa_shifty:

Haha ja ik zag je auto staan en hij viel op door de goede staat waarin hij verkeerde maar met name de elandschildjes trokken mijn aandacht. Jammer dat je zelf nog nooit gespot bent, maar gewoon lekker door blijven rijden gebeurt het vanzelf een keertje  ;) ;D 
MY RIDE 855 DOP T-5R

Kingfisher

Vandaag door mijn echtgenote gespot in centrum Den Bosch rond 17:10 een 855 T-5R CY (import?) **-TK-ZZ

Wie?

Emiel

NV-PL rode R estate. watergoorweg te Nijkerk.

Spin!

Citaat van: Kingfisher op 16-11-2011 22:21:18
Vandaag door mijn echtgenote gespot in centrum Den Bosch rond 17:10 een 855 T-5R CY (import?) **-TK-ZZ

Wie?

:eusa_naughty: TT-KZ

www.vm-parts.nl

Kingfisher

Citaat van: Spin! op 17-11-2011 13:35:46

Wie?

Zeker weten? M.a.w. Het was U?
Dan vrees ik dat ik haar zal moeten straffen aangezien het "foute" kenteken een Toyota Rav4 blijkt te zijn ;D

Sbv

Zojuist de CY 850 van Dave (850 T5 Freak) gezien in Oosterhout. Deze stond netjes achter bij zijn werk geparkeerd. Ik was bij de buren(aan de rechterzijde) op bezoek(en aan het werk)

Spin!

Citaat van: Kingfisher op 17-11-2011 16:13:36
Citaat van: Spin! op 17-11-2011 13:35:46

Wie?

Zeker weten? M.a.w. Het was U?
Dan vrees ik dat ik haar zal moeten straffen aangezien het "foute" kenteken een Toyota Rav4 blijkt te zijn ;D

Ja, wij wonen in het centrum, en op dat tijdstip reed mijn vrouw daar met ons dochtertje...Denk niet dat Maris een Rav4 heeft gespot  :eusa_shifty:

www.vm-parts.nl

Hans Duiven

Vanochtend stond een rode 850R op de parkeerplaats bij de begraafplaats in Kranenburg te Zwolle.

Hans Duiven

Citaat van: tom480 op 17-11-2011 17:53:04
Citaat van: Hans Duiven op 17-11-2011 17:49:05
Vanochtend stond een rode 850R op de parkeerplaats bij de begraafplaats in Kranenburg te Zwolle.

Een Estate toevallig?
Heb vandaag in Raalte een rode 855R voorbij zien komen :).

Ja, inderdaad een estate.

marcelV70R

vanmiddag rond half 1 op de A1 een grijze 855 met forum sticker
84-HD-**
je nam de afslag Hilversum Noord/ mediaprk
ik seinde met de Freesmij vrachtwagen achter je

Marcel

Erik_M.

Citaat van: marcelV70R op 17-11-2011 20:50:06
vanmiddag rond half 1 op de A1 een grijze 855 met forum sticker
84-HD-**
je nam de afslag Hilversum Noord/ mediaprk
ik seinde met de Freesmij vrachtwagen achter je

Marcel

Hey Marcel,
Ik was het niet hoor van hierboven, maar rij je nog steeds met de Scania ? Laatst zag ik n.l. een Mercedes van de Freesmij en het leek of hij knipperde. Het kan ook een hobbel in de weg geweest zijn bedenk ik me waardoor het leek of er geknipperd werd. (weet je collega gelijk waar er nog wat glad te strijken is)

gRoet,
eRik