Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

knip

StefanCJ

Zojuist op de A2, allemaal ter hoogte van Utrecht en tussen 10.00 en 10.45

- aan 855 T-5R CY, Xenon, zwarte raamband met lichte letters, je reed op de Zuilense Ring en ging richting Vleuten.
- een donkere S70 met blokjesgril, je kwam vanaf knooppunt Ouderijn en reed in de richting van Maarssen.
- een bordeauxrode 850 met groooooote forumsticker achterop, je reed richting knooppunt Ouderijn.

:)

ChristRoffel

Was jij een van hier, jij met die CY 855 die gisteravond om 22:00u uit parkeergarage Maagjesbolwerk in Zwolle kwam..
Vanuit de (groene) Kangoo die voor je langs reed kon ik het kenteken JS-RX-++ spotten..
Heb dus niet kunnen zien of er een forumstickert aanwezig was.. ;)

Easterboy

Gistermiddag rond een uurtje of 2 - 3 bij de McDonalds in Zwolle zuid een rood/roze V70R gespot bij de stoplichten.
Ik knipperde met lichten en groette toen we elkaar passeerden, maar er werd verbaasd gekeken. Er zat een wat oudere man in zover ik kon zien.
Mooie wagen, ik reed zelf in mijn 24-karaats S60. :P

Thys

Die heer in de garnet red V70R is geen lid, voor zover ik weet. Meestal groet hij wel vriendelijk.

Wie reed er gisteren trouwens in Enschede met z'n blauwe V70 met clubkentekenplaathouder en huge-ass forumsticker achterop? Kenteken bevatte iets van een J, V en Z meen ik. Esveldt?

Kingfisher

Afgelopen weekend gespot in Tynaarlo, toevallig iemand van hier die spons, emmer en zeem kwijt is?
Is overigens een een 2.5 GLE  ;)

Kingfisher

Ook gespot afgelopen weekend in omgeving Stadskanaal Zuidlaren, mijn "kenteken-zusje"  :D

henry classic v70

..fijn ook voor de lak om er zo op te tekenen :eusa_eh:

620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Sbv

Die vieze vindt ik wel mooi steen, maar dat tekenen erop zou ik erg pissig van kunnen worden als men dat op mijn auto doet

Justin-850

Wie knipperde er toen straks naar mij met zijn 855 dop en comets eronder. In apeldoorn bij autohaas, kwam net uit t werk en had t niet zo snel door ;)

Gr. Justin

Kingfisher

irian paul

Citaat van: Justin-850 op 28-11-2011 18:54:03
Wie knipperde er toen straks naar mij met zijn 855 dop en comets eronder. In apeldoorn bij autohaas, kwam net uit t werk en had t niet zo snel door ;)

Gr. Justin

Yoooooooo, wakker worden!! haha
ik had je daar al eens eerder gespot (met foto) lees maar even een tiental pagina's terug.
Dus ik kon je daar wel verwachten, toen ik het gestalte van je auto zag wist ik gelijk dat jij het moest zijn!

p.s. het is een luxe 855, met meegespoten bumpers en 1799 andere upgrades ;)

)()()sT

Citaat van: Sbv op 28-11-2011 18:51:25
Die vieze vindt ik wel mooi steen, maar dat tekenen erop zou ik erg pissig van kunnen worden als men dat op mijn auto doet

Nou als je in deze tijd je auto zo vuil laat zijn, dan zal het je ook geen reet interesseren als er iemand wat op schrijft. Uiteindelijk is het ook een auto van 16 jaar oud of meer, geen museumstuk ;D

Ludo

Citaat van: )()()sT op 28-11-2011 22:05:09
Nou als je in deze tijd je auto zo vuil laat zijn, dan zal het je ook geen reet interesseren als er iemand wat op schrijft. Uiteindelijk is het ook een auto van 16 jaar oud of meer, geen museumstuk ;D

16 of 26 jaar, als jij op m'n auto gaat schrijven, kom je volgende keer hier iets anders vertellen.

:evil:

Esveldt

Citaat van: Thys op 28-11-2011 11:20:42
Die heer in de garnet red V70R is geen lid, voor zover ik weet. Meestal groet hij wel vriendelijk.

Wie reed er gisteren trouwens in Enschede met z'n blauwe V70 met clubkentekenplaathouder en huge-ass forumsticker achterop?

Hahaha, ik doe niet anders.  ;D