Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

T-5R Jorn

Wie stond er afgelopen Donderdag(29-12) om 9:18 voor het verkeerslicht op de Steenstraat/Velperweg in Arnhem t.h.v viaduct onder het station Velperpoort?

Rode 855 R(volgens rdw site is het een volvo LW 4706? met een 2.0L) Bestuurder zat te sms'en terwijl hij zat te wachten op groen licht, Kenteken 21-TD-**
MY RIDE 855 DOP T-5R

henry classic v70

Citaat van: JeroenV op 31-12-2011 17:41:56
Citaat van: tom480 op 24-12-2011 15:33:10
Vanmiddag in Dronten, een mooie zwarte S70.
We zwaaiden beide nog.
Wie o wie?

N I E L S toevallig? http://i170.photobucket.com/albums/u269/jeroenaren/rstu11.jpg

Heb de zwarte S70 van Niels een paar keer "live" gezien maar dan is íe nog vele malen mooier dan op en foto..
Super nette en mooie wagen :eusa_clap:

De polder (Dronten in het bijzonder) heeft een paar hele mooie sedans: Sem, Niels en nu Ted ;D
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

maruska

Gisteren op de A12 , CY estate gespot ter hoogte van zoetermeer, rond 11:30. Jij ging richting Den Haag, ik richting Utrecht. Wie o wie was dit ?
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Snellebaksteen

Gisteren avond op de A58 BOZ richting Goes een donkere 855/V70 met zelfgeknutselde hoog geplaatste extra lichtjes in de achterlichtunits.
Het regende te hard en was te donker om een sticker te kunnen zien.
Ik was die D5 die met veel haast voorbij kwam.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Easterboy

5 min geleden in Joure tussen de rotonde van de mac en de rotonde richting de autogarages: een donkerblauw-groene achtige v70 met sticker. Kenteken heb ik helaas niet kunnen onthouden, er zat wel een r in de eerste 2 letters. Vrouw achter het stuur. Wie o wie?

RemkoT5

Vandaag van mstricht naar t bilt in friesland en dan weer terug. zitten nu bij wolvega. dus wie ons ziet zwaai maar. dop t5 xr rl 96 groet Remko

Easterboy

Beetje laat maar daar woon ik. Ik neem aan dat je er nu niet meer bent.

BBS

Onbedoeld vandaag 2x Edenali tegen gekomen.

De eerste keer bij de Shell nabij Beilen en de tweede keer op de kruising gedempte Zuiderdiep/Oosterstraat in Groningen.
Moest daar zijn in een smal zijstraatje om een volle bak te lossen...

Volgende keer doen we een bakkie ;)
Volvoloos....

EdenAli

De gelede stadbus was heel blij met je. ::)
Ik ben maar langs je heen gereden en verderop de kruising maar gekeerd anders was je denk ik ook een spiegel kwijt geweest. :eusa_shifty:

Volgende keer bakkie inderdaad :eusa_dance:

rpakuypers

Citaat van: Easterboy op 02-01-2012 17:45:05

En ik stond op de oprit te klussen aan mijn rode 855 ...................

Groet,
Roger

BBS

Citaat van: EdenAli op 02-01-2012 20:15:06
De gelede stadbus was heel blij met je. ::)
Ik ben maar langs je heen gereden en verderop de kruising maar gekeerd anders was je denk ik ook een spiegel kwijt geweest. :eusa_shifty:

Volgende keer bakkie inderdaad :eusa_dance:

Ach ja, die gelede bus... Hij eens een keer niet blij met mij, ik wel vaker niet blij met hem. :eusa_angel:
Een stuk of 5 collega's van hem konden er wel langs, en net hij weer niet. Later heb ik 'em iets verder op de busstrook gezet.

Ik moest in de Oosterstraat zijn, een zijstraatje daarvan waarbij er ook allemaal balkons en luifeltjes hangen op 2,5 meter hoog.
Dan kan de hele wereld mij aan het gas, ik ga eerst kijken waar ik moet zijn, hoe kom ik daar, en vooral via welke weg.
Dat er dan mensen zijn die er even "last" van hebben, jammer dan.
Volvoloos....

hanss850

Vanmiddag ron 15:20 op de brasemdam Leidschenveen een mooie zilvermetalic V70R geen stikker maar moet van een liefhebber zijn
Ik grijze Land Rover defender 90, Wij V70 2.5T AWD

RemkoT5

Citaat van: rpakuypers op 02-01-2012 20:18:49
Citaat van: Easterboy op 02-01-2012 17:45:05

En ik stond op de oprit te klussen aan mijn rode 855 ...................

Groet,
Roger

Ben net weer aangekomen in Maastricht.
Volgende keer zal ik wat eerder laten weten wanneer ik weer naar t Bildt kom;-)

Easterboy

Nu op Veronica, een V70 roetert met de Haas van New Kids!
Zijn niet zo zuinig op de auto. :(

Piere

Een Nederlandse V70 hier in Wijtschate vandaag!
Zilvergrijs exemplaar, persoon in kwestie kwam plaatwerk van een Kadett Coupe afleveren bij een kameraad van me, ik kwam net aan toen hij vertrok, niet gedacht om te letten op een forumsticker...
Schijnt Patrick te heten :eusa_think:
Some people get all the Breaks, Volvo's got just what it takes.

http://plsvolvoprojects.blogspot.com/