Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

arjen850

Citaat van: michiel op 08-01-2012 23:00:38
Tjonge jonge...

Wat zijn jullie een stel oude wijven, zeg. Pfffffffff.......  ;)

Kijkt in broek................

Neuh hoor ;D

michiel

Heb je daar zo lang voor nodig............?   

:eusa_boohoo:

:-*
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken

The Demon

Die laatste smiley  :eusa_think: :eusa_think: :eusa_think:

Groet,
The Demon.

michiel

Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken

The Demon

Wat?

Groet,
The Demon.

rsnhakan

Citaat van: arjen850 op 08-01-2012 22:18:09
Kan kloppen, heb je niet horen toeteren :angel: Sorry voor de smerige R ;D
Op dat tijdstip moest een zeker klein iemand die in de auto zat hoog nodig kakken ;D Dus derhalve lag de snelheid iets aan de hoge kant..(kan natuurlijk niet hebben dat het lichte interieur versmeert :angel:)
Ik hoop dat oom :police: mij niet heeft gespot ;D

:P haha

Ik reed in een nieuwe S60. Tevens rood.

Frankglt

zaterdag 7 juni in het centrum van Druten: een paarsige (weet de exacte kleur niet meteen) 854, kenteken JR-PB-xx (met forumsticker!)

BBS

Citaat van: Frankglt op 09-01-2012 08:01:20
zaterdag 7 juni in het centrum van Druten: een paarsige (weet de exacte kleur niet meteen) 854, kenteken JR-PB-xx (met forumsticker!)

Zolang geleden?

;D ;D ;D
Zal wel Januari moeten zijn denk ik ??? 8)
Volvoloos....

michiel

Citaat van: The Demon op 09-01-2012 00:02:48
Wat?

Groet,
The Demon.

Dat er een reactie op die laatste smiley zou komen.

Frankglt

Citaat van: BBS op 09-01-2012 08:47:24
Citaat van: Frankglt op 09-01-2012 08:01:20

Zolang geleden?

;D ;D ;D
Zal wel Januari moeten zijn denk ik ??? 8)

Uiteraard, ik bedoelde inderdaad 7 januari. Ben nog niet helemaal scherp dit nieuwe jaar.

animalT5R

Net op de A9,de HH-ZB-Zestien....wwas een zwarte 855 R T-5 
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

RRRRR_Ramon

Dubbele spot! Maandagmiddag 9 januari rond 17.00 uur op de carpoolplaats bij de afrit Muiderberg van de A6.

Gozer, met DOP 854R (PD-PN-**) met donker interieur en elandstickers, stond vrouw, met Garnet Red V70 (ZG-VT-**) met licht interieur en forumsticker, af te lebberen.  :o  :o

Ik incognito met Slopel Combo langs de carpoolplaats... 

:eusa_think: :eusa_think:
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

animalT5R

Citaat van: RRRRR_Ramon op 09-01-2012 18:22:41
Dubbele spot! Maandagmiddag 9 januari rond 17.00 uur op de carpoolplaats bij de afrit Muiderberg van de A6.

Gozer, met DOP 854R (PD-PN-**) met donker interieur en elandstickers, stond vrouw, met Garnet Red V70 (ZG-VT-**) met licht interieur en forumsticker, af te lebberen.  :o  :o

Inderdaad RRRRRamon,vraag me af of je dit wel had moeten zeggen  :evil:
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

Spin!

Fokke heeft toch een PD PN? Zou Rene geweest kunnen zijn (zoon van).

www.vm-parts.nl

arjen850

Citaat van: animalT5R op 09-01-2012 18:23:57

Inderdaad RRRRRamon,vraag me af of je dit wel had moeten zeggen  :evil:

oei, de kans dat we vanaf heden 2 forummers minder hebben, is dus aanwezig :eusa_whistle: ;D