Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

t_w

Had het een beetje laat in de gaten ;)

Chris

De Elian van Mars in de Efteling. Z'n monster stond 2 rijen voor mij geparkeerd!

albert-jan850

gister kwam ik een rode 850 met een sticker op het achterraam tegen in roosendaal rond de klok van 14.00 14.30
en vandaag bij irnsum een 850 sedan mooie bak trouwens

zijn dit mensen van hier ?

Arie T5R

Vandaag een gezellig stukje gereden, van de a12 bij arnhem tot aan Joure, met een v70 2.5d xx-FV-BF. Lekker opgeschoten!

Bas850

Wie was er vanmiddag in Bataviastad, geparkeerd in de parkeergarage, sticker midden op de achterruit.

"to finish first, you first have to finish"

R.Bijl

Vanmiddag omstreeks 14.30 bij schoonhoven,een brandweerrode v70 met elandstickers op de flank en zwarte wielen.

Iemand van hier?
alleen de klank is zijn geld al dubbel en dwars waard.....

elianmars

Citaat van: Chris op 29-01-2012 19:12:22
De Elian van Mars in de Efteling. Z'n monster stond 2 rijen voor mij geparkeerd!

Dan ben je later dan ons aangekomen en weer eerder weg gegaan  ;D Wij waren er om 12 uur en gingen om 20:15 uur het park weer uit. En dan hebben we nog lang niet alles gezien en gedaan  :eusa_shifty:

Jammer dat ik je niet tegen ben gekomen. Het was behoorlijk druk, trouwens.

johnn54

zaterdag (28-01) rond 17.00 uur bij het groothandelsgebouw Rotterdam (aan de spoorkant)
een zwarte v70, was tever om kenteken en/of sticker te kunnen zien.
speelde een 'spelletje' met een passagier.
iemand van hier misschien?
wagen zag er (van een afstand) heel netjes uit.

johnn54

Citaat van: CasB op 24-01-2012 00:07:53
Citaat van: johnn54 op 23-01-2012 23:01:40
Citaat van: CasB op 23-01-2012 21:49:02
Citaat van: johnn54 op 23-01-2012 21:38:42
Vanmiddag bij ons op de (personeels)parkeerplaats een 850 2.5 20v, de NH-HS-**
Heb een briefje onder de ruitenwisser gedaan.
wel bezig geweest zag ik met de standaardkwaal, de doffe achterlichten (bovendeel al vervangen voor V70 kappen)

Deze?

http://i.imgur.com/Uk1jv.jpg
Klopt...alleen dus op een andere lokatie :) :)
Briefje gevonden cq nog leesbaar (want regen) ?
Ben zelf weinig met de roffel (PR-DS-**) en als ik er ben staat ie meestal op de wachtdienstplek (net 'om de hoek' dus waar jij vanmiddag stond) En ja, ik mag op die plek staan LOL  :eusa_whistle:
Ik zag overigens geen sticker bij je....komt ie nog ?

Hehe, dit is niet mijn roffel, ik had deze zondag gespot bij de Gamma. :P Op die van mij zit (nog) geen sticker, al ligt die wel klaar...
ok...wel toevallig dat het een copie is van de jouwe dan, dat zie je toch niet veel dat je je 'eigen' wagen ziet rijden/staan (alles klopt..... velgen, 'petje', antenne).
Maar goed, als je het briefje gevonden hebt (en het was nog leesbaar) weet je wie ik ben...spreek je misschien wel eens dan want bij de naam op de parkeerkaart kon ik niet echt 'beeld' krijgen van wie jij bent.
Overigens heb ik reginald (Hc) ook al eens op dit forum gewezen, maar geen idee of hij het al eens 'gevonden' heeft.

Chris

Citaat van: elianmars op 29-01-2012 23:13:00
Citaat van: Chris op 29-01-2012 19:12:22

Dan ben je later dan ons aangekomen en weer eerder weg gegaan  ;D Wij waren er om 12 uur en gingen om 20:15 uur het park weer uit. En dan hebben we nog lang niet alles gezien en gedaan  :eusa_shifty:

Jammer dat ik je niet tegen ben gekomen. Het was behoorlijk druk, trouwens.

Klopt, wij waren er rond 1230 denk ik. Net na jou dus. We gingen om 1830 weg oid, en inderdaad nog lang niet alles gezien.

Was onwijs druk. Sommige rijen waren toch wel erg lang. Wel leuk, die Winterefteling.

Inderdaad jammer dat we elkaar niet gezien hebben! Moest wel lachen toen ik een zwarte V70 op pegs zag, toen ik de uitlaat van de zijkant zag wist ik genoeg ;D. Heb er nog ff een fototje van gemaakt met m'n mobiel... vandeweek even hier neerzetten ;D.

Chris

Owja, en nog 2 spots:

Zaterdagavond in de parkeergarage in Zoetermeer een zwarte T-5R, kenteken: 14-ZP-xx. Ik dacht een sticker te zien.

Gingen rond dezelfde tijd weg als wij. Wellicht naar Veldhuis en Kemper geweest in het Stadstheater?
Verder zaterdag overdag een zilvergrijze V70R, dubbele uitlaat. Kenteken: 16-FL-xx. Geen sticker.

Wie o wie?

Thys

Vanochtend om 5 voor 9 in Drachten bij de brandweerrotonde, de rode 740 van Capri?

capri

Citaat van: Thys op 30-01-2012 11:24:49
Vanochtend om 5 voor 9 in Drachten bij de brandweerrotonde, de rode 740 van Capri?

Ja dat was mij vriendin in het rode ding.    ;D ;D

Ze mist haar T-5R nu al.  :evil:

Thys

Zo kom ik je (auto) nooit tegen, en zo zie ik hem 3 keer in een week tijd :D

capri

Een rode 740 turbo in een witte omgeving valt ool lekker op.

:)