Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

t_w

Citaat van: tom480 op 12-02-2012 12:20:35
Zojuis T_W gespot in Raalte met de R.
Zag er goed uit!
Ik was met die grijze Renault.

Kan kloppen, waren even richting Zwolle, heb jou niet gezien. 'die grijze renault' kan ik me niet echt herinneren ;)

Wel (wederom?) een 850 CY gespot, kwam van de A35 af bij afslag Hengelo zuid rond een uur of 11:30

grijzev70tdi

Gisteren rond 15.00 in Zwolle een CY 855. Was op pad met de famillie in de N
Grolsch, het klinkt al lekkerder

pwassink

Wie reed er zaterdag met een Witte 850 tussen hengelo (g) en Vorden achter een grijze 245 ?
kreeg van twee mensen de opmerking dat ze een witte hadden gezien..
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

StefanCJ

Zojuist een groene 854 met embleemloze gril op de Cartesiusweg in Utrecht, was rond 14.50, bestuurder zwaaide nog.

EdenAli

Daar was ik zaterdagavond nog
Op het Neude bij het Neutje
Die hadden het bier op
Ik was er rond 00 15

hathü

Geen Volvo wel een Volvoman. :)
Daan Witjes gezien op TV Gelderland. Ging over afslepen auto,s i.v.m. gladheid van de weg raken.

Emiel

Zo rond 17.20 een zwarte C70 met ABM koplampen en xenon op de linkerbaan van de A1 bij Amersfoort Noord richting het oosten.

T-5R Jorn

Vanmiddag om +/- 17:15 een blauwe 855 gezien op de Steenstraat in Arnhem.
Auto zag er netjes uit(net gewassen?) had eland schildje op voorschermen zitten.
Alle ramen geblindeerd(muv de voorramen) Kenteken PJ-PP-**  geen forumsticker kunnen ontdekken :eusa_think: 

sorry voor de crappy phone pic

Wie o wie?
MY RIDE 855 DOP T-5R

)()()sT

Maikel rond 16:00 uur toen ik (niet in Volvo) van het milieupark kwam.
Ineens een ultra diepe 850 in m'n vizier :o :D

mehn

Citaat van: )()()sT op 13-02-2012 21:14:01
Maikel rond 16:00 uur toen ik (niet in Volvo) van het milieupark kwam.
Ineens een ultra diepe 850 in m'n vizier :o :D

;D

Dat zou zomaar eens kunnen.

Toch maar eens nieuwe foto's maken voor mijn banner  :eusa_whistle:

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

aardigebas

vanmorgen A35 7.35 uur richting Enschede.

Een mooie V70 op de linkerbaan (st-bt-..) met sticker.

Midicijnman

Vanmiddag om kwart over drie bij de Shell langs de N210 in Krimpen aan den IJssel; een DOP met sticker. Ik reed voorbij in de rode V70...

Luc

Hier in Elsloo, vanmiddag rond 14:00 uur een rode Alter I GLT Sedan, met de mistlampen aan (foei toch). En volgens mij heeft de eigenaar van een Alter I.V. GLE die een halve straat verder vaak geparkeerd staat, inmiddels al 2 of 3 keer "oud ijzer" afkomstig van onze gesloopte keuken, opgeladen. Mensen van hier?
Toyota Auris TS, Renault 19 Cabriolet

SjamaaN

Vanmiddag in Benthuizen aan de heerewegh/de werven, een blauwe 855 bij de tractoren boer. Kenteken geloof ik met 43 erin. Iemand van hier?
SjamaaN

Mr Rens

Citaat van: pwassink op 12-02-2012 20:11:19
Wie reed er zaterdag met een Witte 850 tussen hengelo (g) en Vorden achter een grijze 245 ?
kreeg van twee mensen de opmerking dat ze een witte hadden gezien..

Jah dat was ik, zag er al wat geïnteresseerd achterom kijken in die 245. Ook een mooie auto trouwens!
B5234T5 Walbro 255lph 395cc injectoren 18T turbo Ferrita 3'' Downpipe met racecat S60R exhaust manifold 3'' JT SuperFlow catback 1 demper 70mm Aluminium Intercooler Reversed Intercooler Piping. HKS SSQV Dumpvalve IPD buizenset HPI Performance Inductie Kit 302mm remmen 960 Gasklephuis GLT Nokkenassen 850 R Clutch Apex verlaagd Rica tuned 330PK 450nm