Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

FGG

Citaat van: t_w op 03-03-2012 10:06:42
Welke kleur is dat nu eigenlijk, ziet er wel goed uit.
Nog niet eerder gezien...

425, champagne metallic?

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Bouke

Volgens mij zag ik rond 12 uur Ron Verwey langs de Texaco rijden in Bab,ik stond in de wasbox ;)

grijzev70tdi

Citaat van: tom480 op 03-03-2012 13:56:10
GrijzeV70tdi in Lochem, Zag je 850 staan bij Henk Goorman.
En ik kwam ook nog een grijze C70 tegen, met meegespoten xc grill, en grote wielen eronder.
Iemand van hier? Was tussen Heeten en Holten.

Haha, dat zou maar zo kunnen. Stond ie net ff buiten ;D
Grolsch, het klinkt al lekkerder

dopie

Net op de A32 richting Zwolle vanuit Steenwijk een 850 R denk ik zag he tniet helemaal goed ivm dat het een beetje donker was :). Toen je me inhaalde ging je er samen met een alfa vandoor waar je uiteindelijk van won :eusa_dance:. Ik was die peugeot 205 met race strepen ;D die eerst voor je reed.

Marc O.

Alsof het zo moet zijn, net voor mij in Tilburg op de Ringbaan Zuid t.h.v. het Willem II stadion, een rode 855R, PJ-BZ-5*. Geen sticker, toch een bekende van hier?
...The Nile isn't just a river in Africa...

aardigebas

CiteerVanmorgen in Vroomshoop centre:
854 DOP NV-JD-**, sticker zat in li bovenhoek

Heb nog even geseind toen ik achter je reed

BR

beetje laat...................leuk alweer gespot.
Kan het me nog wel herinneren! :)

Powerpete

Citaat van: Marc O. op 04-03-2012 14:47:25
Alsof het zo moet zijn, net voor mij in Tilburg op de Ringbaan Zuid t.h.v. het Willem II stadion, een rode 855R, PJ-BZ-5*. Geen sticker, toch een bekende van hier?

dat is M a r c  van european tuning....

"Aerodynamics are for people who can't build engines." (Enzo Ferrari)

Marc O.

Citaat van: Powerpete op 04-03-2012 17:29:15
Citaat van: Marc O. op 04-03-2012 14:47:25

dat is M a r c  van european tuning....

Echt waar? Herkende hem niet :eusa_wall:
...The Nile isn't just a river in Africa...

denkweb

@T-5R Jorn, wat heb jij in Velp uitgespookt vrijdag?  ::) Zie net een garantiefax voor de berging van je auto voorbijkomen...   :eusa_whistle:

widebody

zojuist in Dordrecht, avonturijn. Een blauwe V70R. Wie o wie? Mag wel gewassen worden ;-)

Kingfisher

Wie o wie kwam ik vanmorgen rond 7:50 bij Harmelen / De Meern (ging je de A12 op?) tegen met een 855 T5R CY, raampje helemaal open en kenteken LP-FG-**

T-5R Jorn

Citaat van: denkweb op 05-03-2012 08:07:09
@T-5R Jorn, wat heb jij in Velp uitgespookt vrijdag?  ::) Zie net een garantiefax voor de berging van je auto voorbijkomen...   :eusa_whistle:

euh ja... :eusa_shifty: hoe zal ik het uitleggen, het komt erop neer dat ik een bocht "iets" te ruim/snel heb genomen en mijzelf volledig klem heb gereden in los zand :eusa_wall:
M'n auto kon er niet meer op eigen kracht uit komen, dus ik was heel blij toen je collega kwam om mij er uit te trekken.
Ik kon daarna gelukkig weer op eigen kracht verder, geen schade alleen een erg gedukt ego :-[.
MY RIDE 855 DOP T-5R

Boemeltje

@T-5R Jorn, wat heb jij in Velp uitgespookt vrijdag?  ::) Zie net een garantiefax voor de berging van je auto voorbijkomen...   :eusa_whistle:

Hehe :P

henry classic v70

Citaat van: T-5R Jorn op 05-03-2012 12:00:40
Ik kon daarna gelukkig weer op eigen kracht verder, geen schade alleen een erg gedeukt ego :-[.

Zo zie je maar weer Jorn... je kunt ook helemaal niets vreemds doen of er is altijd wel iemand die het weet :evil:
Maar je hebt de wagen heel gehouden dus komt er geen deuk ik je portemonnee ;D
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

hathü

Citaat van: T-5R Jorn op 05-03-2012 12:00:40

euh ja... :eusa_shifty: hoe zal ik het uitleggen, het komt erop neer dat ik een bocht "iets" te ruim/snel heb genomen en mijzelf volledig klem heb gereden in los zand :eusa_wall:
M'n auto kon er niet meer op eigen kracht uit komen, dus ik was heel blij toen je collega kwam om mij er uit te trekken.
Ik kon daarna gelukkig weer op eigen kracht verder, geen schade alleen een erg gedukt ego :-[.

Niks mis mee, formule 1 rijders die toch echt wel kunnen sturen overkomt het ook. Lang leve de zandbak waardoor je auto nog heel is.