Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

pwassink

Zojuist tegen 18:30 kwam ik in het dorp (Vorden dus ) een heuse CY tegen,
zat een heer met een forse blonde krullekop achter t stuur, kenteken JS-**.** als ik het goed zag in de spiegel ..

K heb nog gegroet, iemand van hier / een bekende Cy ?

Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

CasB

Ik zag rond 18:40 een laserblue V70R het industrieterrein van Rijswijk uit rijden, richting de A4. Mooie bak, ik wilde eigenlijk achter je gaan rijden maar ik had een stoplicht tegen. Kon helaas geen kenteken zien...

FLA

Vanmiddag even na 1600 bij Drachten op de A7 westwaarts een Saffron V70R.

SjamaaN

Citaat van: CasB op 09-04-2012 18:01:06
Ik zag daarstraks op Amerikaweg in Zoetermeer een rode 850 voor het stoplicht staan. Ik stak de kruising over en seinde ff met mijn lichten en zwaaide. Geen idee of het iemand van hier was, maar zo ja, dan leest die het hopelijk vanzelf.

Met of zonder Xenon?? ;)
SjamaaN

R-K

Vanmiddag op de rondweg bij doesburg een v70 laserblue.
Het was rond 16:15. Hij had een dubbele uitlaat en het kenteken is xn-zh -xx.
Een bekende van hier?

Gr Ronald

Spin!

Begin vd avond een 855R dark grey pearl bij station Rosmalen gespot. Kenteken was meen ik: **-HT-Z?

www.vm-parts.nl

pieter

Donderdagmiddag ergens tussen 13.00 en 13.30 uur op de A4 Amsterdam-Den Haag: een 850 estate en even later een sedan, beide met forumsticker.

CasB

Citaat van: SjamaaN op 13-04-2012 22:43:32
Ik zag daarstraks op Amerikaweg in Zoetermeer een rode 850 voor het stoplicht staan. Ik stak de kruising over en seinde ff met mijn lichten en zwaaide. Geen idee of het iemand van hier was, maar zo ja, dan leest die het hopelijk vanzelf.

Met of zonder Xenon?? ;)

Goede vraag, als ik het me goed herinner zonder Xenon. :)

FrankM

Vanmiddag rond 12.30, Rode 850 R, met forum sticker, sloeg af bij Krimpen aan de lek.....................mooie auto !

Groeten

maruska

Vrienden van me hebben een cy 855 gesignalerrd vanavond bij het start terrein van de Amstel gold race. Dachten dat ik het was :)
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Snellebaksteen

Een zwarte c70 cabrio met booskijkers op het parkeer terrein van PAL-V naast een Dodge Charger (General Lee) en een R8 met open uitlaat.
Ik was met die XC90 T6 aan de andere kant, naast die GTV.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

KIM

Citaat van: FrankM op 13-04-2012 23:56:10
Vanmiddag rond 12.30, Rode 850 R, met forum sticker, sloeg af bij Krimpen aan de lek.....................mooie auto !

Groeten
Dat moet Dita haast wel zijn geweest.

SjamaaN

Citaat van: CasB op 13-04-2012 23:34:37
Citaat van: SjamaaN op 13-04-2012 22:43:32

Met of zonder Xenon?? ;)

Goede vraag, als ik het me goed herinner zonder Xenon. :)

Dan was ik het niet :)
SjamaaN

StefanCJ

Net in nieuw centrum in Den Haag een CY esyate, geen sticker of kenteken kunnen zien. Iemand van hier?

janjoh

2x gespot afgelopen donderdag, eerst tussen Brussel en Antwerpen en later bij Breda.
Geen sticker maar misschien toch iemand van dit forum?

mooi wit is trouwens niet lelijk!  ;D