Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Hans Duiven

Zojuist rotonde Joure een saffron pearl V70.
Ik zat te kijken vanuit die grote ambulance 02-136

henry classic v70

Vanochtend om 8:30 uur zag ik Dirkmans op de A50 t.h.v. afslag Epe :D ik reed net de A50 op richting A'doorn toen ik 'm tegen kwam: Bordeaux rode 855 met xenon, wetende dat hij vandaag richting friesland gaat...
Even bellen dus ;D en ja hoor Dixx en Jeff op pad
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

marc-850

Volgens mij kwam Boeijke mij vanmiddag in Oss tegemoet rijden. Ik knipperde nog  ;D

UserID6342

Citaat van: henry classic v70 op 29-04-2012 14:11:26
Vanochtend om 8:30 uur zag ik Dirkmans op de A50 t.h.v. afslag Epe :D ik reed net de A50 op richting A'doorn toen ik 'm tegen kwam: Bordeaux rode 855 met xenon, wetende dat hij vandaag richting friesland gaat...
Even bellen dus ;D en ja hoor Dixx en Jeff op pad
Hahaha, we hadden je niet gezien maar wel gehoord Henry ;D  Jeff en ik zeiden nog tegen elkaar Henry ? bij de afslag Epe / Nunspeet.  Net zoals we dat ook deden op de heenweg bij Apeldoorn. GVR ? ;D

Boeijke

Citaat van: marc-850 op 29-04-2012 17:45:08
Volgens mij kwam Boeijke mij vanmiddag in Oss tegemoet rijden. Ik knipperde nog  ;D

Ik dacht het al, maar twijfelde. Ook omdat ik het eigelijk ietsie te laat in de gaten had.

jrkalf

Vandaag **-PHJ-1 een DOP 855 turbo met R bumper en zonder spoiler bij het Lauwersmeer.
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

Matthieu123

Gisteren op de snelweg in België een zwarte v70 t5 met forumsticker.

Het was Op de a27 ik denk ergens thv malmedy

henry classic v70

Op de A1 bij A'doorn (richting Deventer) een mooie witte 855 ingehaald rond 09:15 uur, geen stickert met "import" kenteken (2006 denk ik). Bagageruimte flink in gebruik, zat vol met spullen ;D Nog even gezwaaid, of de bestuurder terug zwaaide heb ik niet gezien; was 'm toen al voorbij........:eusa_whistle:
Iemand van 't forum? :eusa_think:
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Turbobiker

Een safron R met donkere wielen. Bij het tuincentrum. In Marche en Famenne (of zo iets).

Leg dat maar eens uit!
De Tussenpaus

Luc

Zou t kunnen dat ik de Estate van GeertG vanavond rond 20:30 nog bij Celanese zag staan?
Nette wagen was t, bordeauxrood met achterspoiler en op columba's.
Toyota Auris TS, Renault 19 Cabriolet

)()()sT

Nee, hij zit in la France 8)

Luc

Dan zal die wagen vast niet van een forummer zijn. Wel van een liefhebber, stond er schitterend bij.
Toyota Auris TS, Renault 19 Cabriolet

Bigjelmo

Vanmiddag rond 16.00 uur aan de Bakenessergracht in Haarlem een CY 855, iemand van hier (heb geen kenteken genoteerd)?

)()()sT

Citaat van: Luc op 30-04-2012 21:06:33
Dan zal die wagen vast niet van een forummer zijn. Wel van een liefhebber, stond er schitterend bij.

Nou, ik weet dat een collega een bordeauxrode T-5 heeft met een hele lage km-stand. En die ging nog verkocht worden ook meen ik. Zal best die eens kunnen zijn!

Piere

-niet dat de eigenaar zich hier zal melden, maar soit-

Ik heb vandaag hier in Ieper nóg een 855 in het Aubergine Pearl zien rijden :D
Wel met de standaard Cetussen enzo, maar het zag er een proper ding uit... Allesinds niet zo vuil als de mijne ;D
Some people get all the Breaks, Volvo's got just what it takes.

http://plsvolvoprojects.blogspot.com/