Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

dielie850

Ronbroek

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

arjenT5R

Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

zeepoog

Citaat van: coyote1980 op 18-05-2012 13:29:43
http://img.photobucket.com/albums/v24/coyote1980/2012-05-18132534-2.jpg

Geen forumsticker op je 854 bij de Praxis Groningen Sontplein, maar je had wel een mooi plekje voor me vrijgehouden! 8)

Die is van ene Geert geweest, die geen lid is van het forum. Hij heeft 'm verkocht :-) Zijn vriendin woon(t?)(de?) hier om de hoek (Leiden), en hij parkeerde die CY dus regelmatig hier in de straat. Toen ben ik er ook achteraan gegaan :-)

Thys

Uurtje geleden op de A32 bij Meppel, V70 diesel met forumplakker. Kenteken RF-HR-**. Hij rookt best :eusa_sick:

T-5R Jorn

Vandaag veel gespot!

vanochtend op de A18 Mark(Maruska) gezien en gezwaaid naar elkaar.
Een paar minuten nadat ik Mark had gespot zag ik Peter(powerpete) met z'n rode R, jij zal mij niet hebben gezien ik stond bij het tankstation langs de A18 een probleem met een openspringende motorkap te verhelpen.

Op het Circuit van Zandvoort forumlid Ilja en vriendin gezien en heel kort gesproken.
Ook op het circuit van Zandvoort een BlackStone v70 R AWD gezien, jij reed net vanaf de parkeerplaats richting de paddock. Iemand van hier?

Vanmiddag om +/- 16:20 een DOP 855 (T-5) R thv Arnhem net na de trajectcontrole zien rijden. De 855 kwam uit de richting van het Velperplein en nam de afslag Arnhem in.
Om +/-16:35 nog een V70 Sandstone pearl gespot thv knooppunt ouddijk. geen sticker of kenteken gezien.

MY RIDE 855 DOP T-5R

Emiel

Zwarte T-5R thv Twello met racefiets achterop, A1, reed richting A'foort, LG-??-¿¿

Daarna nog een rode R estate met aanhanger, A1 na Apeldoorn, 38-PL-?¿

knoopie

Citaat van: T-5R Jorn op 20-05-2012 17:43:11
Vandaag veel gespot!

Een paar minuten nadat ik Mark had gespot zag ik Peter(powerpete) met z'n rode R, jij zal mij niet hebben gezien ik stond bij het tankstation langs de A18 een probleem met een openspringende motorkap te verhelpen.

Op het Circuit van Zandvoort forumlid Ilja en vriendin gezien en heel kort gesproken.
Ook op het circuit van Zandvoort een BlackStone v70 R AWD gezien, jij reed net vanaf de parkeerplaats richting de paddock. Iemand van hier?

Vanmiddag om +/- 16:20 een DOP 855 (T-5) R thv Arnhem net na de trajectcontrole zien rijden. De 855 kwam uit de richting van het Velperplein en nam de afslag Arnhem in.
Om +/-16:35 nog een V70 Sandstone pearl gespot thv knooppunt ouddijk. geen sticker of kenteken gezien.

Zat jij in die rode cabrio als passagier die vol uit naar ons zwaaide?

Gr. Richard (Knoopie)

T-5R Jorn

Citaat van: knoopie op 20-05-2012 18:54:53
Citaat van: T-5R Jorn op 20-05-2012 17:43:11
Vandaag veel gespot!

Zat jij in die rode cabrio als passagier die vol uit naar ons zwaaide?

Gr. Richard (Knoopie)

Yip dat was ik ;D
MY RIDE 855 DOP T-5R

knoopie

Lekker spontaan was een leuk  zicht......
Mark en ik vroegen ons al af wie was dat....... ééntje van het forum zeker

;)

Bouke

Citaat van: Ronbroek op 20-05-2012 12:37:15
Bouke!
Ja was jij dat afgelopen vrijdag ochtend achter me met die peus/citroen?

T-5R Jorn

Citaat van: knoopie op 20-05-2012 19:04:41

;)

Thanks! ;) Het was ook leuk om jullie zo enthousiast terug te zien zwaaien  ;D
MY RIDE 855 DOP T-5R

Tjalling

Om 16:30 A2 t.h.v. afslag Almere Utrecht bordeaux rode V70 met caravan en forumsticker.
ging maar net goed met die slingerende caravan die jou inhaalde

Groet Tjalling
laat mij maar gek zijn,dat bevalt me hardstikke goed

maruska

Citaat van: T-5R Jorn op 20-05-2012 19:19:35
Citaat van: knoopie op 20-05-2012 19:04:41

;)

Thanks! ;) Het was ook leuk om jullie zo enthousiast terug te zien zwaaien  ;D

Ik was eigenlijk verbaasd welke mafketel zo vroeg op pad was, met open dak, en dan ook nog eens zwaaien naar een vlavlip ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

knoopie