Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

jrkalf

Heerlijk gisteren naar En-Schede gereden en vandaag weer terug. Weer geen forumleden mogen begroeten.... :(
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

maruska

moet je ook maar eens beginnen met lokaal te buurten Jelle ;D Ik voorzie aanstaande vrijdag weer een goede spottersdag..
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

jgvdv

Citaat van: Thys op 20-05-2012 16:48:30
Uurtje geleden op de A32 bij Meppel, V70 diesel met forumplakker. Kenteken RF-HR-**. Hij rookt best :eusa_sick:
de oude van hans duiven, die heeft nu een zwaar leven
760 2.3 FB 1986 Turbo Amerikaan

stefanhuijser

Die is nu van Boemeltje toch?
(854 2.5 20V 1994 AUBERGINE)+(V70R AWD 1998 NBP)+S60 T5

JeffreyC

Laat de middag/vroeg in de avond een DOP 850 T-5R of R in de file/opstopping op de autobaan bij circuit Spa-Francorchamps, links achter mij. Toen je zag dat ik naar jou keek zwaaide we even.
300 PK 390 NM CY T-5R MT
2.0L, 19T, S60R exhaust manifold, 440cc injectors, 3" downpipe, 2.5" catback, RIP kit, 50mm AL intercooler, Koni STR-T, -40mm Intrax,
Porsche/Brembo BBK, Fasttech software, M66 in progress

Powerpete

Citaat van: T-5R Jorn op 20-05-2012 17:43:11
Vandaag veel gespot!

vanochtend op de A18 Mark(Maruska) gezien en gezwaaid naar elkaar.
Een paar minuten nadat ik Mark had gespot zag ik Peter(powerpete) met z'n rode R, jij zal mij niet hebben gezien ik stond bij het tankstation langs de A18 een probleem met een openspringende motorkap te verhelpen.

Op het Circuit van Zandvoort forumlid Ilja en vriendin gezien en heel kort gesproken.
Ook op het circuit van Zandvoort een BlackStone v70 R AWD gezien, jij reed net vanaf de parkeerplaats richting de paddock. Iemand van hier?

Vanmiddag om +/- 16:20 een DOP 855 (T-5) R thv Arnhem net na de trajectcontrole zien rijden. De 855 kwam uit de richting van het Velperplein en nam de afslag Arnhem in.
Om +/-16:35 nog een V70 Sandstone pearl gespot thv knooppunt ouddijk. geen sticker of kenteken gezien.

Nee niet gezien.... ik was aan t proberen een laffe Croma turbo tot een sprintje te verleiden, maar hij wilde/durfde niet, of was toch stiekum een echte autokenner

"Aerodynamics are for people who can't build engines." (Enzo Ferrari)

T-5R Jorn

Citaat van: Powerpete op 21-05-2012 00:31:43
Vandaag veel gespot!

Een paar minuten nadat ik Mark had gespot zag ik Peter(powerpete) met z'n rode R, jij zal mij niet hebben gezien ik stond bij het tankstation langs de A18 een probleem met een openspringende motorkap te verhelpen.

Op het Circuit van Zandvoort forumlid Ilja en vriendin gezien en heel kort gesproken.
Ook op het circuit van Zandvoort een BlackStone v70 R AWD gezien, jij reed net vanaf de parkeerplaats richting de paddock. Iemand van hier?

Vanmiddag om +/- 16:20 een DOP 855 (T-5) R thv Arnhem net na de trajectcontrole zien rijden. De 855 kwam uit de richting van het Velperplein en nam de afslag Arnhem in.
Om +/-16:35 nog een V70 Sandstone pearl gespot thv knooppunt ouddijk. geen sticker of kenteken gezien.

Nee niet gezien.... ik was aan t proberen een laffe Croma turbo tot een sprintje te verleiden, maar hij wilde/durfde niet, of was toch stiekum een echte autokenner

Haha, dat is toch geen eerlijke match  ;D
MY RIDE 855 DOP T-5R

T-5R Jorn

Gisteravond weer een forumsticker gespot.
Ik denk dat het Jasper(grijzev70tdi) is geweest, Het was een rode alter1 met sticker onder op de achterruit.
Het was rond 20:00 thv Ruurlo, jij sloeg af bij het kasteel net voor de rotonde. 
MY RIDE 855 DOP T-5R

Boemeltje

Citaat van: stefanhuijser op 20-05-2012 22:06:15
Die is nu van Boemeltje toch?

Nee, dit is kennelijk een auto van daarvoor :P Ik heb de RT-BB-XX

grijzev70tdi

Citaat van: T-5R Jorn op 21-05-2012 08:19:42
Gisteravond weer een forumsticker gespot.
Ik denk dat het Jasper(grijzev70tdi) is geweest, Het was een rode alter1 met sticker onder op de achterruit.
Het was rond 20:00 thv Ruurlo, jij sloeg af bij het kasteel net voor de rotonde. 

wasn't me. Misschien de oude van Arjen. Die lijkt er precies op ;)
Grolsch, het klinkt al lekkerder

Powerpete

Citaat van: T-5R Jorn op 21-05-2012 08:13:51
Citaat van: Powerpete op 21-05-2012 00:31:43
Vandaag veel gespot!

Haha, dat is toch geen eerlijke match  ;D

sterker nog.... nou weet ik waarom, hij deed mee aan t concours d elegance en heeft t nog gewonnen ook....

"Aerodynamics are for people who can't build engines." (Enzo Ferrari)

BasV70

Citaat van: Tjalling op 20-05-2012 19:29:55
Om 16:30 A2 t.h.v. afslag Almere Utrecht bordeaux rode V70 met caravan en forumsticker.
ging maar net goed met die slingerende caravan die jou inhaalde

Groet Tjalling

Ah. Dat moet ik haast wel geweest zijn. Jou niet gezien, maar ik was inderdaad druk met die andere caravan-piloot. Combinatie had de wegligging van een overbeladen postkoets.

Gr.

Tjalling

Citaat van: BasV70 op 21-05-2012 19:51:55
Citaat van: Tjalling op 20-05-2012 19:29:55
Om 16:30 A2 t.h.v. afslag Almere Utrecht bordeaux rode V70 met caravan en forumsticker.
ging maar net goed met die slingerende caravan die jou inhaalde

Groet Tjalling

Ah. Dat moet ik haast wel geweest zijn. Jou niet gezien, maar ik was inderdaad druk met die andere caravan-piloot. Combinatie had de wegligging van een overbeladen postkoets.

Gr.

ik kwam voorbij toen ie net weer voor je reed

http://www.mijnalbum.nl/Foto-XPU4Y8OU-D.jpg
laat mij maar gek zijn,dat bevalt me hardstikke goed

dielie850

Vanmorgen rond 8.15 een nbp v70 (R) met forumsticker en eland stickers op de zijschermen gezien in stein waar dat winkelcentrum is afgefikt.
Ik zat daar in mn dinkytoy sleufjes te graven ;D

Ronbroek

Citaat van: Bouke op 20-05-2012 19:17:41
Citaat van: Ronbroek op 20-05-2012 12:37:15
Bouke!
Ja was jij dat afgelopen vrijdag ochtend achter me met die peus/citroen?

yep  ;)

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter