Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Tjalling

vanmorgen  ongeveer om 6:45 een blauwe V70 op de A2 van Den Bosch richting Utrecht, vlak voor knooppunt Deil.
Volgens mij zat er een forumsticker rechts op de achterruit, wie was U?
laat mij maar gek zijn,dat bevalt me hardstikke goed

StefanCJ

Zojuist een zwarte s70r op de moezeldreef in Utrecht, kenteken tb-dr-**. Iemand van hier?

thijsj

Zojuist een nautisch blauwe 854 op de ring van R'dam: PT-RJ-##. Mooie auto, mét forumsticker..

stefanhuijser

Citaat van: KIM op 14-06-2012 15:28:28
Citaat van: Justin-850 op 14-06-2012 14:41:14
Bij de pon academy in leusden een rooie 855 R met forumsticker gespot! 16-TG-..

grt. Justin

Welke PON tak zitten jullie dan?
Ik zit in zaal Imola voor te bereiden. Ik had jouw auto ook al op de parkeerplaats gezien.
(854 2.5 20V 1994 AUBERGINE)+(V70R AWD 1998 NBP)+S60 T5

Kingfisher

Vanmiddag 16:30 in De Meern op de Meerndijk voor het stoplicht thv kruispunt A12 een donker groene V70 **-FG-GT op Antlia's en met getinte ramen. Zag er strak uit! Iemand van hier?

elianmars

Citaat van: knoopie op 14-06-2012 16:47:08
Vandaag 9.45 uur kanaaldijk richting Waddinxveen volgens mij Marcel gezien in z'n zwarte
V-70 N, zat iemand naast.....
en anders wordt het tijd voor een brilletje

Vanmiddag 16.15 uur, S-70 grijs met Xenon verlichting zelfde weg alleen richting Coenecoopbrug voor de rotonde. wie was u.....

Tijd voor een brilletje, kerel. Mijn wagen heeft de hele dag naast het huis gestaan  ;D

BasV70

Citaat van: Kingfisher op 14-06-2012 22:18:50
Vanmiddag 16:30 in De Meern op de Meerndijk voor het stoplicht thv kruispunt A12 een donker groene V70 **-FG-GT op Antlia's en met getinte ramen. Zag er strak uit! Iemand van hier?

Inderdaad een nette auto. Volgens mij geen actief forummer. Was wel bekend met het bestaan er van. Heb een paar maanden terug een praatje met hem gemaakt. Woont namelijk aan de Meerndijk, vrijwel naast het pand waar ik werk.

KIM

Citaat van: stefanhuijser op 14-06-2012 21:31:46
Citaat van: KIM op 14-06-2012 15:28:28
Citaat van: Justin-850 op 14-06-2012 14:41:14
Bij de pon academy in leusden een rooie 855 R met forumsticker gespot! 16-TG-..

grt. Justin

Ik zit in zaal Imola voor te bereiden. Ik had jouw auto ook al op de parkeerplaats gezien.

Welke PON tak zitten jullie dan?

Staat er bij: PON Academy

stefanhuijser

Ha Kornelis, kon natuurlijk ook zijn je er alleen maar was voor een training/presentatie

Dan kom ik binnenkort even bij je langs om je R te bewonderen ;)

Gr. Stefan

KIM

Ik geef vanaf dinsdag 2 weken automaatbakkentraining voor Audi in Imola.
Je kunt altijd even langswippen.

Of moet je wellicht naar die training toe?

stefanhuijser

Nee, of je moet ook training geven over MAN industrie motoren? ;)

Zal even kijken, moet misschien namelijk nog even op de academy zijn.

Gr. Stefan

The Demon

Vandaag in Nijkerk rond 14:15 uur.

De JR-**-37, toen ik je voorbij kwam met de vrachtwaggel zag ik dat er verse schade aan de voorzijde zat, en de bijrijder had tijdens die aanrijding geen gordel om gezien de ster in de voorruit.

Iemand van hier?

Groet,
The Demon.

Brick90

Gisteren de rode R van KIM gespot voor het stoplicht op de newtonweg in Gorinchem. Bestuurd door waarschijnlijk je vrouw, de 740 ook regelmatig gezien al bij het winkelcentrum. Trok altijd al de aandacht, zag pas dat die van een forumlid is.

T-5R Jorn

Vandaag op m'n ritje Lichtenvoorde->Arnhem, Arnhem->Nijmegen en terug vanaf Nijmegen->Doetinchem, Doetinchem->Lichtenvoorde veel Volvo's gespot. Het meeste ben ik alweer vergeten :eusa_doh: maar vier zijn er mij bijgebleven.

-Rond 13:15 op de Velperweg in Arnhem een brick orange 855 met R bumper, geblindeerde achterruiten en als ik het me goed herinner een dubbele uitlaat.
-rond 16:40 een zilvergrijze V70R (met R-logo in de grill) op de A12 t.h.v Zevenaar, reed richting Arnhem.
-een paar minuten later 16:45 volgens mij de auto van Henry gespot op de A18 net na knooppunt ouddijk. Het was in ieder geval een SandStone v70 met R-bumper en xenon en een forumsticker, de auto werd bestuurd door een vrouw(ik denk de vrouw van Henry?), heb nog twee keer kort geclaxoneerd toen ik haar passeerde.
-Op de Varsseveldseweg richting Doetinchem t.h.v kasteel Slangenburg een grijze 854 alter1 met forumsticker.

En natuurlijk de 855 en 700 van Dirk maar das een beetje valsspelen aangezien dat afgesproken werk was :eusa_shhh: ;D

MY RIDE 855 DOP T-5R

KIM

Citaat van: Brick90 op 15-06-2012 18:56:13
Gisteren de rode R van KIM gespot voor het stoplicht op de newtonweg in Gorinchem. Bestuurd door waarschijnlijk je vrouw, de 740 ook regelmatig gezien al bij het winkelcentrum. Trok altijd al de aandacht, zag pas dat die van een forumlid is.

Heb je goed gezien. De vrouw ging boodschappen doen.
Voordeel van de rode R is dat je nooit hoeft te twijfelen in deze regio wanneer je een rooie R ziet. De 740 is ietwat onopvallender.

Heb jij er een sticker op?