Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

arjen850

Citaat van: KIM op 15-06-2012 20:26:57
Citaat van: Brick90 op 15-06-2012 18:56:13
Gisteren de rode R van KIM gespot voor het stoplicht op de newtonweg in Gorinchem. Bestuurd door waarschijnlijk je vrouw, de 740 ook regelmatig gezien al bij het winkelcentrum. Trok altijd al de aandacht, zag pas dat die van een forumlid is.

Heb je goed gezien. De vrouw ging boodschappen doen.
Voordeel van de rode R is dat je nooit hoeft te twijfelen in deze regio wanneer je een rooie R ziet. De 740 is ietwat onopvallender.

Heb jij er een sticker op?

Hmm, heb jij daar ook al last van ;D

Brick90

Hij viel meteen op ja  ;D er rijden hier verder helemaal geen rode 850 estates rond dacht ik? Zag er best knap uit. De 740 is al minder opvallend inderdaad, maar door de nette staat en grill valt je blik er toch op als je langs rijd.

Ik heb er geen stikkert op, gaat er wel snel eentje regelen  8)  Maar door de xenon en kleur is de S70 ook goed te herkennen als de mijne  ;D

The Saint

Jarenlang achterruitjes gecheckt op forumstickers en er ten tijde van mijn eigen Volvo's ooit (buiten meetings uiteraard) eentje gespot: FGG in mijn geboortedorp. Alweer jaren geleden.

Gisteren 14 juni rond 16.45u op de ringweg west om Alkmaar een mooie zwarte V70 met een bellende bestuurder en forumsticker. Bij de Huiswaarderbrug ging je rechtsaf en ik (tegenwoordig incognito in een zilvergrijze Dodge Caliber) rechtdoor richting Den Helder. Houtinleg op het stuur.

En verdomd vandaag, 15 juni weer eentje gespot!!! Zo jarenlang nix, en nu 2x achter elkaar: een mooie 850 T-5R DOP. Ik reed rond 11.15u achter je aan van Purmerend (eerst zeer langzaam ivm maaiwerkzaamheden) naar Alkmaar. Kenteken begint met 03 en je vervoerde een krat Amstel achterin..

Waarom zwaaiden jullie niet naar me? ;D
No shirt no shoes, no pinball

razorx

Vandaag bij de Haarlemmerhouttuinen in Amsterdam een vrouw met een prachtige lach in een turquoise estate.
Ik reed de andere kant op en zwaaide.

arjen850

Citaat van: The Saint op 15-06-2012 21:51:16
Jarenlang achterruitjes gecheckt op forumstickers en er ten tijde van mijn eigen Volvo's ooit (buiten meetings uiteraard) eentje gespot: FGG in mijn geboortedorp. Alweer jaren geleden.

Gisteren 14 juni rond 16.45u op de ringweg west om Alkmaar een mooie zwarte V70 met een bellende bestuurder en forumsticker. Bij de Huiswaarderbrug ging je rechtsaf en ik (tegenwoordig incognito in een zilvergrijze Dodge Caliber) rechtdoor richting Den Helder. Houtinleg op het stuur.

En verdomd vandaag, 15 juni weer eentje gespot!!! Zo jarenlang nix, en nu 2x achter elkaar: een mooie 850 T-5R DOP. Ik reed rond 11.15u achter je aan van Purmerend (eerst zeer langzaam ivm maaiwerkzaamheden) naar Alkmaar. Kenteken begint met 03 en je vervoerde een krat Amstel achterin..

Waarom zwaaiden jullie niet naar me? ;D

Hey, das bijna 1 jaar geleden dat we je hebben gesproken ;D

The Saint

Citaat van: arjen850 op 15-06-2012 22:14:25
Hey, das bijna 1 jaar geleden dat we je hebben gesproken ;D

hahaha ja it's been a while. Zo gaat dat als je Volvoloos bent.. Maar als je zo'n sticker ziet word je toch enthousiast he!

KIM

Toch maar weer Volvo?  ;D

Boeijke

Volgens mij Danny gespot vanmiddag op de kantsingel in Oss.

YoeriR

Gister om ongeveer 11.30 bij harderwijk een aubergine kleurige 854 gespot met stikker nog stukje samen gereden, wie was jij?

R-K

Gisteren in Hengelo ov op de lansinkesweg. Een blauwe v70 R.
Het was rond 15:45 en je was een banaantje aan het eten.
Geel/ blauwe forumsticker. Ik zat in mijn DHL bus achter je.
GR Ronald.

The Saint

Citaat van: KIM op 15-06-2012 22:26:33
Toch maar weer Volvo?  ;D

Ik denk het niet. En zo ja: dan een 850/V70classic/C70classic. Wat er daarna komt kan mij aanzienlijk minder bekoren dan de concurrentie. Mss eens een C70classic cabrio? Maar ik werk bij een bank dus voorlopig maar even geen gekke dingen doen..

Julian

geel blauwe forum sticker? Dat is niet de sticker van het 850forum maar de sticker van het volvo-forum :P
Volvo 850 R - Sedan - Handgeschakeld - 2.3 Liter - Rica Powered - Turquoise Pearl 422 - Maart 1996 - 257.000 KM

Kali-Integrali

Arjen850 aan het boodschappen doen bij winkelcentrum de Mheen.

Zaterdag, 10:45 uur

Auk

Vanmorgen, rond 09.45u knip zien rijden met aanhanger in Neer.

Kwam je tegemoed in een zwarte V70R N.
Auke
Volvo. for life

Tom850

Citaat van: R-K op 16-06-2012 09:27:49
Gisteren in Hengelo ov op de lansinkesweg. Een blauwe v70 R.
Het was rond 15:45 en je was een banaantje aan het eten.
Geel/ blauwe forumsticker. Ik zat in mijn DHL bus achter je.
GR Ronald.

IK denk dat je Bertil hebt gezien. Auto staat meestal aan de Oldenzaalsestraat.

Grtz Tom