Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Henk855

Citaat van: maruska op 13-07-2012 23:14:42
Citaat van: Douwe op 13-07-2012 16:53:53
Deze week 2 x een 855 CY gespot:
Afgelopen maandagmiddag bij het benzinestation aan de A6 bij Lemmer.De CY stond geparkeerd en de bestuurder liep net naar binnen (Maruska?)
.
Douwe, wat moet ik nou in dat koude en winderige noorden ? ;D
Overigens ben ik vrij makkelijk herkenbaar in 99% van de gevallen.. Groot, beertender buikje, en korte broek

Dat zij ik al: Kon er nog iemand naast deze persoon door de deur of was de deur goed gevuld, indien het laatste is het zeer waarschijnlijk de sathe liefhebber Maruska , je kan er eigenlijk niet omheen zo groot is ie ;D ;D ;D ;D

Alleen de korte broek had ik niet genoemd  ;)
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

Douwe

Citaat van: Henk855 op 14-07-2012 16:23:44
Citaat van: maruska op 13-07-2012 23:14:42
Citaat van: Douwe op 13-07-2012 16:53:53
Deze week 2 x een 855 CY gespot:
Afgelopen maandagmiddag bij het benzinestation aan de A6 bij Lemmer.De CY stond geparkeerd en de bestuurder liep net naar binnen (Maruska?)
.
Douwe, wat moet ik nou in dat koude en winderige noorden ? ;D
Overigens ben ik vrij makkelijk herkenbaar in 99% van de gevallen.. Groot, beertender buikje, en korte broek

Dat zij ik al: Kon er nog iemand naast deze persoon door de deur of was de deur goed gevuld, indien het laatste is het zeer waarschijnlijk de sathe liefhebber Maruska , je kan er eigenlijk niet omheen zo groot is ie ;D ;D ;D ;D

Alleen de korte broek had ik niet genoemd  ;)

En lang zwart haar in eenpaardestaart.
"If life is just a highway, then the soul is just a car"
Volvo 242  2.0 LPG Automaat 1974
Volvo 245 V6  LPG  Automaat 1978
Volvo 854 2.5 20v Handbak 1992
Volvo 854  2.3 T5   Automaat 1995
Volvo 855 2.5 10v LPG G3 Handbak1996

Miek

Citaat van: RRRRR_Ramon op 12-07-2012 18:53:19
Citaat van: Miek op 11-07-2012 22:11:59
Citaat van: RRRRR_Ramon op 11-07-2012 21:02:34
Citaat van: YoeriR op 11-07-2012 12:46:09
Ik woon ook in lelystad maar medeforummers zie ik zeer zelden.. ik rijd een tropical green 854glt zwaai ff als je me spot ;) heb stickert ^^

Ja ik heb je gezien in Lelijkstad. Ik reed met de vrachtwaggel. Weet niet meer waar en ook niet welke dag deze week.

Vandaag heb ik ook Miek gespot denk ik. Met de NN-JL-XX DOP T-5 (ex van Mario?). Je reed langs het politiebureau en de brandweerkazerne en kwam vanaf de Middendreef naar de Zuigerplasdreef.

Kan kloppen, ik ging twee keer die kant op vandaag. Was zeker na half één? En wie/waar was jij?! :D

Ik heb zelf een Garnet Red V70 maar die komt zelden in Lelystad, ik ga met m'n bedrijfsauto naar het werk. Het was inderdaad na half één. Ik reed zelf met een wit/groene Ginaf kiepwagen van Infradijk Wegenbouw uit Lelystad. Wij zijn bezig in Kamp 28 t/m 34 met herbestratingswerkzaamheden. Na de bouwvak beginnen we ook in de Kempenaar vanaf nummer 20.

Er rijdt in Lelystad ook nog een black stone T-5R met een nieuw kenteken met NRG erin voorzien van sticker. Ik heb hem al eens gepost hier maar geen reactie gezien.

Ah jah ik reed achter die boerenkar (die voor mij de Zuigerplasdreef op kwam) en jij kwam vanaf de Middendreef achter mij rijden? Zo niet dan weet ik het niet meer :P
Die NRG heb ik ook al gepost met foto's en al, heeft wel een sticker maar is blijkbaar niet actief hier.

Zag zonet (drie kwartier geleden) nog Yoeri (te hard) rijden op de Houtribdreef richting Bataviastad. Jammer dat je mij niet zag :P
Wat een beest...

Tjalling

vanmorgen even voor 10 uur een dop 855 bij A2 afslag schijndel jij kwam eraf ik draaide op de A2
laat mij maar gek zijn,dat bevalt me hardstikke goed

BBS

Er stond vanmorgen tegen een uur of 10 een gele banaan op de parking bij winkelcentrum "de Weide" hier in het Hoogeveense.
Niet gezien of er een sticker op zat ::)

Iemand toevallig van hier??
Volvoloos....

Broabander

Zojuist rond 12:30 op de A28 van Zwolle ri Groningen een donkerblauwe S70, kenteken iets van TL-xx-xx, in ieder geval met een T aan het begin :P Sticker zat rechts op het midden van de ruit.

Edit: gevonden!

Citaat van: benvolvo20 op 15-07-2012 11:37:34
ik ga zometeen naar mijn ouders en dan ga ik dat solderen en hopen dat ie nu werkt!!!
EX: 1995 Volvo 854 2.5 10V LPG

Eindstand (07-03-2013): 650.000

Nu: '04 VW Polo 1.4 Aut.

YoeriR

Citaat van: Miek op 14-07-2012 17:59:16
Citaat van: RRRRR_Ramon op 12-07-2012 18:53:19
Citaat van: Miek op 11-07-2012 22:11:59
Citaat van: RRRRR_Ramon op 11-07-2012 21:02:34
Citaat van: YoeriR op 11-07-2012 12:46:09
Ik woon ook in lelystad maar medeforummers zie ik zeer zelden.. ik rijd een tropical green 854glt zwaai ff als je me spot ;) heb stickert ^^

Ja ik heb je gezien in Lelijkstad. Ik reed met de vrachtwaggel. Weet niet meer waar en ook niet welke dag deze week.

Vandaag heb ik ook Miek gespot denk ik. Met de NN-JL-XX DOP T-5 (ex van Mario?). Je reed langs het politiebureau en de brandweerkazerne en kwam vanaf de Middendreef naar de Zuigerplasdreef.

Kan kloppen, ik ging twee keer die kant op vandaag. Was zeker na half één? En wie/waar was jij?! :D

Ik heb zelf een Garnet Red V70 maar die komt zelden in Lelystad, ik ga met m'n bedrijfsauto naar het werk. Het was inderdaad na half één. Ik reed zelf met een wit/groene Ginaf kiepwagen van Infradijk Wegenbouw uit Lelystad. Wij zijn bezig in Kamp 28 t/m 34 met herbestratingswerkzaamheden. Na de bouwvak beginnen we ook in de Kempenaar vanaf nummer 20.

Er rijdt in Lelystad ook nog een black stone T-5R met een nieuw kenteken met NRG erin voorzien van sticker. Ik heb hem al eens gepost hier maar geen reactie gezien.

Ah jah ik reed achter die boerenkar (die voor mij de Zuigerplasdreef op kwam) en jij kwam vanaf de Middendreef achter mij rijden? Zo niet dan weet ik het niet meer :P
Die NRG heb ik ook al gepost met foto's en al, heeft wel een sticker maar is blijkbaar niet actief hier.

Zag zonet (drie kwartier geleden) nog Yoeri (te hard) rijden op de Houtribdreef richting Bataviastad. Jammer dat je mij niet zag :P

Ik heb je idd niet gezien, ik moest met spoed mn broer wegbrengen, ik kreeg een uitdaging van moeders: binnen 10min van langezand naar de plus en terug ^^ helaas duurde 12min. ;)

Boemeltje

Net een DOP V70R (was wel snel, maar blokjesgrille dus denk een V70 :P ) met in ieder geval elandstickers en een vriendelijk groetende bestuurder op de Daalseweg. Iemand?

kulk

DOP gaskanon bij tankstation in Apeldoorn vanmorgen vroeg, geen stickert, iemand van hier?

DD

Maandag 16 juli een blauwe 855 vanaf de 3merenweg de A9 op. Kenteken was iets beginnend met een J en kleine 2 op de plaat. een kleine sticker op het achterraam en voor heldere koplampen.

SnoobyDoo

Zilveren Roffel met twee forumstickers op de achterruit. Rotonde bij Vries, vanochtend 08.45.

SP-xx-xx?
Richie: All right! Take it easy you bitch! I mean, Your Bitchness..I mean Lady Bitch of, oh God Eddie, what do you call them? Eddie: Jugs, what do you call em?

grijzev70tdi

Rond 17.00 uur 17.30 op de Vordenseweg, P wassink met de 850. Ik was met de N
Grolsch, het klinkt al lekkerder

hendrik75

vanmiddag op de a44/a4 ri noord en blauwe 855 T-5 zonder sticker, afgeladen met vakantiespul? op putdeksels, even oogcontact met de bestuurder en een duim gegeven.

Ik was in de witte H300

pwassink

Citaat van: grijzev70tdi op 16-07-2012 18:11:29
Rond 17.00 uur 17.30 op de Vordenseweg, P wassink met de 850. Ik was met de N

daar hobbelde ik idd wel ergens rond die tijd, ik heb je niet gezien, was ook prutweer.
was druk met het constant blijven ontwijken een stel mutsen die in een truttenschudder vanaf de intratuin zo de weg opvlogen..
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

grijzev70tdi

Ik zag een 850, maar zag pas laat dat hij het was. Dus seinen lukte al niet meer. Stukje achter je reed een witte transit volgens mij
Grolsch, het klinkt al lekkerder