Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Boeijke

Citaat van: marc-850 op 28-09-2012 16:21:12
Citaat van: Boeijke op 26-09-2012 23:15:33
Vandaag om 19.30 Marc-850 gespot in Schaijk.

En zie dagelijks een zilveren V70R staan bij me op het werk tegenover.
Galliersweg in Oss. Iemand van hier?? Geen sticker iig.

Sorry Willem, heb je niet gezien  :eusa_doh:

Rij de volgend keer maar achter me aan, voor een bakkie.

Doe ik.

Arnie82

Zojuist (uurtje of 18h) een zwarte V70(R) met blokjesgrill en gele elandstickers bij Vika in Wezep... Auto kwam net de wasbox uit en ik ging even aanmeren voor wat liters LPG.
Wel even gezwaaid maar de bestuurder keek nogal verbaasd. Iemand van hier?
'08 V50 2.0D / Summum / Electric Silver 477 / VolvoTune(d) / Dynaudio / RTI / 17" Freja dark grey

Kingfisher

Vanmiddag in Schoonhoven (wat was het daar druk!) 2x sticker gespot in 5 minuten......  :eusa_doh:

Op de Oude singel geparkeerd een 855 R (rood) + sticker --> NP-ZR-**

Op de Lekdijk thv hotel Belvedere kwam voorbij schuiven, een 855 (bordeaux rood) + sticker op de zijruit --> HR-HH-**

Voor de HR-HH bestuurder; ik was die Mondeo die wat debiel op het hoekje geparkeerd stond  :P

Tom850

Citaat van: Kingfisher op 29-09-2012 17:02:01
Vanmiddag in Schoonhoven (wat was het daar druk!) 2x sticker gespot in 5 minuten......  :eusa_doh:

Op de Lekdijk thv hotel Belvedere kwam voorbij schuiven, een 855 (bordeaux rood) + sticker op de zijruit --> HR-HH-**

Voor de HR-HH bestuurder; ik was die Mondeo die wat debiel op het hoekje geparkeerd stond  :P

Dat zijn mensen die een toertocht aan het voorbereiden zijn.

Grtz Tom

fearless

Woensdag avond uurtje of 7 de NF-SN-** gespot. Een blauwe 855 met forum sticker.
Reed voor ons van zoetermeer richting leiden.

Sbv

HR-HH was denk ik Bouke en/of Nathalie
NP-ZR gokje Dita ?

Bouke

Vanmiddag in Schoonhoven (wat was het daar druk!) 2x sticker gespot in 5 minuten......  :eusa_doh:

Voor de HR-HH bestuurder; ik was die Mondeo die wat debiel op het hoekje geparkeerd stond  :P
Die HR-HH dat was ik idd,we zeiden idd welke mafkees zet daar z'n auto nou neer ;D Kom anders 7 okt naar de krimpenerwaardmeet kunnen we elkaar irl zien ;) Die rode was idd Dita volgens mij

Kingfisher

Citaat van: Bouke op 29-09-2012 18:23:17

Die HR-HH dat was ik idd,we zeiden idd welke mafkees zet daar z'n auto nou neer ;D Kom anders 7 okt naar de krimpenerwaardmeet kunnen we elkaar irl zien ;) Die rode was idd Dita volgens mij

Haha, ja joh ik moest bij John Kooy zijn aan de voorhaven maar was ff de richting kwijt. Maar iedere keer als ik ff wilde stoppen om rustig
op de navi te kijken, stond er weer iemand achter me. Ik denk: dan maar op de stoep  :eusa_whistle:

Achteraf bleek ik er 20m vandaan te staan  :P

7-10 is zondag toch? Zit ik helaas ergens anders  :-\

Bouke

Ik kom ook wel is bij John ;) hebben ze in Woerden geen hegelsport zaak ???

R.Bijl

Citaat van: knoopie op 27-09-2012 20:12:06
9.50 uur op de N-207 een geel T5-R banaantje, en eens flink naar elkaar gezwaaid......
Linda ik zag je al van ver aankomen net als m'n collega!

;)

Jaja dat was mijn meissie!!!  :eusa_dance:  ;D  ;D
alleen de klank is zijn geld al dubbel en dwars waard.....

janjoh

vanmiddag rond 15.30 op de N34 bij Emmen-zuid onderstaande mooie rooie gespot!
Wie o Wie?

elmarconi

Bij Haaksbergen vanaf de Texaco achter me aan tot afslag Neede. Saffron S70R SB-xx-yy?
--
Autogas Inside . . .

dita

Citaat van: Sbv op 29-09-2012 18:09:51

HR-HH was denk ik Bouke en/of Nathalie
NP-ZR gokje Dita ?

;)

er staat ook nog elke dag een grijze v70 met sticker buiten de veerpoort, maar is denk ik een ex forummer
Alcohol doesn't solve any problems.....
But then again, neither does milk

Wout309t

Citaat van: elmarconi op 29-09-2012 23:19:06
Bij Haaksbergen vanaf de Texaco achter me aan tot afslag Neede. Saffron S70R SB-xx-yy?

Marcel Schutten.... Wedstrijdje gedaan?
2011 V70 2.0T R-Design MT

elmarconi

Citaat van: Wout309t op 30-09-2012 16:20:02
Citaat van: elmarconi op 29-09-2012 23:19:06

Marcel Schutten.... Wedstrijdje gedaan?

Met m'n 10V met het hele gezin erin?

--
Autogas Inside . . .