Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Thys

En die 242 kom je niet even in Uffelte achterlaten?  :'(

BBS

Citaat van: BBS op 07-10-2012 11:48:44
wie o wie reed er zojuist uit de krasstraat bij de Shell in Hoogeveen in zijn DOP V70 XC ?zat een sticker op de achterruit en de wagen had een o______o uitlaatje... je gaf daar een dot gas om bij de stoplichten weg te komen...
Kenteken was SX_LX_**
Wij waren undercover met de benenwagen....
Die zelfde DOP SX-LX-** stond nu bij de Texaco pomp aan de van Limburg Stirumstraat in Hoogeveen te tanken.
En Jennie heeft heeft het ding deze week ook al een keer in Hoogeveen gespot.

Wie o Wie ???
Volvoloos....

Douwe

Citaat van: Thys op 10-10-2012 20:26:30
En die 242 kom je niet even in Uffelte achterlaten?  :'(
Nee, natuurlijk niet ;)
"If life is just a highway, then the soul is just a car"
Volvo 242  2.0 LPG Automaat 1974
Volvo 245 V6  LPG  Automaat 1978
Volvo 854 2.5 20v Handbak 1992
Volvo 854  2.3 T5   Automaat 1995
Volvo 855 2.5 10v LPG G3 Handbak1996

sven0503

Citaat van: snix op 10-10-2012 00:01:46
Citaat van: sven0503 op 09-10-2012 21:57:25
Citaat van: R-K op 08-10-2012 20:02:13
Vanmorgen op de somervaart in deventer een 855 T 5 met sticker. Zaten samen achter een graafmachine.
Was wel undercover in een avis transporter.
Het was rond een uur of elf.

Gr Ronald.

voor zover ik weet hebben alleen Snix en ik een sticker hier in Deventer, maar kan goed zijn dat een ander forumlid in deventer was gistermorgen. Ik was 't in ieder geval niet.

Welke kleur had ie?
En ik ben niet op de Somervaart geweest die dag. Heb ook geen T5 ding wel een spoiler... Maar omdat het er nadrukkelijk bij sta ga ik er vanuit dat het op de achterklep heeft gestaan :D

Ze komen wel steeds dichterbij ons Sven :)

zou eens tijd worden marnix, elke keer als ik een 850 zie rijden in deventer, dan is 't weer geen forumlid gezien de leeftijd van de bestuurder ;)

Douwe

Citaat van: BBS op 10-10-2012 20:30:49
Citaat van: BBS op 07-10-2012 11:48:44
wie o wie reed er zojuist uit de krasstraat bij de Shell in Hoogeveen in zijn DOP V70 XC ?zat een sticker op de achterruit en de wagen had een o______o uitlaatje... je gaf daar een dot gas om bij de stoplichten weg te komen...
Kenteken was SX_LX_**
Wij waren undercover met de benenwagen....
Die zelfde DOP SX-LX-** stond nu bij de Texaco pomp aan de van Limburg Stirumstraat in Hoogeveen te tanken.
En Jennie heeft heeft het ding deze week ook al een keer in Hoogeveen gespot.

Wie o Wie ???

Deze zelfde auto heb ik al een aantal keren gespot in Zwaagwesteinde, en later in Buitenpost.De V70XC was toen van FLA, ik vermoedt dat de XC verkocht is want Fla is sinds juni niet meer op het forum geweest.
"If life is just a highway, then the soul is just a car"
Volvo 242  2.0 LPG Automaat 1974
Volvo 245 V6  LPG  Automaat 1978
Volvo 854 2.5 20v Handbak 1992
Volvo 854  2.3 T5   Automaat 1995
Volvo 855 2.5 10v LPG G3 Handbak1996

snix

Als ik het goed onthouden heb een NRFH blauwe t5 zeven zitter bij het grote kerkhof bij de Lebuinus Kerk in Deventer. Zoals het leek was er een klein feestje daar...

Edit:
Daar staat trouwens ook vaak:
een mooie import DOP T5R nieuwste model kenteken begint met een R
Een redelijk uitgeleefte zwarte op R of T5R velgen
Een net iets minder uitgeleefte rode

En een mooie blauwe (maar das mn eigen )  :evil:

CarolineB

Vanochtend om even voor 8u op de Amsterdamsestraatweg van Soest naar Baarn een combinatie van Otten.
Was jij dat Bert-Jan? Combinatie was volgens mij zoals op de foto van je handtekening.
Jij moest stoppen voor het stoplicht en ik had zowaar groen. Maar ik was op de fiets mét forumjack aan :D

Chris

Dinsdagavond rond 17.30 uur voor Den Haag Centraal aan de zijde van het Malieveld een zwarte 855 met forumsticker. De typeaanduiding was eveneens als sticker aangebracht met ervoor een elandschildje. Kenteken: GP-ZN-xx. Er zat volgens mij een dame achter het stuur.

Wie o wie?

)()()sT

Is dat niet de oude van Ratfink?

Easterboy

Citaat van: snix op 11-10-2012 00:21:19
Als ik het goed onthouden heb een NRFH blauwe t5 zeven zitter bij het grote kerkhof bij de Lebuinus Kerk in Deventer. Zoals het leek was er een klein feestje daar...

Edit:

Ik was gisteravond (met de S60) in Deventer en heb ergens bij de Mediamarkt (ben er niet echt bekend) inderdaad een DOP 855 (T5)R gezien.
Import waarvan de eerste letter een R was. Hij heeft geen forumsticker, echter wel een elandsticker linksonder op de achterklep.
Waarschijnlijk is dat inderdaad dezelfde 855.

snix

Citaat van: Easterboy op 11-10-2012 13:28:35
Citaat van: snix op 11-10-2012 00:21:19

Edit:

Ik was gisteravond (met de S60) in Deventer en heb ergens bij de Mediamarkt (ben er niet echt bekend) inderdaad een DOP 855 (T5)R gezien.
Import waarvan de eerste letter een R was. Hij heeft geen forumsticker, echter wel een elandsticker linksonder op de achterklep.
Waarschijnlijk is dat inderdaad dezelfde 855.
Ik heb die DOP op meerdere plaatsen in Deventer gevonden. Waarschijnlijk heeft die eigenaar een bestemming in het centrum.

R-K

@snix en @ sven 0503
Rij zelf ook in Deventer rond met sticker.
Woon vlakbij sven 0503. Kom nog wel eens in de buurt om patat,chinees of een pizza te scoren. ;D
Aan de libel (geloof ik) staat vaak een zwart 850 t-5 (?)
Ook aan de zandpoort staat nog wel eens een 850 t-5. Volgens mij is die van een kroeg eigenaar.

Groet Ronald.

sven0503

Ik ben ook wel benieuwd van wie die Zwarte is, die staat hier regelmatig bij het winkelcentrum.
nog niet gecheckt of ie een sticker heeft.

snix

Citaat van: R-K op 11-10-2012 15:37:12
@snix en @ sven 0503
Rij zelf ook in Deventer rond met sticker.
Woon vlakbij sven 0503. Kom nog wel eens in de buurt om patat,chinees of een pizza te scoren. ;D
Aan de libel (geloof ik) staat vaak een zwart 850 t-5 (?)
Ook aan de zandpoort staat nog wel eens een 850 t-5. Volgens mij is die van een kroeg eigenaar.

Groet Ronald.

Ik woon ook dicht bij sven. Standplaats alleen aan de andere kant van het spoor ;)
Als die t-5 een donkergroene is praten we over dezelfde. Staat ook soms voor de bibliotheek, soms voor de flavor (kroeg) en soms in een zijstraat naast die kroeg.

BBS

Citaat van: CarolineB op 11-10-2012 08:42:54
Vanochtend om even voor 8u op de Amsterdamsestraatweg van Soest naar Baarn een combinatie van Otten.
Was jij dat Bert-Jan? Combinatie was volgens mij zoals op de foto van je handtekening.
Jij moest stoppen voor het stoplicht en ik had zowaar groen. Maar ik was op de fiets mét forumjack aan :D

Nope, wasn't me :-[

Vandaag de gehele dag Veendam => Assen v.v. gedaan. Morgen waarschijnlijk ook weer, moet in elk geval om 8 uur in Veendam zijn...
Volvoloos....