Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Midicijnman

Zaterdag op het parkeerdak van de Haagse Hogeschool in Delft, een hele mooie Saffron V70R. Ik kon niet zien of er een sticker op zat. Iemand van hier?

Douwe

Vandaag om 13:35 in Hoogerheide een zwarte S 70 met elandstikkers op de voorschermen en een forumstikker in het midden bovenin de achterruit.
Kenteken: .. ..- FH-DT.
Ik reed op de rondweg achter je in een blauwe bus.
"If life is just a highway, then the soul is just a car"
Volvo 242  2.0 LPG Automaat 1974
Volvo 245 V6  LPG  Automaat 1978
Volvo 854 2.5 20v Handbak 1992
Volvo 854  2.3 T5   Automaat 1995
Volvo 855 2.5 10v LPG G3 Handbak1996

Tjalling

zojuist om 16:45 een dop 855 of v70 ( kon ik zogauw niet zien) met sticker bij de shell op de bruistenssingel in den bosch.
laat mij maar gek zijn,dat bevalt me hardstikke goed

dita

Zojuist bij de appie in schoonhoven stond er naast mij een silver stone v70R geparkeerd toen ik naar buiten kwam.
geen forumsticker kunnen vinden, wél eland schildjes.  oja, geen achterspoiler maar wel weer zwart gepoedercoate comets...

ben gewoon benieuwd wie het is  ;D
Alcohol doesn't solve any problems.....
But then again, neither does milk

R.Bijl

En rode remklauwen?....
alleen de klank is zijn geld al dubbel en dwars waard.....

Bouke

Hebben jullie die V70r saffron al een keer door Schoonhoven zien rijden,geen sticker maar zeker een liefhebber

plukkie

Citaat van: Midicijnman op 05-11-2012 00:30:11
Zaterdag op het parkeerdak van de Haagse Hogeschool in Delft, een hele mooie Saffron V70R. Ik kon niet zien of er een sticker op zat. Iemand van hier?
Wie komt daar nou op een zaterdag  :eusa_think:
(geen idee dus).
Morgenochtend sta ik er met de DOP  :eusa_dance:
480, V70 2.0 10v; 850R 2.3; V70R Saffron
Carbagerun T5 2.0; C70 Cabrio 2.4T
Mits PHEV Outlander ???

en terug bij V70RN (2003) :-)

ZC3rr0r

Wie was er gisteren met zijn CY 855 T-5r aan het shoppen bij de Ikea in Amsterdam?
Was overduidelijk een 850 fan met zowel een sticker van de club als het forum.

Ik was met die babyblauwe alter 1 die je voorrang verleende bij het inparkeren...

dita

Citaat van: Bouke op 05-11-2012 20:28:10
Hebben jullie die V70r saffron al een keer door Schoonhoven zien rijden,geen sticker maar zeker een liefhebber

nee nog niet, ik heb jou wel gespot vanmorgen rond 7.30 bij de eerste rotonde van schoonhoven  :D
kwam net aanrijden..
Alcohol doesn't solve any problems.....
But then again, neither does milk

fust850

Vandaag omstreeks 14:45 op de Bosscheweg (Tilburg -> Berkel Enschot) rijdt er opeens een bekende roffel voor mijn neus... Jawel, den Broabander, nog steeds zonder stikkert! 

Ik zat achter je in mijn groene 855.
Heb nog een keer geflitst, je keek wat afwezig...  ;)

Zweedse wolf in schaapskleren:  Ford S-Max 2.5ST Roffelbus

FGG

Zojuist de rode R van Tom850 de pas afgesneden met de 308. Ik zag 't al gebeuren toen je bij de Texaco in de rij stond voor linksaf. :evil:

Tja, rechts heeft voorrang... ::)

;D

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Justin-850

Citaat van: tom480 op 04-11-2012 16:24:59
Ik kwam vandaag bij de Rally van Hengelooooo Justin-850 nog tegen, z'n auto stond op de parkeerplaats.

http://i680.photobucket.com/albums/vv164/Tom_Tom_Tom/IMAG0862.jpg

Klopt! Was weer een mooi evenement! Gelukkig goed weer gehad! Ik heb helaas weinig/geen 850's gespot afgezien van die rode R estate die de baan over ging....

Gr. Justin

KXS70

Welke meid drong d'r V70 (xx-NBX-x, een immigrant) vanochtend achter de mijne in de file, elke ochtend een ramp  >:(, van de Bilt naar Zeist? Zo tussen 8:45 en 9:00 uur?

De file leek je niet te deren, want je zat flink mee te zingen. Of had dat met je wagen te maken?

En of je een sticker had, kon ik niet beoordelen. De mijne zul je vast wel gezien hebben.

EdenAli

Vanmiddag in Leeuwarden richting Wargea.
CY 855 rond half 1 had op de klep een kleine rode haai.
Ik was met de auto van mijn baas.

WYD

Eind van de middag zag ik een witte 855 met R-bumper in Bennekom. Niet iets wat je alle dagen ziet.
Hey rechtuitridder, kun je ook nog 'n beetje sturen!?