Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

tackle

Citaat van: Chris op 25-11-2012 10:44:54
Gisteren zag ik vanuit het keukenraam hier in Zoetermeer (Driemanspolder) een bordeauxrode 855 langsrijden, ik meende elandschildjes te herkennen. Iemand van hier toevallig?
volgens mij is dat de scimitar liefhebber uit Benthuizen!

JannesH

Citaat van: BBS op 23-11-2012 23:00:36
Vandaag een 3-tal spots gezien :eusa_dance:

Allereerst, wie reed vanmorgen tussen 10.30 en 11.00 uur met zijn/haar Saffron V70 mij voorbij op de A28 tussen de afslagen De Wijk en knp. Lankhorst?
Kenteken heb ik zo niet gezien, saffron bestuurder knipperde even met zijn groot licht. Ik toeterde en zwaaide terug :D

Dat was ik - tijdje niet actief hier, maar sinds kort weer in het bezit van een V70 (Saffron V70) en daarmee ook weer terug alhier :-)

irian paul

Dirk gespot zaterdag ochtend rond 8:45 op de A50 bij Terlet, ik reed in de tegengestelde richting (richting Arnhem)
Bordeaux rood met zwarte grill was niet te missen, moest vol in de ankers zag ik in mijn binnen spiegel.

Henk855

Citaat van: The Volvoboy op 24-11-2012 20:06:11
Vandaag om 13.30 in Zaandam een donkerrode 855 met achterspoiler en enorme rood/wit geblokte sticker op de achterruit op de Provinciale weg N203 richting Koog aan de Zaan. Kenteken JZ-PP-**

De JZ-PP is Tonnie ( Superskunkie )
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

Miek

Een uurtje geleden vanaf de A4 de Prinses Beatrixlaan in Rijswijk op, een DOP 855 R met sticker! Kenteken NP-XS-**

Ik zat achter die leswagen die achter je reed, bij het verkeerslicht sloegen de leswagen en ik rechtsaf, jij reed rechtdoor...

Wat een beest...

R o b

Citaat van: V70 2.5T op 23-11-2012 22:59:29

Is dat niet Rob?

Kan niet, ik race niet...!  ;D

Superskunkie

Citaat van: Henk855 op 25-11-2012 23:45:40
Citaat van: The Volvoboy op 24-11-2012 20:06:11
Vandaag om 13.30 in Zaandam een donkerrode 855 met achterspoiler en enorme rood/wit geblokte sticker op de achterruit op de Provinciale weg N203 richting Koog aan de Zaan. Kenteken JZ-PP-**

De JZ-PP is Tonnie ( Superskunkie )

Klopt helemaal ! Was even lekker aan het cruisen.

Tonnie

Superskunkie

Helemaal vergeten te vermelden, heb niet afgelopen zaterdag maar de zaterdag ervoor in zaandam nog een zwarte v70R classic gespot in zaandam vlak naast de AH XL
Had elandstickers op z'n zijscherm helemaal onderaan
Tonnie

Danny

Vanmorgen in oss op de Kantsingel/vijversingel wie kent deze auto ?
M.V.G D@NNY                          

Boeijke

Is Hans
Teddy hier op het forum. Is niet veel meer online.

Sbv

Citaat van: Erik_M. op 27-11-2012 12:33:09
Citaat van: Miek op 26-11-2012 16:06:51
Een uurtje geleden vanaf de A4 de Prinses Beatrixlaan in Rijswijk op, een DOP 855 R met sticker! Kenteken NP-XS-**

Ik zat achter die leswagen die achter je reed, bij het verkeerslicht sloegen de leswagen en ik rechtsaf, jij reed rechtdoor...

Ha Miek,

De DOP R die je gespot hebt is de oude van Sbv. De sticker die erop zit is 'meegekocht' en de eigenaar zit niet op het Forum.

gRoet,
eRik

Zou heel goed kunnen. Als de R nog iets lager staat als 850 achterop, dan is deze het zeker

R-K

Vanmorgen rond een uur of elf op de springerlaan te deventer reed een t-5.
Het kenteken was xx-tl-sv met stickert.

Gr Ronald.

sven0503

ik reed daar toevallig ook rond die tijd op die weg... moest naar spikvoorde huisarts... maar heb niet dat kenteken...

Auk

Zojuist om 18u een Garnet red V70 met sticker voor het stoplicht in Leusden (kruispunt Noorderslag / Groene Zoom)

72-??-??

Ik kwam voor jou van links met de S70R, Sjonnie stijl met mislichten en US-knippers aan :wink:

Wie o wie?
Auke
Volvo. for life

Arie T5R

Vanmorgen 9 uur op de kruising A2/A9 vanaf Utrecht gezien, een LaserBlue V70r. KKon NET niet dichtbij genoeg komen, moest er bij de afrit af..