Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Snellebaksteen

Vandaag bij Punch Powertrain in st. Truiden (Belgiƫ) een 855 cy op de parkeerplaats. NL platen. Iemand van hier?

Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

FGG

Citaat van: Turbobiker op 18-02-2013 14:37:32
Citaat van: jgvdv op 18-02-2013 00:26:22
... , volgens mij op de a2 richting rotterdam.

Uhm, je weet niet waar je rijdt en je noemt ook nog eens een onmogelijke weg ???

Nou ja, als je op de A2 van bv Maastricht naar Eindhoven rijdt ga je toch ook wel een beetje richting Rotterdam? Toch?

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

markey

Citaat van: ThuurC op 18-02-2013 16:04:28
Vrijdagavond een mooie V70 classic met sticker bij afslag Rijen. We hebben even geseind en gezwaaid naar elkaar. Ik reed een DOP 855R en nam de afslag. Wie o wie  ???
kenteken van jou met lzp?

Barry_C70

Gisteren een CY 855 met nieuwe kenteken op de A28 rond 18:00 vanaf De Wijk tot Assen

Miel850

Zojuist tussen Spaubeek en Schinnen een zwarte V70 met sticker met pech(?) op de vluchtstrook. Rijkswaterstaat stond erbij.

Roger, alles ok?  :eusa_pray: :eusa_think:
Of ik getrouwd ben? Nee, mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen.

rogerV701998

Citaat van: Miel850 op 21-02-2013 17:09:48
Zojuist tussen Spaubeek en Schinnen een zwarte V70 met sticker met pech(?) op de vluchtstrook. Rijkswaterstaat stond erbij.

Roger, alles ok?  :eusa_pray: :eusa_think:

Is er nog een zwarte V70 met sticker? :o

Ik heb er zojuist gereden dus het kan zijn dat het van jou uit gezien leek alsof ik stilstond. ;D

Ik ben goed thuisgekomen, ik was het in ieder geval niet.

Miel850

Ok.

Het was een zwarte met dakspoiler en winterstaal. Stond richting Heerlen en ik reed richting Geleen.

)()()sT

Ow ja, wat was het ook alweer? Opa op de vluchtstrook ::)

;D ;D

rogerV701998

Citaat van: )()()sT op 21-02-2013 18:48:41
Ow ja, wat was het ook alweer? Opa op de vluchtstrook ::)

;D ;D

Dat bedoel ik. Het zijn jouw woorden. ;D

rogerV701998

Citaat van: Miel850 op 21-02-2013 17:50:12
Ok.

Het was een zwarte met dakspoiler en winterstaal. Stond richting Heerlen en ik reed richting Geleen.

Ik vind het knap dat je dan een detail als de sticker kunt zien. Ik herken met een beetje mazzel het model. :eusa_shifty:

Miel850

Ik zag de auto en dacht dat wanneer er een sticker op zou zitten dan is het vast Roger. Dus ik heb op de sticker gelet.

Nu zul je zien dat zich hier straks iemand meldt en zegt: "ja, ik was het. En ik heb een groene"  :eusa_doh:

rogerV701998

Citaat van: Miel850 op 21-02-2013 19:04:00
Ik zag de auto en dacht dat wanneer er een sticker op zou zitten dan is het vast Roger. Dus ik heb op de sticker gelet.

Nu zul je zien dat zich hier straks iemand meldt en zegt: "ja, ik was het. En ik heb een groene"  :eusa_doh:

;D ;D

big ben

Aurora gespot.......... "moet" nog wel even een herkennings sticker op  :D

LQDI

Gisterrrr in de Griegstraat in Hengelo rond 18:15 een Blauwe 855 met het kenteken LN-RH-1X met forumsticker links onder op de achterruit. Wie is u?

jwrtuning

Gisteren om ongeveer 15:20 Big Ben gespot op de rondweg Almelo?

En ook gisteren rond 13:30 een DOP 855 R of T-5R bij kruispunt Haaksbergerstraat-Afinkstraat in Enschede