Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

LenT-5R en 2 gasten bekijken dit topic.

KIM

Citaat van: Sbv op 16-08-2013 20:05:08
Citaat van: KIM op 16-08-2013 18:38:41
De Sbv Banaan zien schitteren op de Mijlweg toen ik op weg was naar VOMD.
en dan kom je niet even een bak koffie halen  ;D
Tsja, ik was aan het thuiswerken, maar ik moest toch nog wat voor de 740 hebben voor het weekend. Volgende keer kom ik zeker aan.

cornelis-b

Die is zeker shockproof  ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

WYD

Eind van de middag een witte S70 op volans in Oud-Loosdrecht. In diezelfde plaats maar dan een eindje verderop kwam mij een BS 855R tegemoet met "nieuw" kenteken.
Hey rechtuitridder, kun je ook nog 'n beetje sturen!?

BBS

Citaat van: widebody op 16-08-2013 08:18:51
Zojuist op de Rijksweg te Veghel, een groenmetwitte truck. Bordje "Jenny" achter de voorruit.
Kan er maat 1 zijn!
BJ!
Toch maar eens proberen om ergens een bakkie te doen!

Ik kom inderdaad op de N279 bij Veghel aan denderen om nog net ff het stoplicht te halen -wat ook lukt :eusa_dance:- zie ik daar een Miltrans DAF staan wachten aan de overkant. Ik alle zeilen bijzettend om toch alle goederen recht op de pallets te behouden in de bocht zie ik de bestuurder heftig knipperen en zwaaien in die auto... ;D

Ja hoor, Marc!
Even terug geknipperd en gezwaaid maar je :D

Ik zie toch regelmatig een collega van je staan op de Amert 605 te laden/lossen met een CF. ::)
Volvoloos....

volvobug

Citaat van: cornelis-b op 16-08-2013 21:34:54
Die is zeker shockproof  ;D ;D ;D ;D ;D ;D

http://i43.tinypic.com/2m66dqw.jpg
Maar zijn achterruitwisser niet, die is al lam  :azn:
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

dielie850

Nu op de weg van Brunssum naar Kerkrade een zilveren V70R AWD met dubbele pijp zonder sticker.
Kenteken RX GG ** is een hele mooie en nette wagen!

Marc O.

Rond 14u op de weg langs de startbaan van vliegveld Gilze-Rijen, een (zo op het eerste ook hele fraaie) cream yellow 855. Importkenteken met drie letters in het midden, waarvan de eerste twee volgens mij LP waren. Ik stond daar met de camera in de hand naar die overvliegende bejaarde WO2 kisten te kijken :D

Edit: Typo!
...The Nile isn't just a river in Africa...

The Demon

Citaat van: Marc O. op 17-08-2013 15:11:54
Rond 14u op de weg langs de startbaan van vliegveld Gilze-Rijen, een (zo op het eerste ook hele fraaie) cream yellow 855. Importkenteken met drie cijfers in het midden, waarvan de eerste twee volgens mij LP waren. Ik stond daar met de camera in de hand naar die overvliegende bejaarde WO2 kisten te kijken :D
Wat is er veranderd in Nederland sinds mijn vakantie?  ??? :o
Moet ik een inburgeringscursus gaan volgen nu ik bijna 3 weken weg ben geweest?  ;D

Groet,
The Demon.

Marc O.

...The Nile isn't just a river in Africa...

leons850

Vrijdag middag in Geldermalsen kwam ik deze bij de buren van een klant van mij tegen.
De auto ziet er netjes uit  :eusa_clap:

Ik was undercover met een Seat inca.
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

Spin!

Garnet Red V70 met R velgen, al 2x gespot in Oostkapelle (vandaag en gisteren). XS-JB-**

www.vm-parts.nl

elianmars

Vandaag om ca 16:45 uur op de A16 bij Breda, SilverSand 855 met (Onyx?)groene achterklep inclusief forumsticker, kenteken RB-ND-**. Ik ben er een tijdje voor gaan rijden, maar kreeg weinig respons  :'(

verron

Citaat van: The Demon op 17-08-2013 15:25:17
Rond 14u op de weg langs de startbaan van vliegveld Gilze-Rijen, een (zo op het eerste ook hele fraaie) cream yellow 855. Importkenteken met drie cijfers in het midden, waarvan de eerste twee volgens mij LP waren. Ik stond daar met de camera in de hand naar die overvliegende bejaarde WO2 kisten te kijken :D
Moet ik een inburgeringscursus gaan volgen nu ik bijna 3 weken weg ben geweest?  ;D

Groet,
The Demon.

Heb je die nu nog niet gehad dan? ;D
850 T5 Blackstone (=exit)
V70XC 2.5T Dark bleu Pearl (=exit)
S70 2.4 10V Smoke Silver zoonlief
V50 1.8 Saville Grey Pearl
855 R AT  Bright Red zoonlief/pa (soon to be here)

The Demon

Citaat van: verron op 18-08-2013 17:50:07

Groet,
The Demon.

Watteuh? Ikkie niet begrijpie niet  :eusa_think:

Groet,
The Demon.

BBS

Citaat van: The Demon op 18-08-2013 17:58:43
Citaat van: verron op 18-08-2013 17:50:07

Groet,
The Demon.

Watteuh? Ikkie niet begrijpie niet  :eusa_think:

Groet,
The Demon.
Hup terug naar waar je weggekomen bent!  :evil:
Je mag weer komen als je de Nederlandsche taal beheerscht ;D
Volvoloos....