Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Rob850turbo

Vandaag Volvobug gespot in Enschede .

volvobug

Citaat van: Rob850turbo op 18-09-2013 19:00:55
Vandaag Volvobug gespot in Enschede .
Ja, kan niet missen als ik op jouw bedrijfsterrein parkeer  ;D Was leuk om even kennis te maken en je stekkie gezien te hebben. en nog bedankt voor de 'goodies'  ;D
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

Rob850turbo

Spin!

Dark Grey V70 2.5T kenteken dacht ik...XB-FF (ofzoiets). A2 omstreeks 8.15u

Je viel al op toen je met een rotgang de A2 op reed (oprit vanuit Kerkdriel Ri Utrecht). Voordat ik het door had zat je op de linkerbaan. In de wetenschap dat de linkerbaan op dat punt echt de langzaamste strook is, kwam ik naast je rijden. Wat me verbaasde is dat je een stuk of 5-6 kinderen in de auto had zitten van een jaar of 7 รก 8, waarvan 2 in de achterbak...en je had geen 3e bankje mevrouw!  :eusa_hand:

GA JE SCHAMEN!

www.vm-parts.nl

twotone

En zulk soort mensen durven nog te beweren dat de kinderen hun allesje zijn  :eusa_wall:
Het oneindige alter 1 project, wie begint daar nou toch aan.. :P

Galactica

Vandaag op A20 PG-xx-05 rond 14.15 uur
Rode R met beige bekleding, forum sticker.

StefanCJ

Gisteren rond 1230 op de A12 richting Utrecht, een blauwe V70 zonder sticker. Stuk mee samen gereden en gezwaaid. Toevallig een forummer?

jurrienth

vandaag bij ROC in hengelo op de parkeerplaats naast school een zilveren C70 2.4T (tx-sv-..) met een 'glanerbrug' stikker op de achteruit! iemand van hier ?

Martin-R

Vandaag Rob850turbo gespot, en als hij akkoord gaat met mijn bod morgen weer :P

Rob850turbo

Vandaag Martin-R gespot bij mij in de straat. en morgen ga ik hem weer spotten

Martin-R

Tot morgen ;)

Zojuist bij Utrecht afslag Maarsen een rode, vermoedelijk mede forummer gespot.
Kenteken js-xt-..

En volgens mij ga ik straks nog iemand spotten :P

Pietje Precies

Kort geleden op de Groot Hertoginnelaan in Den Haag, deze prachtige V70!

Daily: V70 2.5 handgeschakeld, bj 1998, Vialle LPi, 252.000km, Garnet Red Metallic, 16'' Columba's, beige volleer, roofrails, achterspoiler

Hobby: V70 2.0T automaat, bj 2007, 70.000km bij aanschaf, Magic Blue Pearl, 17'' Orestes, beige volleer, roofrails, achterspoiler

cornelis-b

Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

pwberg

Half uurtje geleden op het terrein van Vrederust in Bergen op Zoom / Halsteren; een bordeaux-rode 855 / V70.

Meende in de vluchtigheid een forumsticker op de achterruit te ontdekken.

Wie-o-wie?
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

san

Rode 855 R op de N240 Medemblik vanmorgen.
Blauw/groen/grijze?? V70 met xenon en spoilert,mooi ding ri Lelystad vanaf A6.vanmiddag