Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Tjalling

vaandaag rond kwart voor 5 op de bruistenssingel in den bosch een 855 met donkere velgen, je keerde bij de stoplichten.

wie was u
laat mij maar gek zijn,dat bevalt me hardstikke goed

Sbv

In Oosterhout vanmiddag rond 1545 op de Boedingen bij de kinderopvang. Nautic Blue V70 met sticker. Kenteken niet onthouden.
Ik stond met de banaan 200 m verder naast de Volvo dealer(bij de Renault dealer dus)

Martin-R

En dan spot je T_w zonder dat we door hebben dat we in dezelfde ruimte, nog geen 10m van elkaar af zitten.
Gelukkig dat zijn collega's zich af vroegen of hij een awd had gekocht

Edit,
Na enig facebook contact zitten we niet 10M uit elkaar. Hij zit paar verdiepingen lager, haha oops! En ik maar lachen naar iemand die op zijn Facebook foto lijkt!

Rutger

Citaat van: Sbv op 25-09-2013 22:24:53
In Oosterhout vanmiddag rond 1545 op de Boedingen bij de kinderopvang. Nautic Blue V70 met sticker. Kenteken niet onthouden.
Ik stond met de banaan 200 m verder naast de Volvo dealer(bij de Renault dealer dus)
Dat was mijn vrouw. Klopt haar verhaal iig dat ze daar een cursusmiddag had. :-)

volvobug

Citaat van: Rutger op 26-09-2013 13:42:36
Dat was mijn vrouw. Klopt haar verhaal iig dat ze daar een cursusmiddag had. :-)

;D ;D

Het grote "controleer elkaar of je partner"- topic  8)
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

Sbv

Citaat van: Rutger op 26-09-2013 13:42:36
Citaat van: Sbv op 25-09-2013 22:24:53
Mooie controle zo

StefanCJ

Citaat van: Martin-R op 25-09-2013 08:37:45
Aan de muijnk keizerlaan (oid) in Utrecht zie ik altijd wel 1/2/3 v70/850 auto's staan. Iemand, of meerdere van hier?

Volgens mij niet, zitten ook nergens forumstickers oid op. Staan er altijd wel een paar overigens.

Martin-R

Stefan, vandaar dat ik het ook dacht :)

t_w

Citaat van: Martin-R op 26-09-2013 11:13:43
En dan spot je T_w zonder dat we door hebben dat we in dezelfde ruimte, nog geen 10m van elkaar af zitten.
Gelukkig dat zijn collega's zich af vroegen of hij een awd had gekocht

Edit,
Na enig facebook contact zitten we niet 10M uit elkaar. Hij zit paar verdiepingen lager, haha oops! En ik maar lachen naar iemand die op zijn Facebook foto lijkt!

Zal m'n collega's eens vragen of ze nog oogcontact hebben gehad met de geluidstechnicus ;)

Martin-R

veerijder

Zojuist op de A32 bij meppel ingehaald door een zwarte V70
Ik in witte volvo FH12

marc-850

Vanmorgen rond 12.00 uur zat ik op de Sint Annastraat in Nijmegen, vanaf het Radboud Ziekenhuis tot het Keizer Karelplein, achter een CY 855, ..-LR-GZ. Geen forumstikker. Kentekenhouder van Hennes Nijmegen. Misschien toch een bekende van hier?

Kort daarna bij Bijsterhuizen (de rotonde met de kubussen) kwam me een 855 tegemoet.
Kleur: volgens mij aubergine of antraciet.
Type: geen idee
Forumstikker: ?
Kenteken: niet op gelet
Bestuurder: keek aandachtig mijn kant op  ;D

Thys

Gisteren een donker(groen?)e 855R bij ASL aan de Zonnebaan in Utrecht, bekende?

FrankvdAa

Vandaag rond het middaguur een blauwe V70 (TD-VS-xx)  met elandsticker achterop in Ledeacker.

Ik undercover op de witte Colnago ;)

Iemand van hier?
'21 Volvo V90 T8 AWD R-Design, Platinum Grey, B&W, niveauregeling
'03 Honda CB600F (Hornet)
'98 Volvo S70 R, Black Stone, 18T, groene 440cc injectoren, manual swap M59, 3" Ferrita 100cpi DP, 2.5" Ferrita catback, iPD RIP-kit, iPD swaybars, Schutten custom tuning
'96 Volvo 460 1.8i Luxury Line, '92 Volvo 440 GLT 1.7i
--
Weblog    Volvo x70 R-register

Brick90

Vandaag om 13.49 KIM met de R gespot voor de stoplichten in Gorinchem. Ik stond undercover in een witte transporter recht tegenover je  :eusa_whistle: