Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

KIM

Op naar de fysio...  ;D

innocenti

Citaat van: FrankvdAa op 27-09-2013 18:20:25
Vandaag rond het middaguur een blauwe V70 (TD-VS-xx)  met elandsticker achterop in Ledeacker.

Ik undercover op de witte Colnago ;)

Iemand van hier?
Klink als mijn auto. Grijze elandsticker?

Edit. Ben niet in Ledeacker geweest. Mijn nrbord eindigt op een 1. Tjalling heeft ook TDVS, maar is zwart en eindigt op een 4.

san

Vanmorgen A1 BP Muiden CY 855, ook een zwarte 854 T5-R met sticker en kort lontje op de Kramatweg Amsterdam. ;) gespot.

Tjalling

Citaat van: innocenti op 27-09-2013 20:49:50
Vandaag rond het middaguur een blauwe V70 (TD-VS-xx)  met elandsticker achterop in Ledeacker.

Iemand van hier?

Edit. Ben niet in Ledeacker geweest. Mijn nrbord eindigt op een 6. Tjalling heeft ook TDVS, maar is zwart en eindigt op een 4.

sterker nog de mijne eindigt zelfs op 2 vieren  ;D
laat mij maar gek zijn,dat bevalt me hardstikke goed

FrankvdAa

Citaat van: Tjalling op 27-09-2013 21:29:36
Citaat van: innocenti op 27-09-2013 20:49:50
Vandaag rond het middaguur een blauwe V70 (TD-VS-xx)  met elandsticker achterop in Ledeacker.

Iemand van hier?

Edit. Ben niet in Ledeacker geweest. Mijn nrbord eindigt op een 6. Tjalling heeft ook TDVS, maar is zwart en eindigt op een 4.

sterker nog de mijne eindigt zelfs op 2 vieren  ;D

Was geen R en was zo'n rechthoekige elandsticker zoals er twee op de auto van Tjalling zitten/zaten. Het was de vierendertig...
'21 Volvo V90 T8 AWD R-Design, Platinum Grey, B&W, niveauregeling
'03 Honda CB600F (Hornet)
'98 Volvo S70 R, Black Stone, 18T, groene 440cc injectoren, manual swap M59, 3" Ferrita 100cpi DP, 2.5" Ferrita catback, iPD RIP-kit, iPD swaybars, Schutten custom tuning
'96 Volvo 460 1.8i Luxury Line, '92 Volvo 440 GLT 1.7i
--
Weblog    Volvo x70 R-register

Risjat

Regelmatig, tussen 16.00 en 17.00 in Hengelo, met opvallende grote forumstickers op de lip en op de achterruit, vanaf het Troelstraplein richting de Weideweg in Hengelo.

Rob850turbo

Net MickeyQR gespot vlak bij de cateringweg op Schiphol

Martijn_B

N208 bij Zandvoort, een mat zwarte 850 met donkere wielen en glimmend uitlaatstuk
Volvo 850 T-5R, MT. Mod's: Wiseco zuigers, H-profiel drijfstangen, S60 2001 cilinderkop, 3-angle valve seats, M59H met sper, GTX3071r turbo, 650cc Bosch injectoren, 60mm IC, 3" custom in-en uitlaat, Schutten Software

KIM

Vanmiddag een DOP R met aanhanger in Leerdam. We staken handjes op naar elkaar.
Zit je ook op dit forum?

pwberg

Vanmiddag een grijze V70 in Bergen op Zoom bij de stoplichten bij Bakker Groffen.
We keken elkaar zeer doordringend aan  ;D

Iemand van hier?
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Kapitein Haak

Vandaag rond 12u aan het station in Sliedrecht een 855dop :eusa_think:
Wat nou downsizen...... Groet, Jef

Vulk

Gisterenavond Pierre gespot op de rijksweg in Lendelede. Ik dacht eerst dat er een XC70 afkwam met die bullbar!

Wij waren helaas undercover in de grasmaaier van mijn vrouw, we hadden een feestje. ;D

Laguna-S60R

Net op de N50 richting emmeloord een donkere/bruine V70 classic met van die zwarte projector koplampen.

Had een Volvo-forum sticker op het achterraam dacht ik te zien. Maar wie weet ook hier bekend?
S60 2.4I 170PK LPI Sports Edition

S60Register

Martin-R

Op weg naar Utrecht, in de file bij Barneveld wel 3 v70 classics gezien.
Wie stonden er nog meer?

Ik was (niet geheel) underciver in de Show Night bus

BBS

Vanmiddag tegen 17.30 uur een rode 855 met spoiler en boot(je) met slagroomklopper ;D
De 855 stond te wachten bij de "beukersluis" en reed richting Meppel. Jij draaide de A32 ri Lankhorst.
Zo van afstand was het een leuke rooie, echter van dichtbij heb ik hem niet kunnen zien. Zaten 5-6 auto's tussen ons...
Iemand van hier  ???
Volvoloos....