Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Thys

Leeuwarden, kruising Zuiderburen, een groene T5-R estate met getint glas. Iemand van hier?

cornelis-b

Rond 13:00 een Zwarte V70R parkeerterrein Makro Beverwijk, iemand van hier? Was een mooie wagen!
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Died850

Vandaag rond 10:45 op het industrieterrein in Hilversum naast de gamma een rode 855R gezien met licht interieur.
Volgens mij zag ik een forum stikker, maar weet dit niet zeker aangezien ik te gemoed reed.
Iemand van hier?

Arnie82

Citaat van: hertogjan6 op 17-12-2013 20:07:25
Citaat van: pwberg op 17-12-2013 19:55:32
Citaat van: volvobug op 17-12-2013 19:39:54
Was hij/zij te voet, op de fiets, met een auto? En welk merk/type dan?
:eusa_whistle:

Whoopsie....... :eusa_wall:  
Rode 855, verder geen bijzonderheden.......

Citaat van: V70 classic op 17-12-2013 19:48:55
Regio BoZ spot nu ook.
Gaat het er nu van komen  :eusa_think:

Regelmatig hoor, rijden hier genoeg 850/x70's, maar weinig forumleden.......  :eusa_whistle:
hier in zwolle ook zat alleen allemaal zonder sticker :(

Rij ook in de omgeving van Zwolle en inderdaad zonder sticker... Denk dat mijn V70 "XC style" de rijders hier wel opvalt zonder de stickers :eusa_think:
'08 V50 2.0D / Summum / Electric Silver 477 / VolvoTune(d) / Dynaudio / RTI / 17" Freja dark grey

leons850

Ook ik rij regelmatig door zwolle, genoeg volvo's maar weinig stickers.
Ik ben zelf ondanks de sticker daar ook nog niet gespot.
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

blauweroffel

Wordt ook nooit gespot in Zwolle, en ook niet op de weg er naar toe, nl vanaf Almelo. :eusa_think:
en rij hier toch zeer regelmatig

BR

hertogjan6

Citaat van: blauweroffel op 20-12-2013 18:36:14
Wordt ook nooit gespot in Zwolle, en ook niet op de weg er naar toe, nl vanaf Almelo. :eusa_think:
en rij hier toch zeer regelmatig

BR
idd heel overijssel waar wij met de 855 komen geen sticker zelf tot nu toe 2x gespot 1 met foto .. (naar mij wetende) :(

Regelmatig zie je marco en zag je ivo voorbij klappen ;D
~ Volvo 855 2.5 10V      144pk      AUT      95    423: Autumn Gold

~ Volvo 854 2.3 T-5       300pk       MT       94    601: Red

~ Volvo 854 R                +300pk     MT       96    019: zwart

heutink

;D
je kunt eens naar Twente komen...............
;D
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

jwrtuning

Het afgelopen jaar reed ik elke woensdag van Enschede naar Katwijk en weer terug.. Nog geen een keer gespot :( Kom zelf ook weinig of geen stickers tegen op die route eerlijk gezegd.
Vanaf volgend jaar januari rijd ik elke dag op en neer van Enschede naar Aalten/Lichtenvoorde, eens zien of er meer te spotten valt in deze regio :)

benjy

Ik rij op de bus (ov) ik zie ook weinig stickers heb er uiteraard zelf wel 1 op de auto maar ben nog niet gespot maar daar kan zomaar verandering in kunnen komen.

Rob850turbo

V70 laser blue op de A1 bij de witte bergen

Bijzonder fraai

Kingfisher

Afgelopen donderdag tijdens lunchtijd bij "De Steiger" op Papendorp Utrecht.

Wie o wie met een V70 diesel kenteken **-XT-KL en een grote Eland sticker op de kofferklep?

Laguna-S60R

Vandaag naar Nieuwegein geweest, onderweg een aantal leuke X70's en 850's gespot. Helaas geen kentekens meer bij de hand.

Van 1 auto heb ik een foto gemaakt:

wie o wie?
S60 2.4I 170PK LPI Sports Edition

S60Register

Jeroentjuh

In Zutphen vlakbij het ziekenhuis een CY 854 gespot.

En al een aantal maal voor een rode 854 met xenon gereden.
Met volgens mij de knipperlichten en stadsdichten andersom aangesloten, dus 21 watt knippers die als stadsdicht branden en de 5 watt die als knipperlichten dienst doen....

Bouke

Vanochtend op de splitsing A 20 / A13 een V70 dubbele pijp ,moondust met stikker gezien door Nathalie. Die zat in een V70 cassis