Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

maruska

vanmiddag gespot : CY, kenteken weet ik niet meer... ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

twotone

Een CY heeft me een heel stuk gestalkt richting het autotron, voelde me niet op mijn gemak..  :eusa_shifty:  ;D
Het oneindige alter 1 project, wie begint daar nou toch aan.. :P

BartSluijs

Gisteren in Heenweg/'s Gravezande, TD HD geloof ik, S70 safron pearl, je keek nog even achterom geloof ik.
Zolang je alles met een glimlach kunt bekijken, zijn de meeste dingen leuker, leuker dan ze lijken.

Sbv

Rond 1650 op de A15 thv Hardinxveld richting Rotterdam een zwarte 850 T-5R met sticker. RijnsT5R ?
Ik was met de Laserblue en kwam je voorbij.

Rijns_t5r

Klopt sbv,blijft mooi zoon laserblue hoor.
Zag er strak uit hoor !
Maar wat is er met jou rechter voet?   ;)

Gr Robert
WAAROM MAKKELIJK DOEN ALS MOEILIJK MOOIER IS

marcelV70R

Citaat van: Sbv op 31-08-2014 17:19:31
Rond 1650 op de A15 thv Hardinxveld richting Rotterdam een zwarte 850 T-5R met sticker. RijnsT5R ?
Ik was met de Laserblue en kwam je voorbij.

hehe, en vanmiddag zat Robert nog te klagen dat hij NOOIT gespot werd!!! ;D ;D

Marcel

Lunadust

Citaat van: Rijns_t5r op 31-08-2014 17:27:46
Zag er strak uit hoor !

Gr Robert

Sander kennende had ie plots opkomende erg plaatselijke kramp
Techneut, geen dichter.

Nordschleife850R

Gisteren bij Bloemendaal aan zee ;D

Sbv

Citaat van: Rijns_t5r op 31-08-2014 17:27:46
Zag er strak uit hoor !

Gr Robert
Niets mis met mijn voet, had zin om sprintje te trekken  ;D al dat getut op de weg

leons850

Van wie was de zwarte T-5R estate in nood op de A50 (geloof ik) terug van de T-5R meet in Rosmalen die ik even had geholpen met haar ruitenwisser?
Ben wel benieuwd of hij het gered had naar huis, en wie je was/bent. ;)
Kenteken en of sticker weet ik niet meer, wel weet ik dat er een extra R'tje er bij opgeplakt stond op de kont.
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

Bouke

Dat is Joost geweest  ;)

hertogjan6

ten eerste.....in zwolle (binnenstad rotonde) half 7? 854R blackstone USA knipper op staal (oude van mike?)

ten tweede iets verderop (bij de nieuwe rotonde) een Blauw/Groenige 855 met Xenon en Led in de knippers...

ten derde richting Meppel (kwartier later) kwam CorB voorbij schieten richting Zwolle (je reed voor een Rode 740 met een gele eland in de grill) iets verder een later daarna bij Meppel een BS V70 (R?) zonder spoiler jij ging ook richting Zwolle :D

Wie O wie!?

ik zat undercover in een Groene Toyota Yaris :D
~ Volvo 855 2.5 10V      144pk      AUT      95    423: Autumn Gold

~ Volvo 854 2.3 T-5       300pk       MT       94    601: Red

~ Volvo 854 R                +300pk     MT       96    019: zwart

CorB

Citaat van: hertogjan6 op 02-09-2014 01:00:10
ten eerste.....in zwolle (binnenstad rotonde) half 7? 854R blackstone USA knipper op staal (oude van mike?)

ten tweede iets verderop (bij de nieuwe rotonde) een Blauw/Groenige 855 met Xenon en Led in de knippers...

ten derde richting Meppel (kwartier later) kwam CorB voorbij schieten richting Zwolle (je reed voor een Rode 740 met een gele eland in de grill) iets verder een later daarna bij Meppel een BS V70 (R?) zonder spoiler jij ging ook richting Zwolle :D

Wie O wie!?

Dat zal 'mevrouw CorB' geweest zijn dan. Dat 'schieten' zal ik eens een goed gesprek over hebben :)

Cor

hertogjan6

Citaat van: CorB op 02-09-2014 09:02:16
Citaat van: hertogjan6 op 02-09-2014 01:00:10

Wie O wie!?

Dat zal 'mevrouw CorB' geweest zijn dan. Dat 'schieten' zal ik eens een goed gesprek over hebben :)

Cor
;D  ;D jaa pas maar op  :azn: ;D
~ Volvo 855 2.5 10V      144pk      AUT      95    423: Autumn Gold

~ Volvo 854 2.3 T-5       300pk       MT       94    601: Red

~ Volvo 854 R                +300pk     MT       96    019: zwart

BasV70

Vanavond om even na zessen op de parkeerplaats bij de Jumbo in  Leusden een nette saffraan V70 R op donkere comets. Beezzzzzzz ??? Mijn V70 stond er tegenover.

Gr.
Bas