Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Rainbird

Lopen of taxi / bus wordt ook veel gedaan hier in de omgeving

Silverarrow

Vanavond op de A50 een BS 855 T-5R ..-XN-SN. Erg mooie wagen!

maruska

dat is cees van gils volgens mij
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Silverarrow

Citaat van: maruska op 19-09-2014 21:33:05
dat is cees van gils volgens mij

Dat is 'm inderdaad, kwam ook een mooi geluid uit.

Jeroentjuh

De Polestar S60 van vcnl..... De hele dag te bewonderen op mijn werk ;D

widebody

Daarnet in Nuth op de Markt gezien: een grijze 855 GLE met forumsticker. **-GR-HH
Na de boodschappen in de auto gezet te hebben zag ik de bestuurder wegrijden, gauw nog even aangesproken. Bleken de auto net twee dagen te hebben, ouder echtpaar. Aardige mensen, hebben voorheen een 740 gehad. ivm Bakschade ingeruild op de 855. Gingen dacht wel naar de VKB. Waren nog niet lid van het forum.

Van wie is deze geweest? Nette auto.

dielie850

Citaat van: widebody op 20-09-2014 11:05:02
Daarnet in Nuth op de Markt gezien: een grijze 855 GLE met forumsticker. **-GR-HH
Na de boodschappen in de auto gezet te hebben zag ik de bestuurder wegrijden, gauw nog even aangesproken. Bleken de auto net twee dagen te hebben, ouder echtpaar. Aardige mensen, hebben voorheen een 740 gehad. ivm Bakschade ingeruild op de 855. Gingen dacht wel naar de VKB. Waren nog niet lid van het forum.

Was het toevallig GR HH 01?
Dan was het de oude auto van Natasja  die we hebben doorverkocht naar de overbuurman van mijn ouders.
Die heeft hem een paar eeken ingeruuld op een N XC :D

dielie850

Nu net voor centrum in Almere  op een parkeerplaats een hele mooie zilveren V70(R) op Cpmets ;D

LeoZandvliet

Omstreeks 10:35 uur vandaag in Alphen a/d Rijn ter hoogte van de Albert Zweitzebrug, een zilveren V70 classic T5 met verduisterde achterramen en blauwachtige Xenon?
Volvo 850 2.3 T-5R DOP - 1996

Silverarrow

Vandaag rond half 4 bij Lichtenvoorde een CY 855 T-5R met donkere/zwarte achterlichten. Je reed Lichtenvoorde binnen net na het Texaco tankstation.

widebody

Citaat van: dielie850 op 20-09-2014 17:34:16

Dan was het de oude auto van Natasja  die we hebben doorverkocht naar de overbuurman van mijn ouders.

Weet ik niet precies meer, Jeroen. Volgens mij een AT, kan dat? grijs met Perfo's.

)()()sT

widebody

Citaat van: )()()sT op 20-09-2014 18:46:57
http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,49862.0.html

:)

Zou 'm zomaar kunnen zijn. Was een ouder echtpaar. Ronde de pensioengerechtigde leeftijd. Wisten nog niet of ze het forum ook gingen bezoeken ;D.

dielie850

Citaat van: widebody op 20-09-2014 18:44:17
Citaat van: dielie850 op 20-09-2014 17:34:16

Weet ik niet precies meer, Jeroen. Volgens mij een AT, kan dat? grijs met Perfo's.
Het was een handbak met R interieur ;D

widebody

Dan is het mss een andere geweest :P.