Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

widebody

Vanmiddag en DOP T5-R 855 op de N291. Met Ring-sticker, geen forumsticker.

Wie was dat? Heb geknipperd met de dikke DAF.

pwassink

Vanmiddag volgens mij Jasper zien tuffen in lochem rijdend in een een nogal retro Ptt auto ?
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

nardgilsing

Meerdere keren al gespot in de parkeergarage van woontoren De Admirant in Eindhoven, Donkerblauwe V70R met licht interieur en sticker SX-JJ-** 

grijzev70tdi

Citaat van: pwassink op 07-01-2015 21:06:10
Vanmiddag volgens mij Jasper zien tuffen in lochem rijdend in een een nogal retro Ptt auto ?

Jup klopt. Was mijn vervoer afgelopen week.
Grolsch, het klinkt al lekkerder

Marc O.

Citaat van: nardgilsing op 08-01-2015 18:52:28
Meerdere keren al gespot in de parkeergarage van woontoren De Admirant in Eindhoven, Donkerblauwe V70R met licht interieur en sticker SX-JJ-** 

Die zul je daar iedere werkdag kunnen zien tijdens kantooruren, behalve als ik vrij ben. Wij zitten in het kantoor erboven :D
...The Nile isn't just a river in Africa...

Lunadust

Net op RTL 7 bij wegmisbruikers of stop politie

Een DOP 854 R? Het was een opname van al even terug, bij a15/a50
Is nog steeds van dezelfde eigenaar als toen.
Maakte geen overtreding maar werd "weggedrukt" door oom agent.
$$-TF- 63
Techneut, geen dichter.

Silverarrow

Citaat van: Marc O. op 08-01-2015 19:03:19

Die zul je daar iedere werkdag kunnen zien tijdens kantooruren, behalve als ik vrij ben. Wij zitten in het kantoor erboven :D

Dan heb ik je ook al eens voor het station richting Helmond zien rijden volgens mij.

Marc O.

Citaat van: Silverarrow op 08-01-2015 21:59:42
Citaat van: Marc O. op 08-01-2015 19:03:19

Dan heb ik je ook al eens voor het station richting Helmond zien rijden volgens mij.

Dat betwijfel ik, daar kom ik eigenlijk zelden.
...The Nile isn't just a river in Africa...

pwassink

Citaat van: grijzev70tdi op 08-01-2015 18:57:13

Meende t al, maar zag je erg laat, was op jacht naar de graanweg ofzoiets .,. En dus overal mee bezig En aan de kijk
(al die gekke nieuwe namen daar ook overal ..)

Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

arjenT5R

afgelopen dinsdag ochtend... V70R zwart op de a58... ikke druk gezwaaid vanuit mijn 940.
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

grijzev70tdi

Citaat van: pwassink op 09-01-2015 00:40:11
Citaat van: grijzev70tdi op 08-01-2015 18:57:13

Meende t al, maar zag je erg laat, was op jacht naar de graanweg ofzoiets .,. En dus overal mee bezig En aan de kijk
(al die gekke nieuwe namen daar ook overal ..)

Je reed ook erg rustig volgens mij. En die nieuwbouw ken ik ook lang niet allemaal.
Grolsch, het klinkt al lekkerder

combinedforces

Er stond hier net een V70R met sticker op de Rompertdreef in Den Bosch. SL-RD-XX.

The Demon

Daarstraks om 16:30 kwam ik met Olijfje naast een andere DOP 850 te staan voor het verkeerslicht op de Driemerenweg bij het Rottepolderplein.
Pas toen ik even een toetertje gaf had je door dat er een 850 naast je stond  ;D
Kenteken PR-TX-**

Wie oh wie?

veerijder

Net in Zwolle op de route marslanden naar Meppelerweg een grijze v 70

freek-t

Citaat van: The Demon op 09-01-2015 17:16:11
Daarstraks om 16:30 kwam ik met Olijfje naast een andere DOP 850 te staan voor het verkeerslicht op de Driemerenweg bij het Rottepolderplein.
Pas toen ik even een toetertje gaf had je door dat er een 850 naast je stond  ;D
Kenteken PR-TX-**

Wie oh wie?

Dat was ik Walter, degene van wie je de zijknippers overnam...  ;D
Heb nu pas door dat jij het was...

Na je 'toetertje' had ik inderdaad pas door dat je naast me stond. Had meer oog voor die Golf die voor me stond en me afsneed... L*L!  >:(
Volvo 850 R Estate 1996.