Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

peteRRR

Zwarte 850 zonder koffer spoiler en stikker links onder de op de achterruit,mistlampen an.
Kruising voor meubelboulevard Utrecht.

Volgens mij een keer met het treintje naar de Elandrun mee geweest?
Kan het ook mis hebben. ;D

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Auk

Gisterenavond in de Biltstraat (Utrecht) rond 19u(?) een zwarte 855. Mooi geluid!

NJ-LF-##
Auke
Volvo. for life

Auk

Er rijdt in Utrecht overigens ook een héél mooie zwarte 854R rond.

NZ-DR-##

Wie o wie?
Auke
Volvo. for life

Blackfox

Zojuist de V70 van Hans Duiven gespot nabij wilhelminapark Meppel ;D
Had de S60 er even achter geparkeerd. :)
Of was het iemand anders?

Silverarrow

Citaat van: san op 07-01-2016 11:01:16
De JV PT .. in Tilburg centrum..855 T-5R.

Zwart? Dan ben ik 'm waarschijnlijk vandaag tegen gekomen.

The Demon

Vanmiddag Jeanine van NickGr bij Maarsen op de A 2 gespot, ik knipperde nog met het vrachtwaggeltje achter haar maar geen reactie  :'(

UserID25761

Citaat van: The Demon op 08-01-2016 19:24:05
Vanmiddag Jeanine van NickGr bij Maarsen op de A 2 gespot, ik knipperde nog met het vrachtwaggeltje achter haar maar geen reactie  :'(

Wat voor auto Walter?  Want die stinkdiesel staat al sinds gisteravond hier voor de deur hoor  :eusa_think:

Edit: en Jeanine zal heus wel naar je zwaaien hoor, ze heeft geen hekel aan je  :P

The Demon

Citaat van: NickGR op 08-01-2016 19:25:30
Vanmiddag Jeanine van NickGr bij Maarsen op de A 2 gespot, ik knipperde nog met het vrachtwaggeltje achter haar maar geen reactie  :'(

Wat voor auto Walter?  Want die stinkdiesel staat al sinds gisteravond hier voor de deur hoor  :eusa_think:

Edit: en Jeanine zal heus wel naar je zwaaien hoor, ze heeft geen hekel aan je  :P
Dan rijdt er dus nog zo'n stinkerd in de rondte met bijna hetzelfde kenteken en een dubbelgangster van Jeanine.  ::)

Edit: dat weet ik, ik reed ook achter dat ding en kan, mag en wil niet harder dan 85.

UserID25761

Citaat van: The Demon op 08-01-2016 19:29:31
Citaat van: NickGR op 08-01-2016 19:25:30
Vanmiddag Jeanine van NickGr bij Maarsen op de A 2 gespot, ik knipperde nog met het vrachtwaggeltje achter haar maar geen reactie  :'(

Wat voor auto Walter?  Want die stinkdiesel staat al sinds gisteravond hier voor de deur hoor  :eusa_think:

Edit: en Jeanine zal heus wel naar je zwaaien hoor, ze heeft geen hekel aan je  :P
Dan rijdt er dus nog zo'n stinkerd in de rondte met bijna hetzelfde kenteken en een dubbelgangster van Jeanine.  ::)

Edit: dat weet ik, ik reed ook achter dat ding en kan, mag en wil niet harder dan 85.

die dingen zijn ook niet uit te roeien hoor  :P

san

Citaat van: Silverarrow op 08-01-2016 17:35:20
Citaat van: san op 07-01-2016 11:01:16
De JV PT .. in Tilburg centrum..855 T-5R.

Zwart? Dan ben ik 'm waarschijnlijk vandaag tegen gekomen.

Yep een zwarte

Miel850

Zojuist een 855 (ik meen aubergine pearl) aan de LPG bj de Totall in Maasmechelen. Belgische platen KAD-XXX en een volvoforum plakkert. Ik met de DOP aan de benzine bij de Lukoil ernaast. Nog een vingertje opgestoken (nee, niet die).
Of ik getrouwd ben? Nee, mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen.

jan-willem

bijzondere ontmoeting

http://i63.tinypic.com/2zywpx3.jpg

BoschR

Vandaag in Elst( Overbetuwe) op het dorp een zwarte 850 T5 sedan met een klein forum logo naast T5.
En op de tegengestelde weg (hij richting Kronenburg Arnhem) een c70 Saffron.

Wie o wie?

The Demon

Vandaag rond 14:30 een saffron V70R die door de Rollandstraat in Haarlem kwam denderen met ruim het dubbele van de toegestane 30 km/h.

SnoobyDoo

Vanmorgen rond 08.30 ingehaald door een fraaie blauwe V70R AWD, kenteken 96-xx-xx.
Ik was in de DOP T-5R. Wie was u?
Richie: All right! Take it easy you bitch! I mean, Your Bitchness..I mean Lady Bitch of, oh God Eddie, what do you call them? Eddie: Jugs, what do you call em?