Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

widebody

Citaat van: ramonmartin op 13-02-2016 10:46:25
Citaat van: widebody op 10-02-2016 17:54:02
Wie reed er met een Estate-banaan vanmorgen om 03:45 terhoogte van Susteren? Ging met een redelijk tempo.

Ik zat in 't rijtje vrachtwagens op de rechterbaan.(Stom inhaalverbod, om die tijd)

Weet je zeker dat het cy was en niet wit? Tijdstip en tempo klopt namelijk wel, en ik meen iets van een Miltrans combinatie gezien te hebben.  ;)
Hey Ramon.

Dacht dat jij jezelf kwelde met een Renooit? Toch weer verstandig geworden dan. In het vage licht van de koplampen dacht ik een CY te zien. Kan natuurlijk ook wit geweest zijn ;D. Werk je niet meer bij Limpie dan?

Died850

Gisteravond rond 01:00 op de A27 vanaf Vianen richting Utrecht werd ik vlak voor de afslag van de A27 naar de A28 (vrij vlot :P) ingehaald door een zwarte V70N waarbij het leek alsof er een forum sticker opzat. Je sloeg af richting Amersfoort.
Toevallig iemand van hier indien ik de sticker goed zag?

ramonmartin

Citaat van: widebody op 13-02-2016 20:37:59
Wie reed er met een Estate-banaan vanmorgen om 03:45 terhoogte van Susteren? Ging met een redelijk tempo.

Ik zat in 't rijtje vrachtwagens op de rechterbaan.(Stom inhaalverbod, om die tijd)

Weet je zeker dat het cy was en niet wit? Tijdstip en tempo klopt namelijk wel, en ik meen iets van een Miltrans combinatie gezien te hebben.  ;)
Hey Ramon.

Dacht dat jij jezelf kwelde met een Renooit? Toch weer verstandig geworden dan. In het vage licht van de koplampen dacht ik een CY te zien. Kan natuurlijk ook wit geweest zijn ;D. Werk je niet meer bij Limpie dan?

Tsja Renault :eusa_wall: ding is al bijna een jaar weg, was het zat nadat ik voor de 16de keer terug naar de dealer moest voor iets wat kapot was, laatste geintje was een kapotte turbo na 35000 km, moest maar zelf de helft van de reparatie (1100 euro) betalen volgens Renault, 2 dagen later was het hok weg...

Limpens is ook alweer bijna 2 jaar einde oefening, eerst nog een tijdje met een autotransporter gereden, en nu sinds een maand of 3 bij de Action in Echt, veel meer thuis en bijna hetzelfde inkomen, ik vraag me af wat ik altijd verkeerd gedaan heb :eusa_whistle:

widebody

Citaat van: ramonmartin op 13-02-2016 20:54:11
Citaat van: widebody op 13-02-2016 20:37:59

Hey Ramon.

Tsja Renault :eusa_wall: ding is al bijna een jaar weg, was het zat nadat ik voor de 16de keer terug naar de dealer moest voor iets wat kapot was, laatste geintje was een kapotte turbo na 35000 km, moest maar zelf de helft van de reparatie (1100 euro) betalen volgens Renault, 2 dagen later was het hok weg...

Limpens is ook alweer bijna 2 jaar einde oefening, eerst nog een tijdje met een autotransporter gereden, en nu sinds een maand of 3 bij de Action in Echt, veel meer thuis en bijna hetzelfde inkomen, ik vraag me af wat ik altijd verkeerd gedaan heb :eusa_whistle:

Beter ten halve gekeert dan ....... Welkom terug in Volvoland. Wij hebben een plannert van jullie als chaufeur rondhobbelen, Nick M. :eusa_whistle:. Veel plezier in Action ;D.

JeffreyC

8:15 een NBP V70, vanaf Maastricht ging deze bij het vliegveld de snelweg af en sloeg rechts af richting Beek. Ik geloof een sticker gezien te hebben, kenteken was SH-PZ dacht ik. Ik stond undercover om links af te slaan.
300 PK 390 NM CY T-5R MT
2.0L, 19T, S60R exhaust manifold, 440cc injectors, 3" downpipe, 2.5" catback, RIP kit, 50mm AL intercooler, Koni STR-T, -40mm Intrax,
Porsche/Brembo BBK, Fasttech software, M66 in progress

Snellebaksteen

Citaat van: Died850 op 13-02-2016 20:41:30
Gisteravond rond 01:00 op de A27 vanaf Vianen richting Utrecht werd ik vlak voor de afslag van de A27 naar de A28 (vrij vlot :P) ingehaald door een zwarte V70N waarbij het leek alsof er een forum sticker opzat. Je sloeg af richting Amersfoort.

Yep!
Dat was ik!
Goed gespot door de vuile achterruit heen zeg!
Ik heb jouw sticker niet gezien in de gauwigheid...
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Died850

Citaat van: Snellebaksteen op 15-02-2016 09:43:30

Yep!
Dat was ik!

Dat klopt, ik was incognito in een BMW 3-serie touring.
Dacht de sticker te zien reflecteren in het licht van een van de lantaarnpalen, en het klopte dus ook!

joeryvaneck

Zaterdag in Barneveld, op industrieterrein de harselaar stond een zwarte 855 met een forumsticker. Zat een relatief nieuw kenteken op waarbij de lettercombi begon met een N. Dus xx-Nxx-x

Snellebaksteen

Citaat van: Died850 op 15-02-2016 10:31:33

Yep!
Dat was ik!

Dacht de sticker te zien reflecteren in het licht van een van de lantaarnpalen, en het klopte dus ook!

Ah, vandaar.
Meestal kijk ik toch heel oplettend uit naar 850/x70's en ik kon me al niet herinneren dat ik iets gezien had.
Dat het vlotjes ging kan wel kloppen; ik ben effe op en neer naar Steenwijk gevlogen om m'n schoonvader te helpen. De arme man was in paniek wakker geworden en wist niet meer hoe het licht aan moest. Z'n oudste dochter durft hij 's nachts niet te bellen want die wordt dan boos maar aangezien hij weet dat ik maar weinig slaap nodig hebt belt hij mij op m'n mobiel. Ik had hem aan de telefoon al een beetje kunnen kalmeren maar het was duidelijk dat er iemand even langs moest komen. Dat doe ik dan maar.
De stop bleek gesprongen door een buitenlamp die vol met water stond. Niks aan de hand dus maar hij wordt echt oud en een beetje dement. Daar is hij zichzelf van bewust maar hij wil nog niet toegeven.  Het wordt zolangzamerhand tijd dat hij gaat nadenken over verhuizen naar een bejaardenhuis maar dat wil hij absoluut nog niet.
Dus dan rij ik effe 460 km in een nachtje heen en weer, daar hebben we tenslotte een diesel voor. Dat ik dan wat harder rij dan normaal is wel het gevolg.

Died850

Ah vandaar. Ach het was ook heerlijk leeg.
Dacht bij mijzelf nog wat doe ik hier nou met 110 op de cruisecontrol op de rechter baan bij een bijna lege snelweg :P.

Hans Duiven

Citaat van: Snellebaksteen op 15-02-2016 11:15:38
Citaat van: Died850 op 15-02-2016 10:31:33

Yep!
Dat was ik!

Ah, vandaar.
Meestal kijk ik toch heel oplettend uit naar 850/x70's en ik kon me al niet herinneren dat ik iets gezien had.
Dat het vlotjes ging kan wel kloppen; ik ben effe op en neer naar Steenwijk gevlogen om m'n schoonvader te helpen. De arme man was in paniek wakker geworden en wist niet meer hoe het licht aan moest. Z'n oudste dochter durft hij 's nachts niet te bellen want die wordt dan boos maar aangezien hij weet dat ik maar weinig slaap nodig hebt belt hij mij op m'n mobiel. Ik had hem aan de telefoon al een beetje kunnen kalmeren maar het was duidelijk dat er iemand even langs moest komen. Dat doe ik dan maar.
De stop bleek gesprongen door een buitenlamp die vol met water stond. Niks aan de hand dus maar hij wordt echt oud en een beetje dement. Daar is hij zichzelf van bewust maar hij wil nog niet toegeven.  Het wordt zolangzamerhand tijd dat hij gaat nadenken over verhuizen naar een bejaardenhuis maar dat wil hij absoluut nog niet.
Dus dan rij ik effe 460 km in een nachtje heen en weer, daar hebben we tenslotte een diesel voor. Dat ik dan wat harder rij dan normaal is wel het gevolg.

Wat een eind karren. Als er nog eens wat is, wil ik best helpen. Ik zit op 10 km afstand.

Snellebaksteen

Tsja, dat is een beetje het probleem, er zijn best meer mensen die even willen helpen, de buurman bijvoorbeeld maar hij is zo achterdochtig en bang als een Duitser op het end van de oorlog dus hij doet gewoon niet open. Voor mij ook niet, daarom heb ik een sleutel, en als ik naar binnen loop zorg ik dat ik hem aan de telefoon heb.
Maar dank je voor het aanbod! Top!

dielie850

Zojuist in Schinveld.
Een blauwe V70 met heldere koplampen, carbonlip onder de voorbumper, XC achterbumper met dubbele pijp, lichte R AWD velgen en belgiesch kenteken.

10klepper

Wie kwam mij zaterdag later in de middag voorbij op de A2 tussen Utrecht en Den Bosch in een zwarte 855 met donkere ramen en een sticker op de achterruit? We hebben even de hand opgestoken naar elkaar.

'99 V70 dop 2.5 10v aut, +/- 333333km, Propus, Comet, IPD, Bilstein, Intrax -4cm, sc901 Dolby surround, ha7400, Dynaudio,  C70 koplampen,  XC-grille, 302 remmen

widebody

Vanmiddag op de Rimburgerweg in Broenssoem, een witte(nouja, witte :eusa_whistle:) 855 tegen gekomen. Met stickert achterop. ;D