Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

dielie850

Nu bij het Tekno Event een DOP 850 PD-SR-** met forumsticker.

BasV70

Vandaag net na twaalven Emiel met de witte op de rondweg Kruiskamp in Amersfoort? Zag er netjes uit zo in het voorbij gaan

Emiel

Klopt! Dagje Amersfoort gedaan 8)

Even verderop bij de kruising van de nijverheidsweg nog een safronnie V70R gespot maar geen kenteken onthouden.

elmarconi

Laserblauwe V70 R (Bertil) in The Wash gezien.
Was al weg toen ik uit de tunnel of wax kwam  ;D
--
Autogas Inside . . .

bertilv70

Citaat van: elmarconi op 14-05-2016 22:40:44
Laserblauwe V70 R (Bertil) in The Wash gezien.
Was al weg toen ik uit de tunnel of wax kwam  ;D
Moest idd ff snel, jammer dat ik al weg was. Die van jou glimt ook weer?

///Marco

Gisteravond bij Wokpalace in Kessel een zwarte V70R die netjes geparkeerd stond naar de rode.  :)

Bouke

Rond 18:00 in Rotterdam Overschie op de Abtsweg een DOP 850 10v estate met sticker

Marc O.

Volgens mij Adriaan gespot op de Diefdijk. Reed je tegemoet met KIM in mijn zwarte N bij het uitzetten van (teaser) de Hollandse Waterlinie rit.
...The Nile isn't just a river in Africa...

V70R^2

Ik had jullie gezien ja! Net te laat herkend om nog te seinen.

Easterboy

Afgelopen zaterdagmiddag (eind middag) op de rondweg van Zwolle zuid; een donkerkleurige puike S70 met heule greute wielen. knipperde met lichten en we zwaaiden nog naar elkaar.
Wij reden in een Zwarte Volvo S70 (TH-GX-81).

Wie o wie?

850-R

Een mooie laserblue pearl V70R gespot in Ulft bij de Pinkstermeeting! Stom van me dat ik niet op het kenteken heb gelet  :eusa_wall:

Ik was er met de 850R  ;)
Daily: Volvo 855 R blackstone 360.000 km
Project: Volvo 855 T-5 silversand 190.000 km
Project: Volvo 855 T-5 nautic blue pearl 270.000 km

Dirk242

Om 16:30 een NBP V70R met heldere koplampen. Ik reed in een blauwe V70NN.

Spin!

Omstreeks 17.00u vandaag in Rosmalen dacht ik dat ik Innocenti tegenkwam in zijn V70R, maar het was iemand anders, ook met speciale verlichting. We seinden naar elkaar, wie was u? Ik reed in een zwarte T-5R.

www.vm-parts.nl

innocenti

Citaat van: Spin! op 16-05-2016 20:52:23
Omstreeks 17.00u vandaag in Rosmalen dacht ik dat ik Innocenti tegenkwam in zijn V70R, maar het was iemand anders, ook met speciale verlichting. We seinden naar elkaar, wie was u? Ik reed in een zwarte T-5R.
Zou mn broer kunnen zijn. Die was hier op bezoek. Maar zonder r bumper, wel met LED ringen. En mn vader heeft ze ook.

Spin!

Citaat van: innocenti op 16-05-2016 21:37:46
Citaat van: Spin! op 16-05-2016 20:52:23
Zou mn broer kunnen zijn. Die was hier op bezoek. Maar zonder r bumper, wel met LED ringen. En mn vader heeft ze ook.

En ook geen Nautic Blue, maar iets groener

www.vm-parts.nl