Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Taranis

Gistermiddag rond 13.25 uur op de randweg van Bergen op Zoom: donkergrijze 850R estate met forumsticker linksonder op het achterraam, kenteken **-KKJ-7. Nog geseind en gezwaaid maar bestuurder was druk in gesprek met de bijrijdster geloof ik :)

Ik was die grijsbruine XC70NN die later voor je stond bij het stoplicht.

Thys

Vanmiddag op de A32 tussen Heerenveen en Steenwijk over en weer gezwaaid naar een heer in een grijze T-5R estate, gekentekend LS-ZL-. Wellicht iemand van hier?

Miyel

Citaat van: Thys op 19-06-2016 22:12:38
Vanmiddag op de A32 tussen Heerenveen en Steenwijk over en weer gezwaaid naar een heer in een grijze T-5R estate, gekentekend LS-ZL-. Wellicht iemand van hier?

Een Grijze T5-R? Die moet hier bekent zijn, daar zijn er niet veel van ;)
850 T-5R (Currently being renovated and modified)
V70N 2.4 T5 MY05 (Gezinsbak)

Dionvr

Rond 22:20 een CY op de A16 vanuit Breda richting Dordrecht, jullie waren met z'n 2e volgens mij. Ik keek nog, maar weet niet of je het zag  ;)

MatthewRM

Vanmiddag rond de klok van 15:00 op de A6 thv Almere een DOP T-5R met forum sticker. Reed je voorbij, wederzijds duimpje en zag je afslaan bij Muiden/Weesp. Mooi vuurblik heb je! 💪

Ties

Citaat van: Dionvr op 19-06-2016 23:06:12
Rond 22:20 een CY op de A16 vanuit Breda richting Dordrecht, jullie waren met z'n 2e volgens mij. Ik keek nog, maar weet niet of je het zag  ;)
Dat waren wij, leuk dat je ons hebt gespot! Heb jou helaas niet gezien.

Thys

Citaat van: Miyel op 19-06-2016 22:27:24
Citaat van: Thys op 19-06-2016 22:12:38

Een Grijze T5-R? Die moet hier bekent zijn, daar zijn er niet veel van ;)

En toch was 'ie grijs :D Of extreem egaal vies.

Hengeveld

Dan was het geen T-5R. Zeker met origineel Nederlands kenteken kan het niet.

BOV

Afgelopen vrijdag stond er bij Benteler in Helmond een zilveren V70R met veel lading in de kofferbak op de parkeerplaats...
Bekende van hier?
I take pictures and build stuff...

Thys

Vanavond om 18:15 bij Hoogersmilde, een zilvergrijze S70 met xenon, grote wielen, achterspoiler en een zwaaiende bestuurder. Eentje van hier?

casw94

Vanavond om 18:15 bij Hoogersmilde, een zilvergrijze S70 met xenon, grote wielen, achterspoiler en een zwaaiende bestuurder. Eentje van hier?

dat was een maat van me. Die dacht naar mij te zwaaien

Thys

Ha, doe 'm de groeten :D Hoe is het met jouw auto?

casw94

Zal ik doen. Mijn auto  doet het gelukkig weer prima.  Zuipt minder olie  en is sneller dan voorheen.

Nordschleife850R

Vanmiddag in Almelo V70R saffron met Nürburgring sticker. Gespot door mn vriendin  ;) Iemand?

volvo355

Zojuist boeijke gespot met zijn 854 op de rotonde in Oss richting de weg van de toekomst. Ik was op de fiets  :eusa_shifty: