Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

leons850

Op de Breudijk in Harmelen zie ik regelmatig een mystic silver 426 V70R staat met hele donkere comets.
Nog geen sticker gezien, iemand van hier?
Kenteken: SX-GV-xx
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

Woger

Zojuist bij de oprit naar de snelweg bij het ziekenhuis in Heerlen. Mooie 850 t5-r (03-SJ-**). Ik reed direct achter jullie met de kap open en haalde jullie in. Maar jullie waren druk ingesprek ;) .

widebody

Citaat van: Woger op 23-06-2016 10:13:11
Zojuist bij de oprit naar de snelweg bij het ziekenhuis in Heerlen. Mooie 850 t5-r (03-SJ-**). Ik reed direct achter jullie met de kap open en haalde jullie in. Maar jullie waren druk ingesprek ;) .

Was je verdwaaltd?

edit Typo :eusa_wall:

Woger

Nope, mijn ouders even uithelpen voor 2 dagen in het, jouw wel bekende, Nuth 😃

Levi_r

Vanochtend richting Hengelo op de A1/A35 de strak gepoetste rode V70N van blauweroffel ingehaald, toch? Zag je de regenafvoergootjes nog zitten? ;)
Projector inbouw part I 
850 2.5i 10V Lpi '97 Dark Grey Metallic | 850 2.5i 10V Lpi '95 Dark Olive Pearl | V70 2.5i 20V Lpi '00 Nautic Blue

FGG

Citaat van: Levi_r op 23-06-2016 14:55:43
Vanochtend richting Hengelo op de A1/A35 de strak gepoetste rode V70N van blauweroffel ingehaald, toch? Zag je de regenafvoergootjes nog zitten? ;)

:eusa_think:

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

cornelis-b

Whooow een bekende van hier??

Deze auto in Asten heeft de hagel niet overleefd.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

KIM

Je weet dat dit de achterklep van een N is?

T5-Klaas

schade is schade, N of geen N, een Volvo is een Volvo....  :eusa_think:
ex 855 T-5R (019), ex V70 classic T-5 (417), ex V70 classic TDI (427)

Ewoud

Citaat van: Thys op 21-06-2016 19:23:41
Vanavond om 18:15 bij Hoogersmilde, een zilvergrijze S70 met xenon, grote wielen, achterspoiler en een zwaaiende bestuurder. Eentje van hier?

Die zie ik vaker hier in Assen rond rijden. Bij mijn weten een unieke verschijning. Waar veel C70 rijders een R-bumper monteren, is dit een S70 met C70 voorbumper :P
1995 Volvo 854 TURBO

Lunadust

Niet zo netjes om kenteken zichtbaar te laten.
Techneut, geen dichter.

casw94

Citaat van: Ewoud op 23-06-2016 22:37:10
Citaat van: Thys op 21-06-2016 19:23:41
Vanavond om 18:15 bij Hoogersmilde, een zilvergrijze S70 met xenon, grote wielen, achterspoiler en een zwaaiende bestuurder. Eentje van hier?

Die zie ik vaker hier in Assen rond rijden. Bij mijn weten een unieke verschijning. Waar veel C70 rijders een R-bumper monteren, is dit een S70 met C70 voorbumper :P
Dat is weer iemand anders.  Die met de c70 bumper is een 2.5 t en die thys heeft gezien is een t-5

cornelis-b

Citaat van: Lunadust op 23-06-2016 22:41:33
Niet zo netjes om kenteken zichtbaar te laten.

Staan nog 10tallen andere auto's op de site van de VID dus zie het probleem niet zo, is ook in diverse media zo verschenen.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Frankglt

Hoort misschien niet hier thuis, maar omdat er een forumsticker achterop zat:

Dinsdag 21 juni, rond half 10 's avonds op de A2 vanuit Utrecht richting Den Bosch ter hoogte van Everdingen: een heel aparte kleur blauw metallic eerste generatie S60 met formumsticker die op een verlaten A2 100 km/h reed op de rechterbaan. Ik reed in de rode lease-Honda en heb je een duimpje gegeven.

Die kleur heb ik nog nooit op een S60 gezien, erg fraai!

Sbv

Citaat van: Frankglt op 24-06-2016 07:39:55
Hoort misschien niet hier thuis, maar omdat er een forumsticker achterop zat:

Dinsdag 21 juni, rond half 10 's avonds op de A2 vanuit Utrecht richting Den Bosch ter hoogte van Everdingen: een heel aparte kleur blauw metallic eerste generatie S60 met formumsticker die op een verlaten A2 100 km/h reed op de rechterbaan. Ik reed in de rode lease-Honda en heb je een duimpje gegeven.

Die kleur heb ik nog nooit op een S60 gezien, erg fraai!
Is een bekende op volvo-forum.nl