Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Ries van de Zilverschuit

Wie mocht ik vanavond ontmoeten op de A12 bij Utrecht, om circa half negen?  Even elkaar gegroet. De tweede sticker die ik spotte in zeven jaar tijd. Rijdend dan.
Volvo V70 2.5T lpi, 1997, mt, mystic silver
Toyota Previa 2.4 Linea Sol, 2002, mt, grayish blue

Robster480

Net Joost gespot, leunend tegen z'n LBP in Heerhugowaard.
1997, 417 Nautic Blue Pearl S70R
1995, 318 Paris Blue 480 GT <Sold>
1994, 235 Red 480 S <Sold>

peteRRR

Even voor de eigenaar van deze Lazerblue 01-DB-**

Zet je auto daar zo min mogelijk neer en loop eens door dat straatje op en neer,..er ligt daar om de haveklap glas op de grond ;)

Groet
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

elianmars

Wie stond er gisterenavond met zijn Saffron op de parkeerplaats van Mediapark Hilversum?

Mijn vrouw moest lachen dat ik onze wagen er per se naast wilde zetten ;D

widebody

Gisteren half Nederland door gestuurd. Redelijk wat Volvo's gezien. Echter niet 1 met een sticker ???

Lijkt dat er weinig stickers geplakt worden, of dat er erg weinig forumleden op weg waren.

StefanCJ

Vanmorgen LouisXIV zijn V70 gespot in het mooie IJsselstein.

de geneRaal

heb dit weekend vanaf amsterdam-nijmegen-venlo-shertogenbosch-utrecht-amsterdam....geen enkele 850 gezien.

ik was in de gele   :eusa_eh:
Blackstone under construction

Lostimmos

Citaat van: de geneRaal op 09-10-2016 14:19:58
heb dit weekend vanaf amsterdam-nijmegen-venlo-shertogenbosch-utrecht-amsterdam....geen enkele 850 gezien.

ik was in de gele   :eusa_eh:

Ze worden steeds dunner bezaaid lijkt het. Afgelopen week een paar keer ritje Hilversum <-> Leeuwarden gedaan en aankomende week nog een paar keer...
Als ik wat tegen kom zijn het mensen die niet op of omkijken van een andere 850.. dus geen liefhebbers

KIM

triton

Professioneel raddraaier

Marc O.

...The Nile isn't just a river in Africa...

KIM

Galactica

Citaat van: Ries van de Zilverschuit op 07-10-2016 23:18:14
Wie mocht ik vanavond ontmoeten op de A12 bij Utrecht, om circa half negen?  Even elkaar gegroet. De tweede sticker die ik spotte in zeven jaar tijd. Rijdend dan.

Moi. Blijft leuk, dat spotten.   :)

Hiker

Volgens mij zag ik vandaag Thys weer op de beamer voorbij komen. Zag je te laat om te reageren...
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

Thys

Citaat van: Hiker op 10-10-2016 21:51:06
Volgens mij zag ik vandaag Thys weer op de beamer voorbij komen. Zag je te laat om te reageren...

Goede kans! Vanaf vandaag maar weer in de gele winterjas, het was fris vanochtend. Ik heb jou niet gezien trouwens; het zal ergens vlak voor drachten geweest zijn? Ik was laat weg.