Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Hiker

Citaat van: Thys op 10-10-2016 21:53:03

het zal ergens vlak voor drachten geweest zijn? Ik was laat weg.

Het was op de terugweg ergens waar het 4-baans is...
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

)()()sT

Gezwaaid vanuit de V naar een saffron C70 bij Helmond vanmiddag. Kenteken XX-NS geloof ik. Iemand van hier?

DennisvdB

Cream Yellow met 850club kentekenplaat houder op P3 bij Sjiphol. Ik sta schuin tegenover je.

JosD

Gisteren gespot, iets over 17:00 uur op de A12 bij Westervoort met een mooie C70 Saffron met Duits kenteken? Nog even gezwaaid en volgens mij zag ik een forumsticker, (heb er zelf nog geen  :eusa_shifty:).
You can try but never stop me.
Cause this is what i'm made of.

850-R

Vanochtend een zwarte V70 met gele koplampen gespot in Doetinchem, zag er mooi uit!
Daily: Volvo 855 R blackstone 360.000 km
Project: Volvo 855 T-5 silversand 190.000 km
Project: Volvo 855 T-5 nautic blue pearl 270.000 km

leons850

Citaat van: JosD op 11-10-2016 12:39:29
Gisteren gespot, iets over 17:00 uur op de A12 bij Westervoort met een mooie C70 Saffron met Duits kenteken? Nog even gezwaaid en volgens mij zag ik een forumsticker, (heb er zelf nog geen  :eusa_shifty:).

Dat zal waarschijnlijk MiniG zijn geweest. ;)
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

MiniG

Citaat van: JosD op 11-10-2016 12:39:29
850R zwart zonder sticker was al aan het wachten.. mooie auto

Never drive faster then your guardian can fly

peteRRR

Man met baard/tje 855 Dop ( verlaagd ) NP-ZB-** met stikker in Utrecht.
Als ik het kenteken goed gezien heb ;)

Groet
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Easterboy

Gisteren rond 18:00 ergens in de Oldermannenlaan te Zwolle gespot: Een grijze Peugeot 405 met 850 club sticker, mooi exemplaar. Ik heb er maar naast geparkeerd. Of was het toch de auto ernaast die ik gespot heb? :eusa_think:

Kapitein Haak

Blijft toch leuk he zo`n 405. Zeker met cyclones er onder, vindt ik nog steeds een hele mooie velg :eusa_clap:

Rij je nou nog steeds in die skrale S60 :eusa_snooty:
Wat nou downsizen...... Groet, Jef

Easterboy

Met dezelfde cyclones heb jij nog gereden. ;D Staat inderdaad goed onder de 405. 8)
En ja helaas wel. Het is echt een straf om in die S60 te rijden. Helaas is zowel de belastingdienst als mijn werkgever van mening dat ik nog niet in de gelegenheid mag zijn om een andere aan te schaffen. :-[

Kapitein Haak

Je zit gewoon te wachten op een S90 ;D

Easterboy

I wish. Ik mag blij zijn als het een V40 wordt. :eusa_snooty:

Kapitein Haak

hmmmm :eusa_think:
Rij je wel lekker anoniem, iedereen rijdt er tegenwoordig in :eusa_whistle:

tom480

Vanmiddag een dikke Rode 855R gespot op de snelweg thvde Ikea Hengeloooo.
Zaten grote forum stickers op de achterklep.
Ik was met een andere R, BMW  :eusa_shifty:..
- R1200GS -