Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Hengeveld

Zojuist een C70 coupé Garnet Red gezien op A6 Joure-Almere. Iemand van hier? Ik reed aan de andere kant, dus verder niet kunnen zien.

Hiker

Is het te koud Thys?

Gespot bij de afrit Appelscha vanmiddag
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

Thys

Ha! Niet bij afslag Smilde? Ik heb naar 2 grijze V70's gezwaaid, dus sowieso  1 verkeerde :D

En te koud? Nee dat niet, maar de motor moet eerst 2 nieuwe banden hebben voor ik met nat weer ga rijden.

dbs1

Gisterochtend 7:25 bij het stoplicht op de kruising Graaf Engelbertlaan-Baronielaan in Breda, 019 850R mét forumsticker 44-KK*-*. Ik stopte even naast je met 019 V70R. Wie o wie was dat?
V70 2.5 FT LPG MY10 452 18" BOR
V70R  AT4 LPi - Black Stone 019 - 17"Comet - Km stand 10-2010: 178800 -- 346689 verkocht
Peugeot 206 Plus 1.4  - Noir Obsidien

san

Gistermiddag op de N33 een  zwarte C70 cabrio met "ambu broeders" naast de auto.Brancard stond al klaar...hopelijk niets ernstigs.Volgens mij een onwelwording.

macfocus

Vanmiddag vroeg op de A1 tussen Amersfoort/Bunschoten en Amersfoort Noord.
Ik (Blauwe V70 met forumsticker) haalde een Groene V70 met sticker in, heb nog even met de knippers gespeeld, geen echte reactie. De dame op de bijrijdersstoel keek wel toen je me weer inhaalde.
I started out with nothing and got most of it left (Seasick Steve)

)()()sT

Zag eind van de middag een zilvere (?) V70 met xenon in de achteruitkijkspiegel in Zoetermeer.
Iemand van hier?

BBS

Iemand van het forum die vanmiddag bij de Schildhoeven in Fluitenberg stond met zijn 427 V70 met dimlicht en mistlicht aan.
Je reed een poosje achter mij aan. Op de plek waar wij de N375 overstaken gingen jullie rechtsaf richting Pesse :eusa_naughty: (Verplichte rijrichting rechtdoor)
Volvoloos....

Johann

Kwam nog een Saffron V70 tegen zonder car rig. Ik zwaaide een beetje laat..  :eusa_shifty:

rjverbrugh

Gisteravond tegen 7 uur op de kruising van de Koningskade en de Mauritskade (ging linksaf de Mauritskade op) in den Haag een witte 854, met 2 groene racestrepen over de auto en de omtrek van een olifant in groen op het zijportier (zag alleen de rechter kant). En nee, ik was nog nuchter....

t_w

Citaat van: Johann op 22-10-2016 21:16:54
Kwam nog een Saffron V70 tegen zonder car rig. Ik zwaaide een beetje laat..  :eusa_shifty:

Haha  ;D

Spin!

Gisteren rond 17:00u op de Van Heemstraweg in Ewijk een zwarte T-5R estate gespot, LB-XV-**

www.vm-parts.nl

rjverbrugh

Vanmiddag rond 2 uur een Rode 850 R op de A4 bij het Prins Clausplein, ging de A13 op naar Rotjeknor, netjes 100km/u......Van kenteken alleen beginletters onthouden: GK-***-*

Zelf racete ik in een oude groene Polo voorbij...

delarue

Vanochtend net voor half 11 een mooie gele 855 T-5R in Enschede nabij het Saxion...heb eerlijkheidshalve niet kunnen zien of er stickers op zaten. Reed er een stukje verder achter.
Fiat Cinquecento sleeper '93 - R.I.P.
Fiat Punto Mk2a 1.2 16v '03
Audi S3 8L Quattro '00
Fiat Panda 100HP '08
Vespa PK50s bobber '84

BBS

Net voor 16 uur op de Noorderhogeweg in Drachten haalde volgens Thys mij in op de brommertje..
Geel/rode DAF trekker met een DGO oplegger en B&J  tuinproducten op de zeilen ;)
Volvoloos....