Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

The Saint

Vandaag om 12.00u gespot, zwarte T-5R estate JZ-PP-** bij Snowplanet in Velsen. Ohne sticker...
No shirt no shoes, no pinball

J-P

Vanochtend op het parkeerterrein bij de Kwantum/Burger King in Son en Breugel, 3 850/V70 modellen die met elkaar gingen rijden, zo rond kwart over negen/half tien. Wie waren motoren van onze karretjes aan het afladen, mijn 850 T5 stond er ook tussen maar viel blijkbaar niet op, zie je wel, 13 in een dozijn  ;D

Ludo

dat waren wij, Frans, JC-viggen en ik.  :D

die T-5 hebben we idd niet gezien, de motoren waren mooier.  ;D 

thuur

Citaat van: Ludo op 21-01-2007 21:43:57
dat waren wij, Frans, JC-viggen en ik. :D

die T-5 hebben we idd niet gezien, de motoren waren mooier. ;D

Ik moet wel zeggen dat JC op de terugweg errug netjes reed rond Eindhoven :o

Braaf 100 km/u ;D

Gr ;)

DD

Citaat van: Jan_D. op 20-01-2007 22:18:58
Witte S70 op gas met sticker is dat DD??

Jan

dat zou heel goed kunnen, waar heb je me gespot dan, ik heb jou niet gezien?

S a n d e r

In de omroepstad zaterdag jl.: JV-..-33

Dit zal niemand van hier zijn denk ik gezien de staat van de auto. De achterbumper zat onder de krassen. Alhoewel er een kleine kans is dat het viezigheid was.

Klik op de foto voor een groter formaat.

-D©©©L-

Ik zag gisteren in de buurt van renkum een aantal keren 850's voorbij komen.

wie ?  ;D

Jan_D.

Citaat van: DD op 22-01-2007 08:30:27
Citaat van: Jan_D. op 20-01-2007 22:18:58
Witte S70 op gas met sticker is dat DD??

Jan

dat zou heel goed kunnen, waar heb je me gespot dan, ik heb jou niet gezien?

Zag de auto staan in B'dorp net ten zuiden A9. Was zelf op de fiets!

RRRRR_Ramon

Citaat van: S a n d e r op 22-01-2007 10:32:41
In de omroepstad zaterdag jl.: JV-..-33

Dit zal niemand van hier zijn denk ik gezien de staat van de auto. De achterbumper zat onder de krassen. Alhoewel er een kleine kans is dat het viezigheid was.

Klik op de foto voor een groter formaat.

Stond er niet 1 of andere tekst op de achterbumper aan de rechterkant? "Don't drive faster then you can fly" ofzo?

Als het die is zie ik hem ook wel eens rijden in Bussum, Hilversum en 's-Graveland. Inderdaad een afgeragd ding om te zien, veel plekjes en deukjes en behoorlijk vies meestal. Zit vaak een vrouw achter het stuur, niet gezegd dat deze vrouw al die deukjes en krassen gereden heeft.  ::) Voor ik wat op m'n hals haal. :eusa_silenced:  :evil:
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

Zippo

Vandaag gespot op de A35 een groene station met licht leer T-5R
En voor mijn huis een bodeaux rode T-5.

Sbv

Hedenmiddag rond 14 uur op de A27 tussen Gorinchem en Lexmond bij Shell tankstation nabij Meerkerk de XS-JB-** van HartV70R ? Ik reed alleen richting Gorinchem. Een LBP valt wel op zo bij de pomp.

Wout309t

Zaterdagmiddag om 16:00 in Hardinxveld een zeer mooie zwarte S70 t-5 SX-LX-xx met zwarte R-velgen. Duidelijk van een liefhebber.
Diezelfde middag om 16:25 in Breda een 609-rode 850 R, geen nummerbord kunnen zien...
2011 V70 2.0T R-Design MT

haRtV70R

Citaat van: Sbv op 22-01-2007 18:32:39
Hedenmiddag rond 14 uur op de A27 tussen Gorinchem en Lexmond bij Shell tankstation nabij Meerkerk de XS-JB-** van HartV70R ? Ik reed alleen richting Gorinchem. Een LBP valt wel op zo bij de pomp.

:eusa_dance: Jaja, en IK was het niet, maar wel mijn auto :eusa_doh:

Vandaag zijn ze hem wezen halen van Broekhuis Emmen voor garantie reparaties :azn:
[move][/move]

Sbv

Citaat van: haRtV70R op 22-01-2007 20:22:26

Vandaag zijn ze hem wezen halen van Broekhuis Emmen voor garantie reparaties :azn:
Dan weet je in ieder geval dat de auto in de buurt van Gorinchem nog helemaal in 1 stuk was. Ik dacht al wat ben je een eind uit de route.

haRtV70R

Citaat van: Sbv op 22-01-2007 20:24:39
Citaat van: haRtV70R op 22-01-2007 20:22:26

Dan weet je in ieder geval dat de auto in de buurt van Gorinchem nog helemaal in 1 stuk was. Ik dacht al wat ben je een eind uit de route.

Had wel een reactie verwacht hier in dit topic ja ;D Maar nog leuker is dat ze al bij de pomp stonden :eusa_think: ;D ;D
[move][/move]