Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Roy V70R

Citaat van: Vertigo op 30-01-2007 19:24:46
Een beetje late post hier, maar Roy, je bent Vrijdagmiddag vergeten te stoppen voor een bakje koffie op de Kuipersdijk ;)

Huh, heb je helemaal niet gezien....maar vrijdagmiddag zeg je, was dat bij de broodjeszaak " lunchtime "??
850 GLT - 855 T5 - V70R

Vertigo

Citaat van: Roy V70R op 30-01-2007 22:16:31
Citaat van: Vertigo op 30-01-2007 19:24:46
Een beetje late post hier, maar Roy, je bent Vrijdagmiddag vergeten te stoppen voor een bakje koffie op de Kuipersdijk ;)

Huh, heb je helemaal niet gezien....maar vrijdagmiddag zeg je, was dat bij de broodjeszaak " lunchtime "??
Je was op weg daar naartoe denk ik. Je draaide net rechtsaf de hoek om van de beltstraat de kuipersdijk op.
Het taxibusje voor je stopte zodat jij even moest wachten voordat je er omheen kon. Ik reed je namelijk tegemoed met de taxi waar jij heel eventjes op moest wachten.

RonnieDuck

Vandaag in de parkeergarage HOUTPLEIN in Haarlem een rode 850 estate met R bumper en T-5R embleem. Netjes voorzien van de club kenteken platen!

wie o wie
VolvoKV-lid, Volvo240-260register-lid

Jan_D.

Garage houtplein heeft volgens mij ergens een eigen topic als "roffelkelder'.

Met foto's ook!

Jan

S. Brouwer

Citaat van: Turbobiker op 30-01-2007 19:58:17
16.00, superstrakke T-5R Estate CY draaide de parkeerplaats van de HTS Hogeschool Alkmaar op. Geen sticker... Wel een liefhebber (van poetsen ;) )

Staat er wel vaker, rijd een vrouw in. De voorbumper is wel al flink beschadigd.
Staat vaak ook nog een groene 850 t5 sedan ook zonder sticker.

Rudy-M

Citaat van: RonnieDuck op 30-01-2007 22:36:04
Vandaag in de parkeergarage HOUTPLEIN in Haarlem een rode 850 estate met R bumper en T-5R embleem. Netjes voorzien van de club kenteken platen!

wie o wie
Laatste paar keer dat ik er was, kon ik hem niet vinden, die rode.

Gisteravond (di) bij Dorint-hotel op Schiphol-oost, een blauwe 855 met zilverkleurige 5-spaaks velgen, kenteken beginnend met 58. Met Clubplaathouder, maar geen sticker.

FGG

Vanmorgen, om 10 voor half 9, reed, in Alkmaar, een Saffron V70 de Beverkoog af. Helaas was de chauffeur volgens mij een monteur dus ik denk dat de auto voor een beurt was bij de Volvo-dealer. Is de eigenaar iemand van ons?

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Vertigo

Gisteravond rond 22:30, een felrode overstekende eland met winterwielen en grote forumsticker achterop.
De Eland stak de Hooglandsingel over via de Heutinkstraat.

Mijn auto is met glans geslaagd voor de Elandproef.

The Saint

Citaat van: FGG op 31-01-2007 08:29:43
Vanmorgen, om 10 voor half 9, reed, in Alkmaar, een Saffron V70 de Beverkoog af. Helaas was de chauffeur volgens mij een monteur dus ik denk dat de auto voor een beurt was bij de Volvo-dealer. Is de eigenaar iemand van ons?

Bij Autocentrale Koppes op de Beverkoog stond R 1 te koop, die staat nu niet meer op de site. De nieuwe eigenaar wellicht?
No shirt no shoes, no pinball

FGG

Vanavond tussen half 5 en kwart voor 5, op de A1 richting Deventer, ter hoogte van Rijssen: een LaserBlue V70. Die moet toch haast wel Forum-lid zijn, toch?

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

tijzio

Citaat van: RonnieDuck op 30-01-2007 22:36:04

wie o wie

Yep dat was ik. Inderdaad vaste plek aangezien ik daarboven werk. Stond die dag volgens mij naast een andere roffel.

peterr

Vanmiddag op de A6 ter hoogte van Urk: een rode 850R. De bestuurder zat zo naar mijn groene R te kijken, dat moet wel een forumlid zijn die mij als eerste wil spotten. Maar ik ben hem voor....

Esveldt

Citaat van: Vertigo op 01-02-2007 10:52:07
Gisteravond rond 22:30, een felrode overstekende eland met winterwielen en grote forumsticker achterop.

Was het kantje boord?  :eusa_think:

Was minder geweest anders had de nieuwe eigenaar zaterdag de R niet kunnen kopen!

ief

A12 Utrecht ---> Arnhem, 17.30 Witte S70, kenteken 2000 met forumsticker en dame achter het stuur.
Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...

Vertigo

Citaat van: Esveldt op 02-02-2007 17:11:53
Citaat van: Vertigo op 01-02-2007 10:52:07

Was het kantje boord?  :eusa_think:

Was minder geweest anders had de nieuwe eigenaar zaterdag de R niet kunnen kopen!
Was geen kantje boord hoor, zou behoorlijk wat gas bij hebben moeten geven om 'm te raken ;)

Maareh, heb je ook alweer een andere gekocht dan?