Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

san

Vanochtend om 09:45 een saffron C70 met blokjesgrill op de A28 richting iets voorbij Assen ri. Groningen reed lekker door en vanmiddag om 15:30 een olijfgroene T5-R  op de A28 bij Shell station Wezep ri, Zwolle.... :)

Snellebaksteen

JAAAAAA, ik heb m'n eerste forumsticker gespot!!

Een donkerblauwe V70 RV-tralalala op de A13 in de file bij Delft zuid vanavond om 17.35. Ik had niet meer tijd om het kenteken te lezen aangezien ik met de motor tussende auto's door aan het knoeien was.

Ik was die motorrijder die net iets te hard reed met dat KNALoranje vestje aan en die kapotte uitlaat.

(alles om op te vallen...)
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Vertigo

Jaja, gister weer een forumlid gespot.

Havengebied Enschede, donkerrode 854 met R-voorbumper en S70 handgrepen. JD-PN-**

Taranis

Citaat van: Vertigo op 17-02-2007 10:01:20
Havengebied Enschede, donkerrode 854 met R-voorbumper en S70 handgrepen. JD-PN-**

Dat kan haast niet anders dan Joachim1 geweest zijn :)

Barry_C70

Citaat van: san op 16-02-2007 19:32:07
Vanochtend om 09:45 een saffron C70 met blokjesgrill op de A28 richting iets voorbij Assen ri. Groningen reed lekker door...

AWESOME, that HAS to be me!  unless there were 2 Saffron C70's at the same time heading towards Groningen at that time. But by blokjesgrill do you mean an XC grill or Mesh grill?

FGG

Ik denk dat ie mij niet gezien heeft dus voor de zekerheid maar ff een briefje achter z'n ruiterwisser gedaan ;D :

Op de parkeerplaats van de Makro stonden Zippo en ik naast elkaar, vanmorgen rond half 11.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Joachim1

Aha,reed jij in de taxi achter mij?Je let wel erg goed op dan:v70 handgrepen R bumper,let je wel op de weg  ;D

Vertigo

Citaat van: Joachim1 op 17-02-2007 14:32:18

Aha,reed jij in de taxi achter mij?Je let wel erg goed op dan:v70 handgrepen R bumper,let je wel op de weg  ;D
Jep that was me. Zag die R voorbumper terwijl je linksaf sloeg bij de Avia. De handgrepen vielen me pas op toen we stil stonden daar bij de Citroen garage. Had toen alle tijd om goed te kijken. Ik probeerde nog een forumsticker te ontdekken, maar te vergeefs.

Herkende het kenteken wel, blijft een mooie wagen.
En goede modificaties sinds de After Summer Meeting op het hulsbeek. (R-bumper en achterspoiler zaten er toen nog niet op)

Joachim1

Klopt en nieuwe type achterlichten+achter bumper nieuw in de lak.
Viel jou nog rook op als je zo achter mij reed?kwam heel ff in de turbo bij
de euromaster,maar doe het niet meer nu mijn olie verbruik zo hoog is  ;D

Vertigo

Nee, zag geen rook.

Maar ik moest dan ook plank gas rijden in die F*rd om je bij te blijven. (terwijl jij niet eens echt door reed ofzo)

Turbobiker

Kan ik deze vandaag gezien hebben in Amersfoort? JG-VG-.. Geparkeerd langs de weg in de buurt van de centrumring.

Foto door Fearless
De Tussenpaus

Laserblue

vanmiddag tussen Woerden en Boskoop een zwarte lage dikke 240 (sedan)met een nog ongespoten witte hoge spoiler achterop 8)
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

FGG

Citaat van: Turbobiker op 17-02-2007 19:20:41
Kan ik deze vandaag gezien hebben in Amersfoort? JG-VG-.. Geparkeerd langs de weg in de buurt van de centrumring.

http://img201.imageshack.us/img201/990/02122006002mediumot2.jpg
Foto door Fearless

Nee, kan niet. Dat beeld je je in. 8)

(je kijkt te veel televisie)

Turbobiker

Citaat van: FGG op 17-02-2007 19:22:36
(je kijkt te veel televisie)

Ik zal 'm uit laten vanavond :-[
De Tussenpaus

FGG