Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Turbobiker

Zelf ook nog een fantastisch mooie 850R gespot :eusa_dance:

Overigens gisteren in Apeldoorn een donkerblauwe V70R met zilveren wielen, uurtje of 11.
De Tussenpaus

Emiel

Van meneer van Putten is het niet?

Turbobiker

De Tussenpaus

T-5R Jorn

tomCY net gezien in Lichtenvoorde bij cafe de 'Schatberg. nee, hij zat nog niet aan t'bier volgens mij was ie daar ff aan t'werk. zwaaide nog maar volgens mij was ik te laat en heeft ie t' niet gezien.
MY RIDE 855 DOP T-5R

Vertigo

Heutink gespot :eusa_dance:

rond 14:30 de oliemolensingel / hooglandsingel met redelijk veel bepakking op de roofrails :D

Marc O.

Vanmiddag te Veldhoven, zwarte 854 T-5R met grote Volvo 850 Club sticker over de volle breedte van de achterruit en diverse Rica/ET/eland stickers. Stond naast je voor het stoplicht maar je was te druk met je bijrijder aan het praten (en zag ons dus niet, denk ik dan maar ;)). Plaatje met vermogen op de kont ("314BHP" dacht ik) is ook wel cool trouwens ;D
...The Nile isn't just a river in Africa...

Misha

Citaat van: Turbobiker op 07-09-2007 21:26:26
Zelf ook nog een fantastisch mooie 850R gespot :eusa_dance:

http://img522.imageshack.us/img522/4239/bas8502nn3.jpg

Overigens gisteren in Apeldoorn een donkerblauwe V70R met zilveren wielen, uurtje of 11.
Hehehe.. het nummerbord van de volvo haalt hij weg, dat van de BX laat hij staan...
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Chris S.D.

Vanmorgen Emiel gespot rond 10.15 uur tussen Bergen op Zoom en Goes, eerst haalde hij me in, later stond 'ie bij de BP. Ik was onderweg met de vrachtwagen.

marcelV70R

vanmorgen rond half 12 op de A1
ri duitse grens thv hengelo
een champagne kleurige 850 estate
kompleet met caravan
volgens mij zat champ er zelf in ook.
meende zn "grijze kop " te herkennen ;D ;D

Marcel

Emiel

Citaat van: Chris S.D. op 08-09-2007 17:21:52
Vanmorgen Emiel gespot rond 10.15 uur tussen Bergen op Zoom en Goes, eerst haalde hij me in, later stond 'ie bij de BP. Ik was onderweg met de vrachtwagen.

:eusa_dance:

fearless

Citaat van: Emiel op 08-09-2007 23:38:27
Citaat van: Chris S.D. op 08-09-2007 17:21:52

:eusa_dance:

Hey toevallig, ik ook.  :eusa_think:

En vanmiddag in Zeeland (hoe heet dat dorp ook alweer) een LBP gespot, we hebben nog even geclaxoneerd maar kregen geen reactie. Stond geparkeerd voor een huis daar.  ;D

Emiel

Klopt ja...en de deur werd ook niet opengedaan.... :eusa_wall:

michiel

Heren, dames ook,

Nu zit ik al weer meer dan een half jaar op dit schitterende forum, en niemand heeft mij nog gespot in het wild. Daar ben ik, op zijn zachts gezegd, teleurgesteld over  >:(, vooral ook omdat mijn automobilium redelijk 'spotbaar' is, er zit nota bene zelfs een forumsticker op tegenwoordig.
Dus ik heb het volgende bedacht. Het valt mij op dat er in Zeeland mensen rondrijden met ogen in hun achterhoofd, althans er wordt daar redelijk wat gespot. Dus onder het mom van jubileum heb ik mijn lief wijsgemaakt dat we volgend weekeinde gaan eten in Sluis (Zeeland, Zeeuws Vlaanderen). Voor de kenners: inderdaad bij Sergio Herman. Jullie weten nu dat dat eigenlijk een excuus is, ik geef niets om eten  :eusa_liar:, ik wil gewoon eens gespot worden.
Derhalve verzoek, en zonodig sommeer  :police: ik jullie om aanstaande zaterdag (15-9, entree) en zondag (16-9, exit) en masse aan de Zeeuwse provinciegrens te gaan staan zodat ik in deze mooie thread eindelijk eens kan lezen waar ik ook alweer geweest ben.  ;D

Please?  :eusa_pray:
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken

Barry_C70

Saw an Olive Green T-5R next weekend parked at Sergio Herman, looked nice, don't remember the license plate though, was that you Michiel?  :eusa_whistle:

michiel

Darn, I've got a twin. No, I'm going to park the car at some hotel closeby, cause I don't think it's advisable to get behind the wheel after all the wine that's going to be consumed.

(Thx in advance though. You're a pal) :-*
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken